globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ako zvyšit vykon
7.8.2012 v 22:19
ako zvyšit vykon na gsx r 1000 k2 zvody vyfuk filter už mam poradte nechcem menit za inu moto ta mi sedi ako uliata som premyšlal nad dynojet power comannder pack 3 ale vravia že na ičko mi je zbytočna dik za napady a rady :) live to ride furt bomby :)

Uzavřeno 12.08.2012 v 14:23 uživatelem darebak619

2 reakcí na tento příspěvek ako zvyšit vykon

7.8.2012 v 22:28 | Nahoru | #1
zhubnout.. nemáš zač

ako zvyšit vykon

7.8.2012 v 23:05 | Nahoru | #2
Máš na ráfcích reflexní proužky?

ako zvyšit vykon

7.8.2012 v 23:32 | Nahoru | #3
Vetsi rozetou Pokud teda nemas potrebu litat 300...

ako zvyšit vykon

7.8.2012 v 23:33 | Nahoru | #4
turbo

ako zvyšit vykon

7.8.2012 v 23:58 | Nahoru | #5
Když ti sedne jako ulitá, proč chceš zvyšovat výkon?

ako zvyšit vykon

8.8.2012 v 00:08 | Nahoru | #6
Laditelna jednotka

ako zvyšit vykon

8.8.2012 v 08:20 | Nahoru | #7
a kolik ti přidaly ty svody výfuk a filtr ? ...pokud si nic neudělal s motormanagementem tak se bojím, že asi nic moc.
Maximálně navrchu pár poníků...
Když k tomu všemu přidáš PCom. a odbrzdíš, tak možná vyždímeš i nějaký ty Nm a HP... ale řádově desítku...každej kůň tě bude stát ranec...

ako zvyšit vykon

8.8.2012 v 08:26 | Nahoru | #8
Chces vic koni -> kup si novejsi motorku. Je to osvedcena, a zdaleka nejlevnejsi cesta. Cokoli jinyho je strasny vyhazovani penez:

Priklad as tady:

tuning daytony 675

4 kone svejfukem - cirka za 20
11 koni za vejfuk, dyno, kn, tesneni pod hlavou a odladeni - uz ses skoro na 70ti
20 koni za navic ostry vacky, ventily, pruziny, zavodni altik atd - ale uz ses na 165ti tisicich.

Kazdej kun te v poslednim pripade stal pres 8 tisic kacek.

Kdyz vemu ze to posledni je uprava za cenu zanovni litrovy masiny, tak je videt jak absolutni nesmysl to cele je. A TO nemluvim o tom ze ten motor byl po pulce okruhove sezony na generalku ....

ako zvyšit vykon

8.8.2012 v 09:18 | Nahoru | #9
pod Ozzyho příspěvek bych se podepsal vlastní krví nahánět koně (myslím ted jako opravdově, né stylem dám výfuk a mám stíhačku) nemá smysl, pokud nemáš dostatek hotovosti na který ti v podstatě nezáleží a pokud nejsi srovnanej se skutečností, že seriovej motor bude vždycky fungovat tak nějak líp protože jak začneš s pořádnou přestavbou, tak se v tom ve finále víc hrabeš než jezdíš a většinou ten nárůst výkonu vždycky nějakej komponent nevydrží.

(reakce na) ako zvyšit vykon

8.8.2012 v 10:01 | Nahoru | #10

Mirek12 píše: zhubnout.. nemáš zač



ako zvyšit vykon

8.8.2012 v 10:14 | Nahoru | #11
Je to jak píše Ozzy.
Nemám to odbržděný...ale šel jsem levnou cestou - bez Termíků a origo. ECU jednotky s Race mapou - což je jářku BUM - 65tCZK(ale zase to za odpoledne namontuješ a jezdíš bez problémů)
KN - 1,3kCZK
Svody - 7,3tCZK
Koncovka(Shand) - 15tCZK
Mapování,ladění,ladění,ladění,ladění - cca.5,5tCZK

Vzhledem k tomu, že jsem něco ladil doma v DC v servisu Ducati a mapoval a odlaďoval částečně ještě v Olmíku, tak 3-4tCZK za cesty(ale to byla projíždka, to nepočítám)

Výsledek - odhaduji, že bude maličko pod úrovní běžných křivek origo Termíků - tedy 140HP a tak 112Nm (průběh je ale úplně jinde)
takže 10HP a 7Nm za cenu necelých 30.000CZK ...kurva ale za ten zvuk to stojí

Naposledy editováno 08.08.2012 10:15:09

ako zvyšit vykon

8.8.2012 v 13:46 | Nahoru | #12
A tobě je těch 160 Hp jako málo ?

ako zvyšit vykon

8.8.2012 v 14:54 | Nahoru | #13
darebak> Můžeš mi vysvětlit jednu věc - proč tu motorku chceš prodat, když ti tak vyhovuje (viz. tvůj inzerát)?...tohle opravdu nechápu...nebo, že by snad nová forma reklamy

ako zvyšit vykon

8.8.2012 v 17:20 | Nahoru | #14
Já nechápu jinou věc... proč majitelé japonskejch čtyřválů prahnou tak strašlivě po vyšším výkonu, když už maj kupříkladu 160HP(na klice)... já mám na klice 140HP stěží a někdy toho mám plný brejle... nějak tomu nerozumím...
Možná je to tím, že oni do ostrejch,utahovacích zatáček ani nepáchnou, tam by jím spíš takovej výkon překážel...

(reakce na) ako zvyšit vykon

8.8.2012 v 18:01 | Nahoru | #15

Mirek12 píše: zhubnout.. nemáš zač


Zhubnout, recht, ale moto.
Vyměnit světla, blinkry, druhé sedlo, každý kus železa co je pro jízdu pro dva, vyměnit kola, pořídit podvozek z jiného materiálu, blablabla...a tu rozetu pro vliv na jízdu =) ...ve výsledku ti to dá trochu agility. Výkon zvýšit, jak se někdo výše zmiňoval o Daytoně. Za málo srandy hodně peněz, zbytečných, pokud nejezdíš ostré SBK, což asi ne-e.

Ale stejně, chtít zvyšovat výkon na litru, na cesty a ne na okruh? cccc
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1195, 1196] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35856 Dnes v 17:47 Kamikadze-Ace
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 BlackSabbath 48 Dnes v 08:07 Rolda89
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 10 26.4.2024 v 12:34 psenap
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 Baca13 2 25.3.2024 v 11:45 Gahan37


TOPlist