Říkám si že by to nemusela být špatná volba, do běžného provozu, lepší spodek jak fazer a na okruhu budu mít dostatečný výkon ve vršku a super podvozek. Je mi jasný že ve spodku nebudu mít výkon v twinu, ale lepší než fzs 600 by to mohlo být akorát nevím o kolik. V ideálním případě kdybych měl finance tak bych šel do S4R ale to je už dost drahý co jsem koukal. Musí to být ale super motorka jak na běžný silnice tak i na okruh. Škoda že japonci nedělají tak našlápli naháče jak taliáni.
Tak nevím jestli prodat fzs 600 a jít do 750 v cěně 75-90kč, nebo se na to vysrat a šetřit na vysněného monstra. Na druhou stranu v Sosnový na fazeru mí podvozek stačí, předjíždím tam litrový biky a při výjezdu na rovince mi taky nikdo moc neujíždí. Na velkým okruhu to už asi ale bude něco jiného.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
Jinak FZS 1000 Fazer a Tuono jsem mel soubezne 2roky. Takze objektivita zarucena. Na to co tu pises se hodi vic ten 4valec ne dvouval... Vyzkousej ho a uvidis ... Ve srovani je to Tuono lemra lina.
Jinak proc jsem si nechal Tuono je jen ten Fun faktor a ta trocha toho honeni si ega na italce. Prakticnost jde stranou ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) O kolik lépe jede gsx-r 750 ve spodku než fzs 600
Alexandr píše: dakarista> No máš pravdu, do 4000 tisíc je to nepoužitelný ( jel jsem jen na ducati gt 1000 a Griso 1200 v8), ale to i svého fzs nedržím méně jak pod 4500 tisíce,ale pak od 4000 tam na tom V2 byl hned plný výkon který se neměnil do 8-9tisic, takže člověk jel rozumnou rychlosti ze zatáčky přidal ono se to hned rozjelo jak lokomotiva. Dnes jsem jel na fzs ve spodních otáčkách je to nuda jak je to líný a zase když chci aby to jelo tak to musím vytočit a držet to ve vršku ale to už jsou rychlosti životu nebezpečné, roztočená dvojka měl jsem tam 140 a už jsem raději brzdil. Na V2 jsem v malých rychlostech přidal plyn hned tam byla ta surová akcelerace, fun faktor byl někde. Jak říkáš, myslíš si jak to jede rychle ale ve skutečnosti jedeš docela pomalu ale zážitek je z toho super a určitě je to na silnici i bezpečnější. Jak ten R4 má oproti V2 takový pozvolný a uhlazený průběh tak si člověk furt myslí že jede pomalu, nebo je to aspoň můj dojem. Ty sis taky z nějakého důvodu pořídil Tuono
To je právě ono,ty moderní R4 mají sice tabulkově silnější spodek než V2 ,ale pocitově je to právě naopak a o to práně jde.Z vlastní zkušenosti,jezdil jsem R1 04 a těch 120 tažnej koní v SV1000S je pro mě mnohem větší zábava,než těch 180 dostihovejch koní v R1
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 25 | 2.5.2024 v 19:18 Krovak |
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 5 | 5.1.2024 v 23:47 RTSbike |
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 26 | 13.12.2023 v 05:01 RTSbike |
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 3 | 19.11.2023 v 22:24 RTSbike |
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 | RTSbike | 9 | 16.10.2023 v 20:13 RTSbike |