globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: K 1200S klady vs mínusy?
23.7.2012 v 11:54
Zdravím všechny, chtěl bych koupit K1200S najeto 28 000km a chci se zeptat jestli je to v těchto km bez zbytečných nákladů, nebo už do toho musím nasypat nějaké tisíce? Děkuju za odpovědi.

K 1200S klady vs mínusy?

23.7.2012 v 15:44 | Nahoru | #1
Pozor na převodovku! Někdy je kolem 30 tis problém.

K 1200S klady vs mínusy?

23.7.2012 v 20:56 | Nahoru | #2
přesně tak,odcházejí fakt dost,a stojí přes 70tis!dá se vyměnit jen celá.

né,že by se nutně vysypala na každém báwu,to ne,ale už se to stalo hodně lidem a když už se to stane-je to ranec

1 reakcí na tento příspěvek K 1200S klady vs mínusy?

23.7.2012 v 21:12 | Nahoru | #3
Nestrašte ....

(reakce na) K 1200S klady vs mínusy?

23.7.2012 v 21:13 | Nahoru | #4

Rendal píše: Nestrašte ....



nečti to.....

1 reakcí na tento příspěvek K 1200S klady vs mínusy?

24.7.2012 v 21:36 | Nahoru | #5
Tak já teda nevím jestli to koupit, mám sehnanou z Německa 28tis km rok 2005 a jak to čtu mám celkem strach

(reakce na) K 1200S klady vs mínusy?

24.7.2012 v 22:02 | Nahoru | #6
Tikous> Vyzkousej to a hned poznas . Jakmile to razeni bude zlobit, nechal bych to. Jinak je to bomba a urcite doporucuju !!!!

K 1200S klady vs mínusy?

24.7.2012 v 22:06 | Nahoru | #7
No, chtěl jsem napsat to, co psali kluci no ;)

Jeden klučina tady u nás na tu převodovku dojel no, jak již psáno 70 litrů jen to hvizdne...

K 1200S klady vs mínusy?

25.7.2012 v 12:26 | Nahoru | #8
Tak to jsem rozhodně netušil, že BMW je takový strašák. Tak do toho bych s prominutím už nešel, ani kdyby to bylo ze zlata

1 reakcí na tento příspěvek K 1200S klady vs mínusy?

28.7.2012 v 02:21 | Nahoru | #9
hele, jsou k tomu náchylné 05-07. Mám 07 a odešlo mi boční zubení na 5tce v 19tis. tzv "vysypala se". Jelikož je kazetová (sportovní koncept), tak se vyměnuje jako celek - je nerozebiratelná (resp. si na to nikdo netroufne, aby u takového stroje, s tímto výkonem a rychlostmi šahal do převodovky a "měnil kolečka".
Nová je za 66tis s DPH + 1,5normohodiny bmw technika, což je cca 2200kč (tuším).

Není to rozhodně nešvar všech kusů, ale stane se to nějakému procentu strojů. Příčinu u sebe vidím v nepřesné výrobě a možná vadách materiálu - nevím. Převodovka se zpočátku jevila jako přesná, avšak hlučná. časem začaly skákat falešné neutrály při řazení nahoru a to vidím jako příčinu vylámaných bočních zubů.
Představ si, že točíš 4, kopneš tam 5 a je tam neutrál, vyletí otáčky a 5ka tam skočí. cukne to s celým strojem. takové rány po čase to boční zubení nedá.

řešení? netočit to :), nebo řadit pořádně, asi i se spojkou.

Mě se nediv, občas jsem ji prohnal po okruhu.
jinak nyní tam mám převodovku z K1300 (vylepšovalo ji Ricardo pro BMW a montovala se do K1200 ročníky 08 a do všech K1300. Neznám nikoho, komu by se vysypala. Je přesnější a je to cítit.

takže se s tím projeď, pokud ti tam budou padat falešné neutrály, tak to neber /bude možná už moc "rozvolněná"/. jinak to vem a pořádně kvalty dorážej.

Netvrdím, že to, co jsem napsal je sofistikovaný rozbor příčiny a nepasuji se na bmw technika. je to prostě můj názor. :)

K 1200S klady vs mínusy?

28.7.2012 v 21:51 | Nahoru | #10
díky díky

K 1200S klady vs mínusy?

30.7.2012 v 20:53 | Nahoru | #11
S nedořazováním bych jako s příčinou souhlasil,protože mi to začalo dělat úplně stejně.Když jsem z hodně vytočený čtyřky řadil pětku, tak občas úplně nezapadla a skočil tam falešný neutrál (a podle toho co všichni píšou to vždy odnese pětka) akorát že mě se to stalo u 08čky když měla najeto 5000 km.Teď mám 22000 km a zatím bez problému I když někdy chci přeřadit s hodně vytočeným motorem,tak se občas stane že nepřeřadím.Ale to je prostě tím,že jdou ty převodovky stouž.Jak říká kámoš,že zvukový projev týhle převodovky je jak když hodíš hasák do bedny s nářadím.Jinak co se jízdy týče tak spokojenost.Jestli do ní půjdeš,tak držím palce.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K 1200S klady vs mínusy?

2.6.2014 v 09:20 | Nahoru | #12
micklance> Ahoj prosím tě slyšel jsem že jsi měl problém z převodovkou na k 1200s.Jen se chci zeptet jak jsi to vyřešil mám k 1200s a nahoru řadí v pohodě ale nechce dolů ze 4 na 3.Co doporučuješ a neznáš někoho kdo to fakt bmw umí?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K 1200S klady vs mínusy?

2.6.2014 v 09:32 | Nahoru | #13

Fazer-1 píše: micklance> Ahoj prosím tě slyšel jsem že jsi měl problém z převodovkou na k 1200s.Jen se chci zeptet jak jsi to vyřešil mám k 1200s a nahoru řadí v pohodě ale nechce dolů ze 4 na 3.Co doporučuješ a neznáš někoho kdo to fakt bmw umí?



každopádně nejezdit a rozebrat a zkontrolovat,možná spadla na řadičku a ohla se vidlička,nebo něco podobného...vidličky koupit jdou,ozubená kola už ne...

memusí to být až tak závažné,ale jezdit,dokud se to nevysype se nevyplácí..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K 1200S klady vs mínusy?

5.6.2014 v 20:58 | Nahoru | #14

Dolph-cz píše: každopádně nejezdit a rozebrat a zkontrolovat,možná spadla na řadičku a ohla se vidlička,nebo něco podobného...vidličky koupit jdou,ozubená kola už ne...

memusí to být až tak závažné,ale jezdit,dokud se to nevysype se nevyplácí..



Já mám na to stejnej názor.Vypadá to na tu ohlou vidličku a když to budeš tejrat dál tak nemusí dořazovat a očešeš kola.
Mě se očesali kola,ale řadilo mi to normálně a řešil jsem to na garanci v Německu,kde jsem jí novou kupoval.Ale ty šmejdi se mnou vydrbali,protože jsem koupil výstavní moto s 0 km.ne předváděčku,ale byla rok přihlášená a po dotazu jak to bude s garancí mi řekli že bude normálně dva roky od doby co jsem jí koupil,tak jsem věřil a do smlouvy se nepodíval.A nakonec když se vysypala převodovka,tak už bylo po jejich garanci,ale né po mej.Tak mi uznali jen kulanci a zaplatili materiál a práci jsem si musel zaplatit sám.Ale i tak jsem rád za to.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K 1200S klady vs mínusy?

5.6.2014 v 21:30 | Nahoru | #15

pjeda píše: Já mám na to stejnej názor.Vypadá to na tu ohlou vidličku a když to budeš tejrat dál tak nemusí dořazovat a očešeš kola.
Mě se očesali kola,ale řadilo mi to normálně a řešil jsem to na garanci v Německu,kde jsem jí novou kupoval.Ale ty šmejdi se mnou vydrbali,protože jsem koupil výstavní moto s 0 km.ne předváděčku,ale byla rok přihlášená a po dotazu jak to bude s garancí mi řekli že bude normálně dva roky od doby co jsem jí koupil,tak jsem věřil a do smlouvy se nepodíval.A nakonec když se vysypala převodovka,tak už bylo po jejich garanci,ale né po mej.Tak mi uznali jen kulanci a zaplatili materiál a práci jsem si musel zaplatit sám.Ale i tak jsem rád za to.



i tak to byla paráda,vyměnit převodovku je práce na půl šichty...,kolik jsi platil-jen tak pro zajímavost...

(reakce na) K 1200S klady vs mínusy?

5.6.2014 v 22:14 | Nahoru | #16
Dolph-cz> Teď nechci kecat,ale zdá se mi že ta práce stála 230€ a ta převodovka 2600€,ale to nevím jistě.Kdybych byl doma tak se podívám.

(reakce na) K 1200S klady vs mínusy?

19.6.2014 v 21:23 | Nahoru | #17
Fazer-1> Dost Káček (a nejen těch) projde rukama v tomto servisu, kde dělají jen BMW..

http://autovasko.cz/moto_index.html

údajně umějí i "načatou" převodovku v jistých případech opravovat

(reakce na) K 1200S klady vs mínusy?

8.8.2014 v 01:20 | Nahoru | #18
Dolph-cz> vyměnit převodovku dolphe není na půl šichty. je kazetová. mají na to 1,5 normohodiny a vymění ti při tom případně čidlo otáček. to je vše.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
vrzající duolever K1200S BMW K 1200 S TomasssUrbannn 5 29.3.2024 v 16:43 pavelgl1
BMW K1200S - "poskakující" spojka [1, 2, 3] BMW K 1200 R, BMW K 1200 S, BMW K 1200 GT, BMW K 130... wimi 71 5.9.2023 v 16:48 Dýmovnice
Význam zkratky BMW GS BMW K 1200 LT, BMW R 1200 GS, BMW K 1200 RS, BMW R 1... PanCajicek 26 15.7.2023 v 10:16 400xr
BMW zničeho nic chcíplo BMW K 1200 S mahor 22 25.5.2023 v 07:47 mahor
Držák Kufru pro BMW K1200S 2005 BMW K 1200 S Gregorry 7 13.5.2023 v 13:19 kalous72


TOPlist