Může toho být více, záleží také na konkrétním typu nárazu. U karbcové verze může být hnuté uchycení, válce sají falešný vzduch, v horším případě prasklá hlava, nebo válce. O nárazem poškozených karbcích nemluvě.
U stříkačky může být problém v kabeláži, ve vstřicích... je toho více.
Nedá se ale vyloučit ani třeba poškození VN kabelů. V první řadě bych zkontroloval, zda svíčky u nefunkčních válců mají jiskru, potom změřil kompresní tlaky a také kouknul na karbce. Podle vzhledu svíčky ostatně poznáš, jak na tom daný válec je.
1 reakcí na tento příspěvek R1- nepáli 3,4 valec
Nebo také, jestli se náhodou Thorr neupsal a nemá na mysli, že nepálí buď vnitřní, nebo vnější válce. Pak bych též v první řadě podezíral cívku.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1187, 1188] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35628 | Dnes v 10:08 psenap |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 7 | 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 | Richard65 | 3 | 13.4.2024 v 20:57 Richard65 |
Příliš vysoký tlak v pneu [1, 2] Yamaha YZF-R1 | tomassek.32 | 45 | 19.3.2024 v 23:35 tomasNJ |