globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak vlastně funguje ABS u motocyklů ?
20.7.2012 v 19:52
Čau kolegové Do budoucna řeším otázku zda koupit motocykl s a nebo bez ABS... Z mé strany jsou tu jisté pochybnosti, jelikož sem se setkal s mnoha fakty a míty. Napadá mě otázka, jak vlastně abs u motocyklu funguje ? Omlouvám se za amaterismus, ale doposud jsem byl vyznavačem a seděl jsem jen na klasických motocyklech, bez nějakých zvláštních bezpečnostních zařízení včetne ABS. Zajímalo by mě chování ABS při brždění v přímém směru a jeho porovnání s klasikou . A nyní se dostávám k otázce, které mě zajímá nejvíce, a díky které bych si pořídil moto s abs a to brždění v zatáčce. U automobylu jsou kola střídavě blokována a odblokovávána (nevím jak to funguje u moto). Tudíž když budu projíždět zatáčku v nějakém přiměřeném(ne extrémním náklonu, kde stačí malé přibrždění) a "zadupnu" naplno přední páčku, popere se s tím abs, a nebo motocykl položím i s protiblokovacím systémem ?

Děkuji za věcné odpovědí a ješte jednou se omlouvám, nikdy jsem se s touto problematikou nesetkal a zajímají mě konkrétní zkušenosti.

Hodně km, bez přebržděných předních kol Dzgofmann

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vlastně funguje ABS u motocyklů ?

23.7.2012 v 14:58 | Nahoru | #1

karf píše: zase máš do poslední chvíle možnost povolit a zatočit a nebo prostě ze stupaček auto přeskočit - příslušné téma s luckyboy příkladem tu už taky bylo a osobně mi přijde lepší sedět metr a půl nad zemí s možností přeskočit než letět po zemi s možností být placatý



Já beru za základ opustit stroj :) což se mi vždy vyplatilo....jako ten Schettino loď :)

(reakce na) Jak vlastně funguje ABS u motocyklů ?

23.7.2012 v 15:12 | Nahoru | #2

Sefo píše: Já beru za základ opustit stroj :) což se mi vždy vyplatilo....jako ten Schettino loď :)


ten opouštěl rychle, ale až po nárazu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist