![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Děkuji za věcné odpovědí a ješte jednou se omlouvám, nikdy jsem se s touto problematikou nesetkal a zajímají mě konkrétní zkušenosti.
Hodně km, bez přebržděných předních kol
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vlastně funguje ABS u motocyklů ?
Dzgofmann píše: Mě by zajímala ta situace v náklonu, kdybych vzal za přední brzdu u normální motorky, kolo podjede a spadnu, ale co u ABS ? Jestli to má význam jen na rovině, tak je to přo mě celkem bezvýznamný pomocník
záleží jak moc jsi nakoněný.pokud jedeš na hranici přilnavosti a blokneš kolo byť na zlomek vteřiny-to kolo začne ujíždět a už se nechytne....v praxi to je tak,že to kolo nemusíš ani bloknout,síly působící na pneumatiku se sčítají-jak ta odstředivá v zatáčce,tak i případné brždění,nebo akcelerace.jakmile je síla na pneumatiku vašší,než její přilnavost-tak letíš.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vlastně funguje ABS u motocyklů ?
Naposledy editováno 20.07.2012 20:39:34