globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: R1- nepáli 3,4 valec
3.8.2012 v 18:44
zdar chlapi, po mensi bouracce me prestal palit 3 a4 valec, vymenil jsem svicky, a vycistil filtr. bez vysledku, poradte co to muze byt?

R1- nepáli 3,4 valec

3.8.2012 v 20:03 | Nahoru | #1
Máš na tyhle válce jednu indučku?

R1- nepáli 3,4 valec

3.8.2012 v 21:01 | Nahoru | #2
mensi bouracka je co?

R1- nepáli 3,4 valec

4.8.2012 v 00:44 | Nahoru | #3
Písty třetího a čtvrtého válce jdou protiběžně, takže nemohou být zapalovány jednou cívkou. Jedna cívka je pro první a čtvrtý válec, druhá pro druhý a třetí.

Může toho být více, záleží také na konkrétním typu nárazu. U karbcové verze může být hnuté uchycení, válce sají falešný vzduch, v horším případě prasklá hlava, nebo válce. O nárazem poškozených karbcích nemluvě.
U stříkačky může být problém v kabeláži, ve vstřicích... je toho více.

Nedá se ale vyloučit ani třeba poškození VN kabelů. V první řadě bych zkontroloval, zda svíčky u nefunkčních válců mají jiskru, potom změřil kompresní tlaky a také kouknul na karbce. Podle vzhledu svíčky ostatně poznáš, jak na tom daný válec je.

1 reakcí na tento příspěvek R1- nepáli 3,4 valec

4.8.2012 v 15:23 | Nahoru | #4
a nepálí náhodou na yamaze 3 a 4 válec spolu? Vyděl bych to na cívku asi ti praskla

(reakce na) R1- nepáli 3,4 valec

4.8.2012 v 22:27 | Nahoru | #5
JindraITC> Myslíš, že by šly souběžně 1. a 2. píst a 3. a 4. píst také souběžně, o půl otáčky posunuté oproti prvímu a druhému? Takový čtyřválec jsem ještě neviděl. I když v tom případě by cívka byla dost pravděpodobná.

Nebo také, jestli se náhodou Thorr neupsal a nemá na mysli, že nepálí buď vnitřní, nebo vnější válce. Pak bych též v první řadě podezíral cívku.

R1- nepáli 3,4 valec

5.8.2012 v 10:54 | Nahoru | #6
3 a4 svod zustava studenej když se nastartuje. a byl to klouzanec po silnici.( tuner s fabecem plnej spacaku mi tam nacouval z polnačky a když jsem ho chtel obět, tak mě tam ještě docouvl, a ja letěl do lesa po prdeli a motka taky.)svičky byly uchcaný tak jsem dal nové a nic.

R1- nepáli 3,4 valec

5.8.2012 v 11:02 | Nahoru | #7
Tak po chvilce běhu motoru koukni na svíčky, jestli jsou suché, nebo mokré. Podle toho poznáž, zda do válců jde benzin. Také můžeš zkusit, zda svíčky mají jiskru venku a jinak jdi po karbcích.

R1- nepáli 3,4 valec

5.8.2012 v 11:18 | Nahoru | #8
to je střikačka a svíčky jsem vydělal po zkoušce a byly v pohodě. vylitl černej kouř, ale to bude asi nalitanej olej, byl i ve vzdušáku tak jsem ho vypral a nastříkal kenkem

R1- nepáli 3,4 valec

5.8.2012 v 11:40 | Nahoru | #9
Olej do válců natéct mohl, jak motorka ležela. Zacpaný filtr by ale těžko způsobil nefunkčnost jen poloviny válců. U stříkačky bych se nedivil tomu, kdyby byl po nárazu upadlý, nebo rozlomený nějaký konektor ke vstřikům, takže být Tebou projdu i kabeláž.

R1- nepáli 3,4 valec

5.8.2012 v 12:00 | Nahoru | #10
jo nebylo to velky skusim tu elektriku to je realny

R1- nepáli 3,4 valec

6.8.2012 v 21:22 | Nahoru | #11
ta a je to . sala falesnej vzduch. odskocil airbox az u motoru a3a4 valec nemel podtlak. blbej pristup k manzetam, ale hlavne ze vrci jak ma. dik vsem
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1187, 1188] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35628 Dnes v 10:08 psenap
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 tomassek.32 45 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ


TOPlist