Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.
Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...
Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.
98-00: první generace
01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž
03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...
04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________
Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer
LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE
Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:
Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***
Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo
Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.
Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000
RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000
Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...
Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...
Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)
Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
dewwil píše: Tohle je žrádlo:)
No to jo, hlavně ta cena v podobě půlky pořizovací ceny TLR v dnešní době Já jsem uvažoval o http://www.motorkar...spiegler-387622.html nebo http://www.motorkar...-a-pumpy-619003.html + http://www.motorkar...03-r1-02-558314.html nebo PVM set s 6 pistons + full floating rotor ale už tu ten inzerát není. Tak jsem to chtěl řešit aby byl old school vzhled Telete, ale když už tam mam zadní centrál Ohlins taky z R1 rv.08 a budou jiný kola tak ať to je komplet
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
e: tuhle
Naposledy editováno 30.06.2014 08:20:54
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Naposledy editováno 30.06.2014 09:51:14
Aprilia RSV Mille modified pipes
ten propad by měl jít upravit i správným čipem nebo commanderem...
E: Tady třeba má vnější průměr trubek 38mm...
Naposledy editováno 30.06.2014 10:22:11
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
co dáváte za olej? doporučený výrobcem Agip 15w50, nebo jiný třeba motorex? Prej by mohla začít prokluzovat spojka, je to pravda?
A jak správně vyměnit olej u tohodle systému mazání? zahřeju, vypustím oba výpustáky + filtr... dolít pak nádobku do půlky, nechat pořádně zahřát a zase dolít a tak furt dokola, než bude olej pořád na půlce??
Dík
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Jinak olej ohrej, vypust oba vypustaky (na motoru a na nadrzce oleje) vymen filtr. Pak nalej zhruba po maximum do nadrzky olej. Vetsinou se mi tam vejde 3,6l... Pak se oblec a jed to projet cca 15km... No a dolej podle potreby...
tim vetcnym dolejvanim by jsi to akorat prelil. Olej je potreba merit po projizdce aspon 15km jinak to ukazuje kraviny...
Jinak jedna rada, neni radno zbytecne moc koukat behem provozu na mnozstvi oleje. Ten okruh si zije vlastnim zivotem. Nekdy tam je a nekdy tam neni. Kdyz tam nekdy neni, tak se nelekej a koukni se tam treba za par kilometru. On se tam ukaze
jen sem asi trošku nepochopil to zamíchání?? jako že tomu nemám dávat hned za uši nebo jak?
ted tam mám prej ten agip, a chci dát bud ten motorex a nebo ještě přemýšlím o Motulu 5100 15w-50, je o stovku levnější na litr, což mi přijde dost, je mín kvalitní??
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
proti motorexu vůbec nic nemám ale když jsem ho tam měl a pak přešel na motul tak převodovka byla jemnější prostě to šlo poznat když jsem měl motorex tak byla taková hrubší ale myslím že to nemá vůbec na ni vliv
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Zkusím tam asi zavolat a zrušit objednávku...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
r-a-k píše: Dotaz na RSVčkaře Byl by někdo ochotný změřit rozměry na předních kotoučů u RSV/Tuono? Vím že je nějaký rozdíl mezi starou a novější verzí ale co přesně už nepamatuji. Potřeboval bych změřit středící díru kotouče na náboj a rozteč šroubů na uchycení. Nebo jestli někdo nemá rozkres s těmito rozměrama. Abych netrhal partu tak chci použít kotouče z Aprilie na TLR, kde budou jiný kola. Takže takovej Prasopes Budu zavázanej, díky
Máš kliku, že mám jeden na prodejně v poličce zašlé slávy z RSV Factory 04.
Díra kotouče na náboj - 64mm
Rozteč šroubů - 6x82mm
Tloušťka nového kotouče - 5mm, Minimum - 4mm
Průměr - 320mm
Boční vyosení - 9mm
Značka - Brembo
Nýty - 9ks
e: počet chladících dírek v kotouči - 63ks, na unašeči 15ks
Naposledy editováno 01.07.2014 10:07:55
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 13 | 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie |
Opravna sada spojkove pumpy Rsv 100... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 0 | 16.4.2022 v 19:05 Supermotojunkie |