Hledal jsem na netu a nikde jsem ani nenašel, že by to někdo prodával.
Dík za odpovědi
1 reakcí na tento příspěvek Oprava otáčkoměru na Nku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava otáčkoměru na Nku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava otáčkoměru na Nku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava otáčkoměru na Nku
Poznal jsem to podle toho netypického masivního řešení ovladačů pod volantem a jednoramennného volantu, u kterého bych se bál, kdy mi věnec zůstane v rukou.
Ostatně ten motor se dost často montoval do "kachny" (2CV) místo původního.
Ale nenapadá mě, proč to označení "R" je důležité... lépe vybavená přístrojovka, nebo v čem je jinak rozdíl?
Naposledy editováno 01.08.2012 22:49:54
Je třeba zmínit že Citroen Visa má řadový vodou chlazený čtyřválec, kdežto Oltcit vzduchem chlazený čtyřválec boxer. Příbuzným modelem je Citroen Axel.
Taktéž Dacia 1300, v originále Renault 12, byla také pěkné maso. První rok, kdy byly montované z originálních francouzských dílů, byly docela dobré, ale jak to pak Rumuni začali bastlit na vlastní pěst, byl to děs. Např. pověstné "startování kladivem" (starter se občas zasekl, nezasouval a bylo třeba do nej bouchnout, aby se uvolnil).
Stejně tak "žigulík" byl u nás chválen jako jedno z nejlepších aut zde dostupných, ale to bylo tím, že vzorový FIAT 124 zde byl prakticky neznámý. Ve skutečnosti tomu soudruzi v SSSR dali pěkně na p*del. Poláci se svou verzí FIATu 125 se také moc nevyznamenali, i když ten se povedl lépe. Sice na něm dost často odcházely nápravy, ale to bylo tím, že byl do rozvodovky omylem nalit běžný převodový olej, což hypoidní soukolí nemohlo přežít.
Ale v těch typech si asi nerozumíme, možná máš na mysli novější verzi. Původní Citroën Visa má plochý, vzduchem chlazený dvouválec 652ccm/35k. Byl to, dalo by se říci, nástupce 2CV. Proto byl také tento motor často montován do "kachen" místo původního, jak jsem zmínil výše.
Tady je ten motor za běhu:
Ale to byla asi jen zkušební série, potom pro rumunskou licenci byla určena verze s plochým čtyřválcem 1129ccm/57k a ten by měl být v Oltcitu.
1 reakcí na tento příspěvek Oprava otáčkoměru na Nku
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Budiky Suzuki SV 650 | Treable | 6 | 4.5.2024 v 14:43 Mňojo |
Barva svíček, bohatost Suzuki SV 650 | Rolda89 | 12 | 27.3.2024 v 07:43 Rolda89 |
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... | čábe | 14 | 16.10.2023 v 20:06 čábe |
2 válec brždění motorem [1, 2] Suzuki SV 650 | simon123 | 45 | 17.9.2023 v 02:41 eMnatřetí |
Výměna pneu - Písek Suzuki SV 650 | piknikk | 4 | 29.6.2023 v 12:55 Rebel245 |