bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Aprilia RSV úpravy a tuning
1.8.2012 v 10:26
Čau všem nadšencům pro tenhle stroj

Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.

Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...

Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.

98-00: první generace

01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž

03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...

04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________

Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer

LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE

Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:

Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***

Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo

Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.

Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000

RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000

Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...

Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...

Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)


Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39

Aprilia RSV úpravy a tuning

18.10.2016 v 13:40 | Nahoru | #2821
klucí tak já taky přispěji, neválí se někomu dome nevyužitý a funkční motor na RSV 01?

Aprilia RSV úpravy a tuning

18.10.2016 v 14:21 | Nahoru | #2822
v minulém příspěvku jak jsem dával odkaz na inzerát tak prodává i motor..

Aprilia RSV úpravy a tuning

19.10.2016 v 10:38 | Nahoru | #2823
Tak já taky přispěju,týdenní práce po chvilkách.

2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

19.10.2016 v 10:44 | Nahoru | #2824
Tak snad teď














1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

19.10.2016 v 13:12 | Nahoru | #2825
pozička> Pěkný,akorát bych nelakoval ty silentbloky

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

19.10.2016 v 15:02 | Nahoru | #2826
Ďuričko> dík,než nasadím rozetu samo že očistím.

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

19.10.2016 v 15:53 | Nahoru | #2827
pozička> ,odkial si zohnal tie nalepky?

Aprilia RSV úpravy a tuning

19.10.2016 v 16:01 | Nahoru | #2828
zdar,mam otazku ohladom jednej upravy,chystam sa prerobit na rsv mille predne brzdy na radialne cize vymena spodkov vydlic a radialne strmene,no bude tam jeden problem kotuce budu musiet ist dalej od kolesa cca 5mm,cize medzi kotuc a koleso bude treba vysustruzit 5mm podlozku a samozrejme dlhsie skrutky na uchytenie kotuca.otazka je myslite ze to bude mat nejaky vplyv hlavne co sa tyka bezpecnosti?

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

19.10.2016 v 17:59 | Nahoru | #2829
Nebude... akorát těch 5mm je celkem, takže, podložky pod kotouč musí být 2,5mm. Můžeš si je udělat nebo koupit...

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

19.10.2016 v 18:03 | Nahoru | #2830
kdyztak ty co ma milek na obrazku C1 mam nakreslene - kdybys chtel DXF na laser, ja je na TL delal jen 1mm...

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

19.10.2016 v 18:21 | Nahoru | #2831
Mileek> celkom by to malo bit ten 1cm cize na 1kotuc 5mm,tie radialky by mali bit z cbr1000rr,mam k dispozicii spodky aj klzaky z cbr ale musim este vyskusat ci sa to bude dat zkombinovat z vrchom a vnutrom tlmica z rsv lebo ak nie tak je po uprave .

Naposledy editováno 19.10.2016 18:37:29

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

19.10.2016 v 18:25 | Nahoru | #2832
assassin> ak budu pasovat tie spodky budem to riesit,zatial som len chcel vediet ci by to mohlo stymi podlozkami fungovat bez problemu.presne take podlozky co ma millek na foto som mal namysli .

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

19.10.2016 v 18:36 | Nahoru | #2833
fungovat to bude, ale bude to "tezitko" tzn je to chce udelat z nejake Alu slitiny = frezovat, 5mm je uz na laser moc, podle me.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

19.10.2016 v 18:39 | Nahoru | #2834
assassin> co tak hlinik alebo dural?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

19.10.2016 v 20:55 | Nahoru | #2835
rogyze> aha, tak z hondy to je jiná... jsem myslel, že to budeš mít klasiku z novější "radiální" RSV...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

19.10.2016 v 21:25 | Nahoru | #2836

rogyze píše: assassin> co tak hlinik alebo dural?



no vzdyt pisu - Alu slitina, cistej hlinik to bejva malokdy a dural je taky alu slitina. tlusty plechy se ale na laseru pali blbe. a aby tam nebyl material navic, tak by to melo byt vykousane jako na te prvni fotce od Mileeka, to co je na druhe - jen prstenec - by slo i na soustruhu, ale porad zbytecne moc materialu navic...

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

19.10.2016 v 21:39 | Nahoru | #2837
Mileek> mam k dispozicii z hondy za dobru cenu tak uvidi sa jak to vida.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

19.10.2016 v 21:42 | Nahoru | #2838
assassin> ono mi nejake gramy naviac nevadia takze kludne by to mohlo bit aj sustruzene.

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

20.10.2016 v 06:45 | Nahoru | #2839
rogyze> na kolech je každej gram navíc hodně ku škodě. Když to jde vyřešit jinak, rozhodně bych to udělal co nejlehčí.

Aprilia RSV úpravy a tuning

26.10.2016 v 11:29 | Nahoru | #2840
Ahoj,poradí někdo co je toto za kabel,je odpojený a předchozí majitel neví,tak zkouším tady. Je to na pravé straně pod sedadlem. Dík.








1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

26.10.2016 v 11:36 | Nahoru | #2841
Diagnostika, nech ho rozpojenej.

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

26.10.2016 v 11:48 | Nahoru | #2842
FiZzeR> Super,děkuju

Aprilia RSV úpravy a tuning

30.10.2016 v 15:52 | Nahoru | #2843
Nějaký typ, jak poznám kovaný ráfky pro první generaci od těch pro generaci druhou?
Mám nabídku na zadek, ale nejsem si jistý typem.

Aprilia RSV úpravy a tuning

30.10.2016 v 17:35 | Nahoru | #2844
mozno sa to niekomu hodi-po mesiaci prevadzky od plneho nabitia akumulatora po zime zacal problem so startovanim-zase slabsia bateria.po uprave dobijania paralelne prepojene konektory od altiku a obidva na regulatore a nove hrubsie kable od regulatora priamo k baterii,plusovy cez poistku vyriesili problem s dobijanim od vtedy celu sezonu bateria plne dobita.dobijanie stuplo o 1V a pri zapnutych svetlach neklesne pod 14V ako pred tym okolo 13V.pritom ziaden kontakt v konektoroch pred tym nebol opaleny.at se dari.

Aprilia RSV úpravy a tuning

30.10.2016 v 22:47 | Nahoru | #2845
Tak nic, dorazilo lepší foto, kde je čitelné výrobní číslo. Jsem si myslel, že tam někde bude.

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

18.11.2016 v 19:08 | Nahoru | #2846
Kluci,otázka
Při dnešním odjezdu z benziky sem nastartoval Milunu a restartovala hodiny 0:00
Je to náznak slabé baterie???
Dík za reakce

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

18.11.2016 v 19:17 | Nahoru | #2847
pozička> nejspíš jo, nebo nějakej kraťas a budíky byly chvilku bez proudu, ale to by se ti resetovaly i otáčky na blikačku kdy řadit...

2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

18.11.2016 v 19:23 | Nahoru | #2848
Dewwil: to spis v tomhle pocasi jeste nezaznamenal :)
Taky to vidim na slabší aku

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

18.11.2016 v 21:34 | Nahoru | #2849
assassin> jo to mě nenapadlo, že nastavený omezovač asi dnes nezkusil Měl jsem nutkání to taky vytáhnout, ale začlo chcát takže prdlajs

Aprilia RSV úpravy a tuning

18.11.2016 v 22:57 | Nahoru | #2850
Obcas to udela i kdyz chytnes spatnou uvrat valce a motor se sekne a nenastartuje, baterka ma pak na chvilku mega odber... Ale vetsinou to znaci, ze mas nabit a nebo setrit na novou
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 15 29.12.2022 v 17:29 assassin
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 13 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie
Opravna sada spojkove pumpy Rsv 100... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 0 16.4.2022 v 19:05 Supermotojunkie


TOPlist