globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Aprilia RSV úpravy a tuning
1.8.2012 v 10:26
Čau všem nadšencům pro tenhle stroj

Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.

Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...

Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.

98-00: první generace

01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž

03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...

04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________

Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer

LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE

Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:

Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***

Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo

Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.

Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000

RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000

Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...

Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...

Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)


Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

17.5.2014 v 14:14 | Nahoru | #1741
Cau Pepo. Nene mista je tam dost. Od sedla je tak 1,5cm k reglu. Je mozny ze tim jak sem to prekopal tak je zmenena pozice toho plastu, jelikoz je zkraceny a udelany jiny body uchycrni nez bylo na originalu. Spis mi de o to jestli nebude trpet jednotka tim teplem z reglu, vim ze se hreje jak prase, ale nejsem elektrikar abych si byl jist ze je to ok. Reference budou i fotky, neboj

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

17.5.2014 v 14:27 | Nahoru | #1742
r-a-k> tam bych regler nedaval. Nemas nejaky misto jakoby zvenku mezi plastama a podsedlovym ramem?

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

17.5.2014 v 14:42 | Nahoru | #1743

Stev píše: r-a-k> tam bych regler nedaval. Nemas nejaky misto jakoby zvenku mezi plastama a podsedlovym ramem?



Taky myslim,mrknul bych na řešení u novejch mašin a inspiroval se tam...

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

17.5.2014 v 14:43 | Nahoru | #1744
Bohuzel, v tom miste se podsedlovy plast zuzuje k podsedlovymu ramu a tam to nedam. Hlavne to chci mit usporadany a dobre uchyceny. Jeste me napadlo pred CDI a zkosene prichyceny, ale v tech mistech je regulace utlumu z tlumice. Proste na hovno. Do uloznyho kastliku to davat nechci, ten je uplne uzavren a v hycu by se regler uvaril sam sebou.Ted jsem koupil AL profil tak vecer zkusim pred CDI.

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

17.5.2014 v 15:55 | Nahoru | #1745
r-a-k> Dej ho co nejdál od jednotky, na regulátoru se po jízdě pomalu nedá udržet ruka a o tu jednotku bych se taky bál.... Jinak to cvakání bude nejspáš to tlumící kolečko na rozvoďák na vačce, ono už tam toho moc není co by mohlo cvakat, ale cvakaj všechny TLR, někomu víc někomu míň...

Aprilia RSV úpravy a tuning

19.5.2014 v 08:50 | Nahoru | #1746
Míst okolo by asi bylo více ale zas bys musel tahat nový kable, závodak to měl u úchytu baterky. Srad gsxr to má ze strany na podsedlovym rámu, tam by to asi taky šlo protože bobek na tl je docela velkej

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

19.5.2014 v 11:17 | Nahoru | #1747
Kamo, ještě že jsi znalej z Yoshimura projektu Přetahat kabely není problém, stejně jsem vyvedl dobijení z regulátoru na baterku zvlašť, takže to předělám a vyvedu z koncovky pod sedlem kabely k regulátoru a prcnu ho pod baterku ten regulátor. Místa tam je dost a hlavně to nebude vypíčený jak na druhým obrázku co bylo v uvahu Pod Ze strany toho podsedáku by to šlo ale budu tam mít vyvedený držáky na laufy, aby byly v pozici jako má Yoshimura project, takže není místo Jinak k Murkinovi to valim v pátek








2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

19.5.2014 v 18:15 | Nahoru | #1748
r-a-k> Koukám, že jsou nový svody, že by Fanda??? FRDesmo?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

19.5.2014 v 22:07 | Nahoru | #1749
dewwil> jj

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

20.5.2014 v 10:02 | Nahoru | #1750

r-a-k píše: dewwil> jj



krásná práce to se musí nechat

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

20.5.2014 v 10:25 | Nahoru | #1751

dewwil píše: r-a-k> Koukám, že jsou nový svody, že by Fanda??? FRDesmo?



až mě definitivně otráví ten randál a koupím tichý homologovaný koncovky, asi budu potřebovat kontakt na udělání mezisvodů

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

5.6.2014 v 07:51 | Nahoru | #1752
Chlapi tunerský, mám jeden dotaz ohledně spojky. Od doby co mi mistři z Brna "opravili" Amnanna a vyměnili olej, mi jaksi nechce klouzat při rozjezdu spojka. Začne fungovat až tak po 20-30 minutách jízdy. Jak vypadaj ty rozjezdy vám asi nemusím vyprávět a třeba Bači to i viděl
Předtím jsem jezdil na banánovej Motul 10w50 a vše bylo ok.
Myslíte že když vyměním olej, bude to zase ok, nebo mám počítat s novejma lamelama?

Naposledy editováno 05.06.2014 07:58:36

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

5.6.2014 v 09:38 | Nahoru | #1753
Jindřej> Nalej zase tekutý banány od Motulu 300V 15W-50 co jezdí bratr... je možný, že ti ten jejich oil lepí lamely a až se to ohřeje tak už to funguje jak má, viděl bych to na ten oil, co ti tam vůbec nalili???

Aprilia RSV úpravy a tuning

5.6.2014 v 10:12 | Nahoru | #1754
Melu kraviny, lil jsem tam 15w50 banána a ne 10w.
V dmotu min tam nalili dle faktury Shell Advance Ultra 4 15w50

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

5.6.2014 v 10:22 | Nahoru | #1755
bych řekl že jakmile ti jednou lamely nasáknou jinej olej tak už je budeš muset udělat znova jako já na gixeru..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

5.6.2014 v 10:26 | Nahoru | #1756
YOSH_BOY> hmm taky se toho bojím

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

5.6.2014 v 11:22 | Nahoru | #1757

Jindřej píše: YOSH_BOY> hmm taky se toho bojím



toho bych se nebal, prece jsi nemenil lamely... Spis bych zkusil odvzdusnit pumpu spojky...

Jinak vymen olej a uvidis. Ja nemel nikdy problem s michanim oleju v moto a nou stres

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

5.6.2014 v 11:26 | Nahoru | #1758
dakarista> Vyměním celou kapalinu ve spojce ale tím to asi nebude, vystavuje normálně, jen ze začátku prostě nekloužou lamely a až po čase to začne frčet.
Asi udělám tu kapalinu a olej a uvidím. Akorát by mě nasralo, když to nepomůže a já budu i s lamelama dělat olej znova....

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

5.6.2014 v 11:29 | Nahoru | #1759
Jindřej> nevidim duvod menil lamely pokud jspu v poradku. Ty olejem neznicis... Znicili je vetsinou paka co po vymene oleje daly motorce cocku a zrovna meli dva oleje co se nemaji radi... Ja menil nekolikrat slavnou kombinavi Castrol Motul a nikdy zadne klouzani....

Vymen olej a prvni nadrz odjed na pohodu a bude to dobry...

Jinak.ja jezdim Motorex TopSpeed 15W50 a zadnej stres

Aprilia RSV úpravy a tuning

5.6.2014 v 11:30 | Nahoru | #1760
jo a jo koukal jsem že tam je stejnej olej akorát jina značka, tak to sorry ja měl 10w40 a nalil se tam jednou 15w50 a od ty doby to klouzalo a když se to zahřálo tak to pak fungovalo proto ta výměna

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

5.6.2014 v 11:33 | Nahoru | #1761
Jindřej> Když to nepomůže tak ten olej vypouštět nemusíš, na RSV měním lamely bez vypuštění oilu Max. po 100km zjistíš jestli olej pomohl nebo ne a zas můžeš s novou spojkou nalítat zbývajících 7400km

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

5.6.2014 v 11:36 | Nahoru | #1762
ok, díky za rady chlapi

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

5.6.2014 v 13:29 | Nahoru | #1763
Jindřej> A to ještě nevíš co jsme dneska s Franco82 na tebe respektive na motorky vymysleli A kdyby jsi to udělal tak nas.reš spoustu majitelů Corsara

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

5.6.2014 v 13:31 | Nahoru | #1764

dewwil píše: Jindřej> A to ještě nevíš co jsme dneska s Franco82 na tebe respektive na motorky vymysleli A kdyby jsi to udělal tak nas.reš spoustu majitelů Corsara


No tak povídej, jsem pro každou špatnost

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

5.6.2014 v 14:30 | Nahoru | #1765

dewwil píše: Jindřej> A to ještě nevíš co jsme dneska s Franco82 na tebe respektive na motorky vymysleli A kdyby jsi to udělal tak nas.reš spoustu majitelů Corsara



ze by udelal BigBore na Corsaro? ...

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

5.6.2014 v 14:34 | Nahoru | #1766
Ne to ne. Ale ten nápad kterej kluci maj už jsem měl taky

Aprilia RSV úpravy a tuning

5.6.2014 v 14:36 | Nahoru | #1767
Nápověda, Corsaro Factory

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

5.6.2014 v 14:37 | Nahoru | #1768
Jindřej> No holt jsme pomalejší, no Ale šel bych do toho

Aprilia RSV úpravy a tuning

5.6.2014 v 16:07 | Nahoru | #1769
ohlinsy karbony marchesiny atd.??mnoo to bude mnamka jen do toho a davejte fota.

Aprilia RSV úpravy a tuning

5.6.2014 v 16:28 | Nahoru | #1770
Kromě tý kapoty a obyč. brzdičů (místo nich radiální monobloky Brembo což má Jindrej vše k dispozici) s OZ Racing Forged kolama a klasickým vzhledem Corsara by to byla pecka jak sviň



Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 15 29.12.2022 v 17:29 assassin
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 13 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie
Opravna sada spojkove pumpy Rsv 100... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 0 16.4.2022 v 19:05 Supermotojunkie


TOPlist