tak mě napadlo, že by byla prča přečíst si o takových perlách...
Já třeba slyšel o rovnání ventilů ve svěráku kladivem, zkrácené kliky na Jawě 350 aby to líp jelo, gumy v unašeči zadního kola nasazené přes dřážky atp.
Jaké máte perly vy?
2 reakcí na tento příspěvek Servisní perly - vaše zkušenosti
Švagr píše: Mýmu kámošovi naúčtovali v servise seřízení karburátorů na motorce se vstřikováním
asi to špatně napsali, ale synchronizace (v tomto případě bych nepoužil slova "karburátorů" ale třeba "klapek") se dělá i u motorek se vstřikovánim
já to na své 929 dělám každou sezónu
cestou mi málem upadl chladič (ještě že klepal a já zasvavil) protože jeden šrou tam nebyl a druhem byl zašrovoubovanej rukou tak dvě otočení
lanka sytiče, plynu a spojky pod nádrží proházený (zkřivený, lanka se zasekávala a nevracela se, nevim jak to dokázali?!) a tak důkladně seštelovaný ventily a podtlaky, že jsem si to musel nechat udělat znova jak to bylo rozmrdaný a to jsem tam nechal před 5 litrů!!!
a hlavně ten arogantní přístup k zákazníkovi, proto jsem tam byl jednou a naposled!
No když jsem to donesl do lakovny, tak se mě ptali, jako jestli si z nich dělám prdel, nakonec to teda vzali, ale chlapi co to vytahovali si od nich dostali ještě spoustu ošklivých jmen - nakonec na nádrži přistálo 1,5kg skelnýho kitu - jinej tam nedržel a nešlo to dost dobře obrousit - nakonec to ale doladili do takové podoby, že by si toho člověk na první pohled nevšiml
Každopádně do toho servisu jsem už nikdy netáhl - pozdější reference ukázaly, že chlapi měli nějaký blbý období a kurvili co mohli (kámošovi při generálce krosky kompletně oddělali motor) Teď jsem se přes kamaráda dostal k mému nynějšímu mechanikovi, který nejen že umí, ale má i velice dobré ceny + není problém se odhodnout celkem na čemkoli
e: od tý doby se radši ve všem vrtám sám nebo náš dvorní mechanik Neal
Naposledy editováno 10.10.2012 20:31:42
Stejnej šmudla mi pak strhnul šroub ve předu na nádrži,kde je uchycena k rámu (zx6r),kdykoliv jsem jel pravou zatáčku a potřeboval jsem se zapřit stehnem o nadrž,vyklonila se,tak o 5cm > a tak šmoulův argument proč to nespravovat byl,že tam je přece ještě ten druhej šroub už k němu nejezdim,je to magor
Švagr píše: Mýmu kámošovi naúčtovali v servise seřízení karburátorů na motorce se vstřikováním
to musel byt beztak někdo s yamahou
jinak taková ta klasika... štelování karbce na stříkačce (sakra švagře,že já ti to někdy už vykládal? ) nedotažené palivové ventily na nádrži,že to pěkně pročurávalo... prostě taková ta klasika
Naposledy editováno 10.10.2012 21:51:13