globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kawasaki ZXR 750
23.7.2012 v 00:13
Zdravím všechny magory a magůrky,

koupil jsem si zxr 750, buď to L nebo M má hadice na nádrž, ale nádrž nemusí být původní, zadní pumpa je ve sklonu 45°.

Rád bych věděl, co tam nalejt za olej, v manuálu píšou SE nebo SF klass, sae10w40,10w50,20w40,20w50 tak poraďte co z nich tam nalejt aby mi nevyletěl píst do ksichtu. Pan google radí 10w40 jaso se nebo api sg a ne plnou syntetiku aby neklouzala spojka, tak nevim.

Potom prosím, kde je olejový filtr? Né, že bych už hledal, ale vědět kde je, určo to bude snažší.

Jinak teče mi spojka, musím dolévat kapalinu, neni něco čím to zatěsnit? (Pravda je, že ani neni vidět kde to teče, nejspíš u toho přítlačnýho talířku).

A ještě - pod spojkou, když vyndám takovou ty hliníkovou tyčku která otvírá spojku a nastartuju, chčije mi z tama olej, je to normální?

Poslední problém, klepe si mi kotouč, jen jeden, má axiální vůli (do boku), cca 1mm, někdo je hrůzou bez sebe když se klepe a někdo říká, že to vůbec nevadí, tak nevím, ale do nového se mi moc nechce. :)
--------------------

Jinač je to peklo stroj, za dvacku to jezdí skoro 270 a jde krásně za plynem, skvělá motorka a strojovna :).

A všem se předem olmouvám za gramatické chyby, nebudu to po sobě kontrolovat.

Díky za odpovědi.

Naposledy editováno 23.07.2012 00:15:26

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZXR 750

23.7.2012 v 00:40 | Nahoru | #1
Zdravím, gratuluju ke koupi ZXR

A teď k věci. Hned na úvod, typ L i M hadice nemají, hadice byli na starších modelech J a K, které se dělali v letech 91-92. Model L se dělal 93-95, model M 93-94. Co máš přesně za typ zjistíš podle VIN. To musí začínat ZX750... a další písmeno co je za 0 znamená daný model.

Oleje si vyčetl s manuálu správně, jen si vybrat co? Doporučím ti Motul 5100 10W40, tím určitě nic nepokazíš

Olejový filtr je dole na motoru v pravé části když se díváš zepředu. Je schovaný za výfukovýma svodama. Viz. obrázek, filtr je v místě kde je červený kruh. Na fotce je zrovna demontovaný z motoru. Lepší foto sem nenašel momentálně.


Pokud ti těče spojková kapalina můžeš mít v háji těsnící kroužek ve vypínacím pístku spojky co je na motoru viz fotka.

Jestli ti teče olej kolem vypínací tyčky spojky, tak je KO gufero které tam je. Nové stojí cca 150Kč, jen je na nic, že kvůli jeho výměně se musí vyvěsit motor z rámu

A ke koutouči: Jestli tam máš axiální vůli 1mm tak to už je docela dost. Jinak pokud bys chtěl měnit za nový, tak je dobré vyměnit oba, mít jeden kotouč nový a druhý obržděný po 20letech, tak to není zrovna ono.

A hoď sem nějakou fotku ať vidím co si pořídil za krasavicu

Jinak pokud budeš cokoli potřebovat ohledně ZXR, není problém, mrkni ke mě do profilu, znám tu motorku líp jak svoji ženskou

(reakce na) Kawasaki ZXR 750

23.7.2012 v 12:43 | Nahoru | #2

mischa638 píše: Jinak pokud budeš cokoli potřebovat ohledně ZXR, není problém, mrkni ke mě do profilu, znám tu motorku líp jak svoji ženskou


Přečte-li si tvoje baba tuto větu, tak pevně věřím, že už jí nebudeš mít šanci více poznat a nebo jí poznáš z naprosto jiné stránky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Renovace a čištění povrchu Deltabox... Kawasaki ZXR 750 Georg_moto 4 12.2.2024 v 21:43 Georg_moto
štítek ZXR 750 H2 Kawasaki ZXR 750 Grambldouch 10 27.2.2023 v 20:37 marekvjatrak
Kawasaki Zxr 750 H1 držák motoru Kawasaki ZXR 750 virgilm 1 30.1.2023 v 15:50 Krautkopf
Kawasaki ZXR 750 H2 v černo stříbrn... Kawasaki ZXR 750 Kába 9 29.1.2023 v 22:46 Kába
Kawasaki ZXR 750 Kawasaki ZXR 750 marekvjatrak 10 29.1.2023 v 08:22 Thunder


TOPlist