globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Aprilia RSV úpravy a tuning
1.8.2012 v 10:26
Čau všem nadšencům pro tenhle stroj

Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.

Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...

Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.

98-00: první generace

01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž

03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...

04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________

Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer

LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE

Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:

Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***

Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo

Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.

Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000

RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000

Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...

Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...

Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)


Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

30.6.2014 v 07:41 | Nahoru | #1921

Mileek píše: Ozzy_> ale tvoje nebyla po několika pádech a hajsajdru v Mostě pod boxama



to pak jo :) jenze kdyz to tu nekdo cte "nezavisle" tak usoudi ze dela pan nissin spatne pumpy

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

30.6.2014 v 07:52 | Nahoru | #1922
Dewil: a 90mm roztec, to by na TL slo...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

30.6.2014 v 08:00 | Nahoru | #1923
assassin> jj, úplně slintám, ale ještě jsem nepořídil novej stroj, sice je tam jedno TLR v inzerci nádherný, ale furt vyhlížím toho raptíka na total přestavbu a brzdiče už na to mám sehnaný 8.pístky Spiegler i s litinovými full floating kotouči téže značky, akorát desky vypadaj jak krajíc chleba

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

30.6.2014 v 08:08 | Nahoru | #1924

dewwil píše: Tohle je žrádlo:)


No to jo, hlavně ta cena v podobě půlky pořizovací ceny TLR v dnešní době Já jsem uvažoval o http://www.motorkar...spiegler-387622.html nebo http://www.motorkar...-a-pumpy-619003.html + http://www.motorkar...03-r1-02-558314.html nebo PVM set s 6 pistons + full floating rotor ale už tu ten inzerát není. Tak jsem to chtěl řešit aby byl old school vzhled Telete, ale když už tam mam zadní centrál Ohlins taky z R1 rv.08 a budou jiný kola tak ať to je komplet

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

30.6.2014 v 08:11 | Nahoru | #1925

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

30.6.2014 v 08:15 | Nahoru | #1926
r-a-k> jj, takhle vypadaj, ale klidně si je kup, mám jiný zdroje

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

30.6.2014 v 08:15 | Nahoru | #1927
Pepa1098> jaká má ta nová pumpa průměr a pivot? Jestli je to dobře sladěný s brzdičema, tak další krok jsou pancéřky a nový desky. Nic víc bych nedělal, jako další upgrade bych hodil rovnou celej novej předek z něčeho lepšího. Vypadá to jako drahá varianta, ale nakonec ušetříš, věř mi

Aprilia RSV úpravy a tuning

30.6.2014 v 08:18 | Nahoru | #1928
A jako záložní varianta kdybys nevěřil, tam nahodit brzdiče yamaha co měla R1 a spousta dalších, na to určitě existuje redukce.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

30.6.2014 v 08:18 | Nahoru | #1929
Stev> Desky má new Braking a rad. pumpu taky 19mm, jen ty hadice, no... jo komplet předek je nej. řešení to máte pravdu

e: tuhle

Naposledy editováno 30.06.2014 08:20:54

Aprilia RSV úpravy a tuning

30.6.2014 v 08:23 | Nahoru | #1930
Ale nejvíc slintám na tuhle pumpu ze StarTreku








(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

30.6.2014 v 08:36 | Nahoru | #1931
dewwil> Nekoupim, jelikoz je to prumer 300mm Jinak uz bych je mel pripraveny.

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

30.6.2014 v 08:43 | Nahoru | #1932
dewwil> koukám že pumpa má pivot nastavitelnej, tak to už by mělo jít naučit brzdit. A zároveň o starost míň při upgradu aby to ladilo s jinejma brzdičema

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

30.6.2014 v 08:45 | Nahoru | #1933
.

Naposledy editováno 30.06.2014 08:56:06

Aprilia RSV úpravy a tuning

30.6.2014 v 08:48 | Nahoru | #1934
No upřimně by mě jebalo mít brzdovou páčku z Enterprise a spojkovou obyč. Takže při ceně obou páček by to bylo z jiné dimenze

Naposledy editováno 30.06.2014 08:59:58

Aprilia RSV úpravy a tuning

30.6.2014 v 08:59 | Nahoru | #1935
kluci děkuji za tipy a hlavně psychickou podporu protože tomu se nadá říkat brzda už jsem na tom byl tak špatně že jsem nějakým spůsobem chtěl aplikovat s blackbirda ten násobič u levého třmenu, musím dotáhnout ten motor do konce a pak šetřit na ty brzdy mě se vždycky líbí ti borci co si chtějí koupit moto za pul mega a nemůžou se rozhodnout z 5 motorek takové dilema já mít asi nikdy nebudu

Aprilia RSV úpravy a tuning

30.6.2014 v 09:49 | Nahoru | #1936
DObrý den, jsem tu dobře ve vlákně o úpravách RSV? Pánové potřebuju informaci. Díra ve výkonu okolo 5000 u RSV se prej dá odstranit propojkou na svodech a já bych potřeboval vědět kde má být, jak má být dlouhá, jak má být tvarovaná a jaký má mít průměr. Máte s tím někdo zkušenosti? Nebo ideálně sehnat svody už s hotovou propojkou. Dík.

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

30.6.2014 v 09:50 | Nahoru | #1937
2x

Naposledy editováno 30.06.2014 09:51:14

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

30.6.2014 v 10:17 | Nahoru | #1938
pylot> propojky tam jsou dvě, ale co kus, to originál... všecko to je "samodomo", takže nějaké ofiko rozměry asi nebudou...

Aprilia RSV Mille modified pipes

ten propad by měl jít upravit i správným čipem nebo commanderem...

E: Tady třeba má vnější průměr trubek 38mm...

Naposledy editováno 30.06.2014 10:22:11

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

30.6.2014 v 10:27 | Nahoru | #1939
nazdar dvouhrnkaři...

co dáváte za olej? doporučený výrobcem Agip 15w50, nebo jiný třeba motorex? Prej by mohla začít prokluzovat spojka, je to pravda?

A jak správně vyměnit olej u tohodle systému mazání? zahřeju, vypustím oba výpustáky + filtr... dolít pak nádobku do půlky, nechat pořádně zahřát a zase dolít a tak furt dokola, než bude olej pořád na půlce??

Dík

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

30.6.2014 v 10:34 | Nahoru | #1940
Ja leju Motorex TopSpeed 15W50 a zadbej problem. Ten problem klouzajici spojky je dan tim, ze nektere oleje se musi nechat spolu zamichat. Clovek tomu da hned kopr a pak mu vetsinou zacne klouzat. Takze toho bych se mebal...

Jinak olej ohrej, vypust oba vypustaky (na motoru a na nadrzce oleje) vymen filtr. Pak nalej zhruba po maximum do nadrzky olej. Vetsinou se mi tam vejde 3,6l... Pak se oblec a jed to projet cca 15km... No a dolej podle potreby...

tim vetcnym dolejvanim by jsi to akorat prelil. Olej je potreba merit po projizdce aspon 15km jinak to ukazuje kraviny...

Jinak jedna rada, neni radno zbytecne moc koukat behem provozu na mnozstvi oleje. Ten okruh si zije vlastnim zivotem. Nekdy tam je a nekdy tam neni. Kdyz tam nekdy neni, tak se nelekej a koukni se tam treba za par kilometru. On se tam ukaze

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

30.6.2014 v 10:39 | Nahoru | #1941
dakarista> ok, dík...

jen sem asi trošku nepochopil to zamíchání?? jako že tomu nemám dávat hned za uši nebo jak?

ted tam mám prej ten agip, a chci dát bud ten motorex a nebo ještě přemýšlím o Motulu 5100 15w-50, je o stovku levnější na litr, což mi přijde dost, je mín kvalitní??

Aprilia RSV úpravy a tuning

30.6.2014 v 10:46 | Nahoru | #1942
Pochopil jsi to dobre, proste tomu hned nedat pod vocas, ale normalne ujet par kilometru a pak uz jedu normalne

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

30.6.2014 v 13:49 | Nahoru | #1943
S bratrem lejem shnilý banány tedy Motul 300V 15W50

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

30.6.2014 v 14:31 | Nahoru | #1944

dewwil píše: S bratrem lejem shnilý banány tedy Motul 300V 15W50


+1

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

30.6.2014 v 14:36 | Nahoru | #1945
pepo co se tyce brzd tak z busy ty 6pistky nedaveeej.brzdi stejne hovno.resil jsem to dost dlouho a nakonec vyresil viz. muj profil.komplet predek z gsx-r a radialni trmeny z R1.radialni pumpa je sice nissin,ale proti origo pumpe je to sto a 1.ale pujde tam brembo ale i ted to brzdi hoodne luxusne

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

30.6.2014 v 16:28 | Nahoru | #1946
adahaya>

tak to ti závidím

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

30.6.2014 v 16:34 | Nahoru | #1947
oioi01>

proti motorexu vůbec nic nemám ale když jsem ho tam měl a pak přešel na motul tak převodovka byla jemnější prostě to šlo poznat když jsem měl motorex tak byla taková hrubší ale myslím že to nemá vůbec na ni vliv

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

1.7.2014 v 09:44 | Nahoru | #1948
Dotaz na RSVčkaře Byl by někdo ochotný změřit rozměry na předních kotoučů u RSV/Tuono? Vím že je nějaký rozdíl mezi starou a novější verzí ale co přesně už nepamatuji. Potřeboval bych změřit středící díru kotouče na náboj a rozteč šroubů na uchycení. Nebo jestli někdo nemá rozkres s těmito rozměrama. Abych netrhal partu tak chci použít kotouče z Aprilie na TLR, kde budou jiný kola. Takže takovej Prasopes Budu zavázanej, díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

1.7.2014 v 09:46 | Nahoru | #1949
Pepa1098> Tak to mám radost teda... včera sem objednal 4litry motorexu za 1700kč

Zkusím tam asi zavolat a zrušit objednávku...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

1.7.2014 v 10:03 | Nahoru | #1950

r-a-k píše: Dotaz na RSVčkaře Byl by někdo ochotný změřit rozměry na předních kotoučů u RSV/Tuono? Vím že je nějaký rozdíl mezi starou a novější verzí ale co přesně už nepamatuji. Potřeboval bych změřit středící díru kotouče na náboj a rozteč šroubů na uchycení. Nebo jestli někdo nemá rozkres s těmito rozměrama. Abych netrhal partu tak chci použít kotouče z Aprilie na TLR, kde budou jiný kola. Takže takovej Prasopes Budu zavázanej, díky



Máš kliku, že mám jeden na prodejně v poličce zašlé slávy z RSV Factory 04.
Díra kotouče na náboj - 64mm
Rozteč šroubů - 6x82mm
Tloušťka nového kotouče - 5mm, Minimum - 4mm
Průměr - 320mm
Boční vyosení - 9mm
Značka - Brembo
Nýty - 9ks

e: počet chladících dírek v kotouči - 63ks, na unašeči 15ks

Naposledy editováno 01.07.2014 10:07:55
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 15 29.12.2022 v 17:29 assassin
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 13 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie
Opravna sada spojkove pumpy Rsv 100... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 0 16.4.2022 v 19:05 Supermotojunkie


TOPlist