globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pravidla rychlé jízdy v Buchlovských horách
 
22.7.2012 v 21:51
K založení tohoto tématu mě dovedl jeden blb, který mě dnes bezprostředně ohrozil. Byl jsem v odbočovacím pruhu na hrad, když se najednou vyřítila do protívky v mém odbočovacím pruhu mašina, minuli jsme se celkem o kousek. Tímto chci tak pozdravit majitele modré R1, jenž pak odjel směr Hradiště. A teď k těm pravidlům...

1. Drž se svého pruhu!
Vždy existuje někdo rychlejší, než ty. Proto tím, že v zatáčkách si najíždíš a neustále kličkuješ z jednoho pruhu do druhého, mu bráníš v předjetí a zbytečně pak vznikají rizikové situace a nasrání toho druhého.

2. Předjížděj jen tam, kde vidíš!
Plná čára není zeď, ale přejíždět ji v zatáčkách, nebo si najet kousek vedle ní do protisměru a pomalu předjíždět kolonu aut a doufat, že některé uhne, je nanejvýš nebezpečné kvůli tomu, že se do protivky vyřítí podobný střelec jako ty a je zaděláno na průser.
Tip: V zatáčkách to osolte, ale na rovince, která je stejnak nezáživná, uberte rychlost a nechte auta poodjet, budete mít tak zatáčky prázdné a nemusíte pak auta riskantně předjíždět. Orientace na tento styl jízdy má za následek velké zvýšení bezpečnosti.

3. Jeď jen to, na co máš!
Nejtěžší bod. Člověk se musí přibližovat ke svým hranicím, aby se zlepšoval a stával se tak lepším jezdcem. Neměl by ale chodit za ně. Motorka vyjetá do protisměru kvůli nedobrždění a strachu moto více naklopit způsobuje velmi vážné situace.

4. Buď ohleduplný!
Pokud někoho brzdíš, dovol mu, aby tě předjel. Nezneužívej výkonu svého motocyklu na rovince k zabránění předjetí!

Pro mě jsou výše uvedené body samozřejmostí a podle mě se jimi řídí každý člověk s IQ vyšším než 80. Je zarážejicí, kolik lidí tohoto inteligenčního koeficientu nedosahuje.
Věřím, že pokud budou i ti slabší jedinci dodržovat těchto pár pravidel, klesne počet rizikových situací a křížky u cest budou přibývat pomalejším tempem.
Pravidelně nedodržujeme pravidla silničního provozu, ale dodržujme pravidla bezpečnosti.

Doufám, že si to pár střelců, kteří jezdí k Trampovi na klobásku a následně se vyblbnout do hor, přečte a aspoň něco si vezme k srdci.

A pro ty, co nepatří do skupiny střelců- můžete si tu vylét srdéčko, mě a mě podobným nadávat, že jsme bezohledná hovada, ale to je jediné, co zmůžete. Proto tu prosím ani takovým stylem nereagujte.
Pokud máte návrh na přípsání nějakého dalšího bodu, sem s ním

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pravidla rychlé jízdy v Buchlovských horách

24.7.2012 v 20:39 | Nahoru | #1

radi5 píše: Eddie666> Na motorku, gumy a benzín máš a na okruhové ježdění už ne?? To nechápu. )



Co na tom nechápeš? Na okruhu spálím gumy, benzín, stejně jako na silnici, bohužel mě čeká ještě jednou tak velká částka za zaplacení jízd. Čili dá se říct, že okruh je minimálně dvakrát tak dražší. Ano, občas si tam zajedu, ale ta silnice je nesrovnatelně levnější.

KawaSV> Držím se co nejvíce ke středu zatáčky tak, abych měl k okraji rezervu. Kdybych měl jezdit tak, abych se hlavou ani trochu nepřiblížil do druhého pruhu, tak mi moc místa pro nenadálé situace nezbude, nemyslíš? Do těch zatáček JDE vidět a hlavu nestrkám do chladičů protijedoucích vozidel, to bych tu asi nepsal.

Pokud se tu chcete rvát za to, že okruhové ježdění je levnější, tak jsem asi z jiného světa (nebo vy?) A bohužel, tento koníček je poněkud více hlavně o penězích!

Toto vlákno jsem psal pro ty, kdo se v horách zdržují poněkud častěji (ne průjezdem), což drtivá většina z vás, není!

A pro tebe Lukáši, ani nevíš, jak bych byl rád, kdyby mi tu motorku koupil tata. Bohužel si musím na to ale vydělat sám. Mít ty možnosti, tak bych se na silnic vysral hned. PS: vinohrad jedině u strýca v Bukovanech.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pravidla rychlé jízdy v Buchlovských horách

24.7.2012 v 22:34 | Nahoru | #2

Eddie666 píše: ... Na okruhu spálím gumy, benzín, stejně jako na silnici, bohužel mě čeká ještě jednou tak velká částka za zaplacení jízd. Čili dá se říct, že okruh je minimálně dvakrát tak dražší...



Pominul jsi ale jednu obrovskou výhodu. To, že platíš za okruh je jeden z velmi mála případů, kdy si múžeš "koupit" život.

Problém Buchláků je, že to jsou sice dobré zatáčky a prvotřídní asfalt, ale aby to byl adrenalin, tak musíš jet hóóóóódně přes 100 km/hod.
Proč si ti kluci radši neudělají závodní licenci a neukážou to nám, starým dědkům, jak jsou dobří? Není to proto, že vytahovat se na auta je tak jednoduché?
V Buchlákách (a v Dubé) jsi nejrychlejší nikoliv když to umíš, ale když pohrdáš vlastním životem...

P.S. Je pravda, že s Buchláky moc zkušeností nemám. Byl jsem si tam zajezdit jen 5x (autem je projíždím při cestě na závody 4x ročně). Z mých pěti návštěv na motorce jsem si:
3x zajezdil
1x jsem kvůli cizí nehodě jel zase domů
1x jsem 20 minut dejchal do mrtvoly, kterou udělal jeden z našich drahých motocyklových kamarádů

Pak se nediv za můj názor
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist