Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.
Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...
Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.
98-00: první generace
01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž
03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...
04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________
Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer
LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE
Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:
Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***
Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo
Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.
Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000
RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000
Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...
Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...
Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)
Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
krAlik33 píše: Mileek> diky. No chcel sem to prehodit na druhe leseni kde ty zavity nejsu. Nevadi, hodim to tam n matky.
To jsou klasické nýtovací matice. V lepším železářství se dají koupit
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Podomacku...
Kleste...
Ono ti druhe leseni je puvodne upravene z mille, proto tam ty spunty nejsu.
E: takjak kukam videa, kleste nebudu treba, vyhodene penize... diky
Naposledy editováno 05.09.2019 07:55:03
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Ignot píše: Komu uz se tady na RSV/Tuono 1.Gen protocila vacka? Jen jak moc se mam bat..
Na jedny z "nasich" se to stalo. Zda se ze problem neni primarne tocit do omezovace, ale blbe podrazovat.
Kdyz jdes na brzdu a hned podradis a mas to jeste hodne vytoceny...podradis vlastne nad omezovac..a pak je to hned.
U nas si takhle kluk nakoup v brne. Podrazoval bezcitne a bez meziplynu.
Nasledek je potkanej motor
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
SPIJKER píše: Na jedny z "nasich" se to stalo. Zda se ze problem neni primarne tocit do omezovace, ale blbe podrazovat.
Kdyz jdes na brzdu a hned podradis a mas to jeste hodne vytoceny...podradis vlastne nad omezovac..a pak je to hned.
U nas si takhle kluk nakoup v brne. Podrazoval bezcitne a bez meziplynu.
Nasledek je potkanej motor
Kurňa, a já všem tvrdím jak je to nezničitelny motor
Naposledy editováno 06.09.2019 20:35:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
R.a.g.n.a.r píše: Kurňa, a já všem tvrdím jak je to nezničitelny motor
Nalisovany vacky se takhle chovaj.
Moje dvojka ma na tachometru 85tkm a za sebou nejakou okruhovou historii a je v pohode.
Ale kdyz je nekdo lempl nebo ignorant je k tomu bliz. Holt je to italska technika, takze pri vsi krase a eleganci...tam proste Gieuseppe dycky zapomene nejakej detail doresit a Massimo pak za jizdy nebo Vincenzo na dilne to pak musej zohlednit... A kdyz mas stesti...tak drzi jako japonec nakonec.
Na my trojce to mam zavareny.
Amanna zavarit necham, resp. jsem vyhandloval G2 hlavy tak Vasik (to je nas Vincenzo) je prehodi a melo by to bejt jednak par koni zadarmo a druhak jsou vacky z jednoho kusu.
A az budeme servisovat tu dvojku co na ni ted jezdim, pac jiu cekaj rozvody...da se vacka asi taky zavarit. Ackoliv mame tu trojkovy...ale uvidime...mozna bude lip to nekombinovat a pracovat s kazdym systemem jako celkem zvlast
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Edit: secko ne, do big bore nepujdu urcite a na secko nejsu zas penize. Co tak kukavam, tak su po svete iny borci, ale to uz su fakt rakety.
Naposledy editováno 06.09.2019 21:17:29
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
aprilia RSV Mille pod 50.000 km od motorradu - slava vitezstvi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Se jeste papamtuju ze ? mym tehdejsim chapani ta RSV nejaky musky po padesati mela...a to VTR bylo tenkrat prakticky bezchyby. Ovsem ma o hodne horsi podvozek a min koni, ale tenkrat jsem to tak nevnimal... Nevedel.
Kazdopadne ty spotreby za co s tou milkou jezdili jasne ukazuji ze je to tam banda prizdisracu..tenkrat..pac mne mille nejela pod sedum ani okolo anglie..spis si brala furt kolem 7,5 l a pylotova jezdila s totoznou spotrebou..brali jsme na desetinky stejne prakticky na pumpach.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Jo casy sa mena?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Tyhle snovy katalogy jsem mel taky..a autokatalog z roku 1994, tam jeste byl Safrane Biturbo Baccara a spoustu exotu beznejch
E: dnes je uz secko inac
Alebo kedysi sem mjel stare Audi 2.3 coupe, sme na tem s kamosem spravili komplet cely vyfuk okrem zvodu, vacsi prumer atd. To byvala pankacina
Naposledy editováno 10.09.2019 09:28:45
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 13 | 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie |
Opravna sada spojkove pumpy Rsv 100... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 0 | 16.4.2022 v 19:05 Supermotojunkie |