globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Aprilia RSV úpravy a tuning
1.8.2012 v 10:26
Čau všem nadšencům pro tenhle stroj

Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.

Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...

Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.

98-00: první generace

01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž

03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...

04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________

Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer

LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE

Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:

Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***

Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo

Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.

Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000

RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000

Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...

Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...

Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)


Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

10.1.2014 v 18:37 | Nahoru | #1381

Jindrej píše: Jak to nebude 60 mm, tak mu to pošlu zpátky



kurňa Jindřeji zase vyšší Level ale fandím ti a doufám že to někdy uvodím na živo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

10.1.2014 v 21:09 | Nahoru | #1382
Jindrej> Pěkný roury To zas bude slin na chodníku od odplivávajících si a křižujících se důchodců

e: taky by jsi mohl potunit drahý polovičce S2R, aspoň pořádný laufy ať to duní

Naposledy editováno 10.01.2014 21:12:28

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

10.1.2014 v 21:34 | Nahoru | #1383

dewwil píše: Jindrej> Pěkný roury To zas bude slin na chodníku od odplivávajících si a křižujících se důchodců

e: taky by jsi mohl potunit drahý polovičce S2R, aspoň pořádný laufy ať to duní



Honza má pravdu ty laufy co teť zděláš dej na S2R

2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

10.1.2014 v 21:58 | Nahoru | #1384
Jooo vy jste chytrý

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

10.1.2014 v 21:59 | Nahoru | #1385

Jindrej píše: Jooo vy jste chytrý



Jindřej draku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

10.1.2014 v 22:20 | Nahoru | #1386

Jindrej píše: Jooo vy jste chytrý



Jak delfíni Ale neříkej, že by jsi nebyl doma pochválen

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

11.1.2014 v 01:38 | Nahoru | #1387

dewwil píše: Jak delfíni Ale neříkej, že by jsi nebyl doma pochválen


No uvidíme hoši

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

13.1.2014 v 23:20 | Nahoru | #1388
Zdar ve spolek, rád bych trošku rozvedl toto téma. Co si myslíte, že může pro motor znamenat odstranění příslušného vyvažovacího elementu?

Díky

________________________________________________

dewwil> Taky přispěju, zjistil jsëm u bratrový bývalý Mille 00 po opravě, že když nedám zpět vyvažovací podložku(takovej hříbek placatej, kterej mimochodem zavinil destrukci motoru) pod pravým deklem motoru na vyvažovací hřídeli a dám místo ní klasickou, tak je motor kua hladovej po otáčkách jak panna na ocas...Najeli jsme na tom cca 500km a pak si bratr koupil Factory 04 a milá Míle šla k novýmu majiteli a asi dobrý už jsme o něm neslyšeli, že by se mu to vysypalo nebo něco... Měla jen čip Arrow a výfuk SP Engineering a K&Nko...

Naposledy editováno 13.01.2014 23:35:23

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

14.1.2014 v 07:51 | Nahoru | #1389
Raimok> Ahoj, zatím bratr nenašel smlouvu s kontaktem na kupujícího, takže ani nevíme jestli to furt šlape jak má, ale šla za otáčkama jak pitbull za buřtem

e: a vzhledem k tomu, že to jsou 3 roky a víc od prodeje tak to buď šlape nebo už majitel taky není

Naposledy editováno 14.01.2014 07:54:27

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

14.1.2014 v 10:14 | Nahoru | #1390
Tak nějak mám pocit že zrovna tahle věc tam oproti různejm EU srágorám nějakej smysl mít bude...

Aprilia RSV úpravy a tuning

14.1.2014 v 11:44 | Nahoru | #1391
Tadle vec ma zasadni vliv na zivotnost motorky a i jezdce ... Slis stahni hmotu setrvaku a trochu ubrat na dolnim vyvazovaku, ale nevyndaval bych to uplne ven.... Neni radovy 4valec ktery to nepotrebuje

Aprilia RSV úpravy a tuning

14.1.2014 v 12:36 | Nahoru | #1392
Já bych to tam taky nechal.. Zas nevyméšléte vymyšlený...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

14.1.2014 v 17:03 | Nahoru | #1393

Jindrej píše: Tak nějak mám pocit že zrovna tahle věc tam oproti různejm EU srágorám nějakej smysl mít bude...



jj, rozmrdalo to celý ozubený soukolí na pravé straně motoru, dával jsem to do kupy půl dne ze dvou motorů, jde tam o to že je tam klínek na oz. kolo vyv. hřídele a ten čumí cca 2mm ven a jistí tu hříbkovou(vyvažovací) podložku, jenže čuměj 2 mm a podložka má cca 3,25mm, takže se to vyžvejkalo a mrdlo to do oz. kola co pohání rozvody a to se rozlítlo na 3 ks a vzalo i ostatní soukolí, naštěstí se to stalo v 50km/h a motor se hned zastavil, takže se to nestihlo potkat a rozmasakrovat víc, stát se to o 20 min. dřív tak tam bylo cca 240km/h a mastnej flek na D5

Aprilia RSV úpravy a tuning

14.1.2014 v 19:35 | Nahoru | #1394
Tady ukázka jak to vypadalo v motoru po destrukci:



















a po upgradeu:









(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

16.1.2014 v 16:05 | Nahoru | #1395

dewwil píše: jj, rozmrdalo to celý ozubený soukolí na pravé straně motoru, dával jsem to do kupy půl dne ze dvou motorů, jde tam o to že je tam klínek na oz. kolo vyv. hřídele a ten čumí cca 2mm ven a jistí tu hříbkovou(vyvažovací) podložku, jenže čuměj 2 mm a podložka má cca 3,25mm, takže se to vyžvejkalo a mrdlo to do oz. kola co pohání rozvody a to se rozlítlo na 3 ks a vzalo i ostatní soukolí, naštěstí se to stalo v 50km/h a motor se hned zastavil, takže se to nestihlo potkat a rozmasakrovat víc, stát se to o 20 min. dřív tak tam bylo cca 240km/h a mastnej flek na D5



nestraš mastným Flekem na D5

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

16.1.2014 v 16:30 | Nahoru | #1396
Kuwa ať už se dá vyjet to je nekonečný. Počasí je "SKORONAMAŠINU" tak ať ta zima táhne doprdele...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

16.1.2014 v 16:36 | Nahoru | #1397

Bači píše: Kuwa ať už se dá vyjet to je nekonečný. Počasí je "SKORONAMAŠINU" tak ať ta zima táhne doprdele...



Nech si to na léto, nebo to zase zadřeš ještě před sezonou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

16.1.2014 v 17:17 | Nahoru | #1398

dewwil píše: Nech si to na léto, nebo to zase zadřeš ještě před sezonou

Nene letos už nee, letos už to nepodcením sehnal jsem si RSVčko raděj ještě jedno...Člověk nikdy neví Forza Italia...

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

16.1.2014 v 18:17 | Nahoru | #1399
Bači> Tak to pak jo

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

16.1.2014 v 19:00 | Nahoru | #1400
Baci: Heste jedno ? Jako ze budes jezdit o 14 dni dyl ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

16.1.2014 v 19:32 | Nahoru | #1401

Ozzy_ píše: Baci: Heste jedno ? Jako ze budes jezdit o 14 dni dyl ?



Bači nenech se nasrat to vydrží aspoň měsíc

2 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

16.1.2014 v 20:21 | Nahoru | #1402
Je to tam kurva!




















(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

16.1.2014 v 20:35 | Nahoru | #1403
Jindrej> hmm, dobrýýýý a jsou to teda ty 60mm průměry?

Aprilia RSV úpravy a tuning

16.1.2014 v 20:39 | Nahoru | #1404
hmmm gut rejs

Aprilia RSV úpravy a tuning

16.1.2014 v 20:42 | Nahoru | #1405
jinak 60ky jsou vstupy jen do koncáku ne?

1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning

16.1.2014 v 20:43 | Nahoru | #1406
Nee, je to stejnej průměr jako origo svody, jen na konci se v těch kolenou zvětšuje na 60mm.
je to ten klasickej akrap z performance parts II viz here

E: přesně jak píše yosh

Naposledy editováno 16.01.2014 20:44:34

Aprilia RSV úpravy a tuning

16.1.2014 v 20:44 | Nahoru | #1407
Takze titanove svody? Hmmm pekny

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

16.1.2014 v 20:48 | Nahoru | #1408
Jindrej> tak to je hovno racing ale jako moc pěkné

(reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning

16.1.2014 v 20:52 | Nahoru | #1409

Mileek píše: Jindrej> tak to je hovno racing ale jako moc pěkné


Tak furt jsem slintal po EVO6kách ale za cenu co stály tyhle nový bych měl možná tak metr svodu z těch šestek

Aprilia RSV úpravy a tuning

16.1.2014 v 20:55 | Nahoru | #1410
Jindřek krásné roury až budu velký tak chci taky takové na TLr
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 15 29.12.2022 v 17:29 assassin
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 13 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie
Opravna sada spojkove pumpy Rsv 100... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 0 16.4.2022 v 19:05 Supermotojunkie


TOPlist