globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: článek o 100oktanovym benálu
19.7.2012 v 07:37
čaute ted sem četl ten článek o tom benzínu 100oktanovym. Ale hrozně mi tam chybí jedna věc a to ta že ho furt vychvalujou, ale nepadlo tam ani slovo jak je to u 2t? Z toho článku to vypadá že 95 je dobrá tak do sekaček a do motorek jedině 100oktanovej. Já vždycky myslel že když naleju do 2t 100oktanovej tak to pak blbě maže, ale zase je pravda že do ostrejch krosek lejou jenom 100oktanovej. Jak je to tedy stím mazáním a 100oktanovym u 2t. Protože unás vervu maj tak bych to zkusil jak by to jezdilo, ale nechci zadřít, nebo pokud nebudu zkoušet žádný top speed tak se nic nestane? Docala mi to vrtá hlavou.
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek článek o 100oktanovym benálu

19.7.2012 v 08:02 | Nahoru | #1
To si myslíš že do 100 oktanu nemusíš dávat olej?
Olej tam samozřejmě musíš dávat stejně jako do 95 a pak to maže naprosto stejně

článek o 100oktanovym benálu

19.7.2012 v 08:09 | Nahoru | #2
On asi výrobce motoru bude úplně blbý, když v návodu (a dovozce ve velkém TP) píše "palivo Natural 95 (BA95B)", že jo? Nejobyčejnější prodávaný benál ti bohatě stačí.

1 reakcí na tento příspěvek článek o 100oktanovym benálu

19.7.2012 v 08:16 | Nahoru | #3
Kámoš s DTčkem občas 100ku jezdí, a říkal že potom poznal že to jede fakt líp, hlavně z toho dostal větší maximálku a s motorem se mu nic nestalo, spíš mu to potom jede líp i když natankuje 95ku (ten motor se potom "pročistí") .

článek o 100oktanovym benálu

19.7.2012 v 08:26 | Nahoru | #4
Ja to taky do ninji tankoval ale zadnej rozdil jsem nepoznal ty az 2 kone co to ma udajne pridat podle nejdou poznat max ze se to procisti ale to bude asi tak vse. Navic je to drahy :D

článek o 100oktanovym benálu

19.7.2012 v 08:34 | Nahoru | #5
Já to na 450 taky nepoznal ale na dváce to celkem poznat je zrychlení až tak moc taky ne, jako jede to líp, ale kdybych nevěděl že totam je tak to nepoznám ale nám to dokáže zvednout celkem i maximálku, podle toho to je poznat já ještě na CBR když natankoval jen kvalitnější 95ku tak se mi maximálka zvedla skoro o 5kmh Kámošovi na DTčku to běžně jezdilo tak těch 115, potom to natankoval 100ku benzín, tak jezdí běžně 120, i 125kmh tak občas tomu motoru dopřát něco lepšího není od věci.

článek o 100oktanovym benálu

19.7.2012 v 08:40 | Nahoru | #6
100oktanů by mělo význam kdyby sis začal hrát s kompresí, větší tlak = větší teplota = olej přestává mazat + propalujou se písty, 100oktanů dokáže hořet při větší kompresi nižší teplotou než 95 ale stejně je těch 100 oktanů málo jezdí se třeba i avgas. jinak pro tebe má význam nabrat 100oktaňák před zimou protože na sebe neváže vodu a vydrží do jara.

1 reakcí na tento příspěvek článek o 100oktanovym benálu

19.7.2012 v 09:00 | Nahoru | #7
Víte co je to PLACEBO EFEKT ? To s vás zažívá každý kdo koupí předražený benzít tkzv 100oktanový nebo olej o 200kč na litru dražší než základní který by byl taky dostačující s myšlenkou, že jste tu motorku zgenerálkovali během jízdy. Všechno to jsou vyhozené peníze které platíte za reklamu a obal

1 reakcí na tento příspěvek článek o 100oktanovym benálu

19.7.2012 v 09:08 | Nahoru | #8
To ja mel ted opacnej problem, kdy mi kolega natankoval do 4koule klasicky N95 na noname benzince. Samozdrejme mu to po par kilometrech zacalo haprovat a kourilo to jak z dvoutaktu.
Po vypusteni jsme zjistil: nejen, ze byl v benzinu bordel (kousky hliny/kaminku), ale benzin se na prste nechtel vyparit, zustavala mazlava hmota (opravdu netankoval naftu :)). Zbylo jen vypustit, rozebrat vstriky, vycistit a nalit novy benal. Po 5 otoceni to chytlo a chvili trvalo, nez to opet prestalo kourit.
Ted tam budu muset asi nejaky 100okt nalit aby mi to krapet proscistilo spalovaci prostor a kanaly, kdyz o tom pisou tak krasne :).

(reakce na) článek o 100oktanovym benálu

19.7.2012 v 09:13 | Nahoru | #9

babynek píše: To ja mel ted opacnej problem, kdy mi kolega natankoval do 4koule klasicky N95 na noname benzince. Samozdrejme mu to po par kilometrech zacalo haprovat a kourilo to jak z dvoutaktu.
Po vypusteni jsme zjistil: nejen, ze byl v benzinu bordel (kousky hliny/kaminku), ale benzin se na prste nechtel vyparit, zustavala mazlava hmota (opravdu netankoval naftu :)). Zbylo jen vypustit, rozebrat vstriky, vycistit a nalit novy benal. Po 5 otoceni to chytlo a chvili trvalo, nez to opet prestalo kourit.
Ted tam budu muset asi nejaky 100okt nalit aby mi to krapet proscistilo spalovaci prostor a kanaly, kdyz o tom pisou tak krasne :).



benzín co se nevypařuje a ještě k tomu s hlínou a kamením-nechtěj vědět jak to zní

1 reakcí na tento příspěvek článek o 100oktanovym benálu

19.7.2012 v 09:18 | Nahoru | #10
Me teda ten clanek prijde jako slusnej blabol, tvrdit ze zvysuje vykon a dolozit to namerenym jednim konem u ctyripade? Vzdyt to je daleko za nepresnosti mereni... Kdyz tu samou motorku zmerim nekolikrat posobe, tak namerim rozdil minimalne jednoho kone pri kazdem mereni a to mezitim nic nezmenim.... A takovejch nesmyslu je tam vic....

(reakce na) článek o 100oktanovym benálu

19.7.2012 v 09:25 | Nahoru | #11
assassin> jj tohle me taky uderil odo oci

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) článek o 100oktanovym benálu

19.7.2012 v 09:29 | Nahoru | #12

cita29 píše: Kámoš s DTčkem občas 100ku jezdí, a říkal že potom poznal že to jede fakt líp, hlavně z toho dostal větší maximálku a s motorem se mu nic nestalo, spíš mu to potom jede líp i když natankuje 95ku (ten motor se potom "pročistí") .



To je všechno jen "placebo"...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) článek o 100oktanovym benálu

19.7.2012 v 09:31 | Nahoru | #13
Mike70> A čím by to bylo, že se mu po 100 oktanovým benzínu (kterým to teda nakonec není) zvýšila maximálka o nějakých 10kmh?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) článek o 100oktanovym benálu

19.7.2012 v 09:37 | Nahoru | #14

cita29 píše: Mike70> A čím by to bylo, že se mu po 100 oktanovým benzínu (kterým to teda nakonec není) zvýšila maximálka o nějakých 10kmh?



Treba se na danem useku kde jsi to testoval zmenily podminky, foukal vitr do zad, jina teplota/vlhkost vzduchu atd. benzinem to podle me nebylo.

A co se tyka cisticich ucinku, tak zrovna ta bioslozka=lih cisti spalovaci prostor celkem vyrazne, to same treba zminovana voda..... Takze bych osobne tipoval vetsi cistici ucinek u benzinu s bioslozkou nez u stooktanoveho...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) článek o 100oktanovym benálu

19.7.2012 v 09:41 | Nahoru | #15
assassin> Ta rychlost se mu právě zvýšila trvale, ať jede kde jede, prostě mu to už na rovině jede 120-125kmh místo původních 110-115.. Já myslím že každej si bude tvrdit to svý, někdo bude říkat že to s tím jede opravdu líp, někdo že je to blbost.. Je to na každým z nás kterou cestu si vybere

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) článek o 100oktanovym benálu

19.7.2012 v 09:41 | Nahoru | #16
cita29> nikdy nejde nic 2x změřit se stejným výsledkem...
Musíme brát ve zřetel i jiné vedlejší faktory, například teplotu vzduchu, sílu a směr větru, váhu jezdce - co všechno sebou má, tlak v pneumatikách, druh pneumatik... atd. tím jen chci říct, že maximálka je při větru jiná, než při bezvětří, jiná může být když jedeš na rezervu a s plnou nádrží. Také povrch silnice hraje roli...atd atd...

(reakce na) článek o 100oktanovym benálu

19.7.2012 v 09:44 | Nahoru | #17
Sagittarius> Tak to bych prosil o sepsání všech ideálních podmínek. Abych mohl jezdit jen v perfektních podmínkách pro motorku a stálo to co nejvíc za to

(reakce na) článek o 100oktanovym benálu

19.7.2012 v 09:47 | Nahoru | #18

cita29 píše: assassin> Ta rychlost se mu právě zvýšila trvale, ať jede kde jede, prostě mu to už na rovině jede 120-125kmh místo původních 110-115.. Já myslím že každej si bude tvrdit to svý, někdo bude říkat že to s tím jede opravdu líp, někdo že je to blbost.. Je to na každým z nás kterou cestu si vybere



Hele u 2t dvacy je tolik faktoru ovlivnujicich to jak to jede ze svadet to na benzin je asi mimo... Tech 10kmh by muselo delat tak rozdil ctvrtiny vykonu... Coz mi prijde nemozny dosahnout jen benzinem, on teoreticky ten 100oktanovej nema pro to pouziti v normalnim motoru nic navic, proste ma jen vetsi odolnost proti detonacim, to ale zadnej vyssi vykon nezpusobuje....

On ten benzin s vysokym podilem lihu e85 ma tech oktanu dost mozna jeste vic nez sto....

článek o 100oktanovym benálu

19.7.2012 v 09:53 | Nahoru | #19
Pro placebisty kteří si myslí že jim 100oktanový benzín zvýší výkon doporučuju přečíst tento článek

1 reakcí na tento příspěvek článek o 100oktanovym benálu

19.7.2012 v 09:53 | Nahoru | #20
Ted tam ctu ze kdyz benzin lepe tece tak ze ma motor vetsi vykon protoze usetrim energii v palivovem cerpadle... Hmmmm zajimave..... A lip tece protoze obsahuje mazivostni prisady.... To je divny ze treba olej netece lip nez voda

Clovek se porad uci

1 reakcí na tento příspěvek článek o 100oktanovym benálu

19.7.2012 v 09:54 | Nahoru | #21
100 oktanový nemá JEN vyšší oktanové číslo, ale jak psali i kvalitnější přísady a je vyroben z kvalitnějších surovin ..

.. tedy pokud se budeme držet toho co tvrdí výrobce ..

1 reakcí na tento příspěvek článek o 100oktanovym benálu

19.7.2012 v 09:55 | Nahoru | #22
ze své zkušenosti na 2T Aprilia RS250 musím říct že Shell V-power fakt fungoval lépe než 98,nebo 95, motorka byla ochotnější ale znát to bylo tak po 2 vyjetých nádržích

(reakce na) článek o 100oktanovym benálu

19.7.2012 v 09:59 | Nahoru | #23

froggy píše: 100 oktanový nemá JEN vyšší oktanové číslo, ale jak psali i kvalitnější přísady a je vyroben z kvalitnějších surovin ..

.. tedy pokud se budeme držet toho co tvrdí výrobce ..



Jo a ty kvalitnejsi prisady delaj treba ten zisk vykonu na palivovem cerpadle, je to kup
a blbosti, marketingovy bllaboly co maj lidi prinutit si koupit ten drazsi benzin....

Se divym ze tam nenapisou ze diky tem prisadam i lip proudi spaliny ve vyfuku a ze i diky tomu to jede lip

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) článek o 100oktanovym benálu

19.7.2012 v 10:02 | Nahoru | #24

agostini79 píše: ze své zkušenosti na 2T Aprilia RS250 musím říct že Shell V-power fakt fungoval lépe než 98,nebo 95, motorka byla ochotnější ale znát to bylo tak po 2 vyjetých nádržích



Koukni na clanek co na nej daval odkaz mischa, gsxroll nameril na 100oktanovej benzin u starsi motorky mensi vykon... Trosku vetsi u novy moto s cidlem klepani atd. Rozdil je ale cca procento, coz u 250 bude tak pul kone a to si troufam rict ze nikdo nema sanci poznst, ja mel problem poznat rozdil mezi 72 a 92 kW verzi TLka a nejsem zdaleka sam....

(reakce na) článek o 100oktanovym benálu

19.7.2012 v 10:10 | Nahoru | #25

assassin píše: Ted tam ctu ze kdyz benzin lepe tece tak ze ma motor vetsi vykon protoze usetrim energii v palivovem cerpadle...


Není nad to se po ránu pořádně zasmát

článek o 100oktanovym benálu

19.7.2012 v 10:12 | Nahoru | #26
Ja si jen dovolim citaci pro banditisty z jednoho zahranicniho webu:

Fuel
Use only unleaded gasoline of at least 87 octane (R+M)/2 method or 91 octane by research method. Europe uses the RON method. See this link for more info. Buying a higher octane gasoline than what is recommended for your engine does you no good. Unless you have higher compression than stock or a "pinging" or "knocking" problem, don't bother spending the extra money for premium fuel.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) článek o 100oktanovym benálu

19.7.2012 v 10:13 | Nahoru | #27
assassin> no já jsem naposledy tankoval V-power někdy v roce 2001 kdy se ještě nemíchaly přísady z těch bio-složek tak nevím jak je to dnes - ze zásady to ale nekupuji. nicméně tenkrát to vážně bylo poznat a nebyl to subjektivní pocit že jsem vzal něco jiného. Jednou mi došel benzín a na rezervu jsem dojel k noname benzínce kde jsem vzal 95 a motor se dusil a netáhnul takže jsem do 250 raději lil 98 a výše. Ale říkám je to 10 let a dnes ty benzíny mají trochu jiné složení

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) článek o 100oktanovym benálu

19.7.2012 v 10:16 | Nahoru | #28

agostini79 píše: assassin> no já jsem naposledy tankoval V-power někdy v roce 2001 kdy se ještě nemíchaly přísady z těch bio-složek tak nevím jak je to dnes - ze zásady to ale nekupuji. nicméně tenkrát to vážně bylo poznat a nebyl to subjektivní pocit že jsem vzal něco jiného. Jednou mi došel benzín a na rezervu jsem dojel k noname benzínce kde jsem vzal 95 a motor se dusil a netáhnul takže jsem do 250 raději lil 98 a výše. Ale říkám je to 10 let a dnes ty benzíny mají trochu jiné složení



Ja zas vic jak deset let tankuju tam kde mi benzin dojde, noname, znackovy... A nikdy sem nezaznamenal jakejkoliv rozdil v chodu motoru po natankovani... 250 dvoutakta sem jezdil taky...

(reakce na) článek o 100oktanovym benálu

19.7.2012 v 10:24 | Nahoru | #29

assassin píše: Ja zas vic jak deset let tankuju tam kde mi benzin dojde, noname, znackovy... A nikdy sem nezaznamenal jakejkoliv rozdil v chodu motoru po natankovani... 250 dvoutakta sem jezdil taky...


asi jsem chytnul nějaký vadný kus motorky . Nechci nikomu radit nakupovat drahý benzín když to teď sám nedělám a neudělal bych to už jenom proto že u nás nemám důvěru v to že tam skutečně liju něco co za to stojí, ale u 2T to vážně bylo znát.
Tenkrát byl Shell jediná alternativa...

článek o 100oktanovym benálu

19.7.2012 v 10:53 | Nahoru | #30
Taky to občas naliju do nádrže a u SH300 to bylo znát i v lepším běhu motoru v různých otáčkách,pokud na tom člověk nějakou dobu jezdí a penál střídá,tak si těch změn při jízdě všímá.Teď jsem to prubnul i do NC700 a nějaké změny jsem nepozoroval,maximálku jsem nezkoušel.Takže z toho usuzuji,že znatelnější rozdíl jde znát u malých kubatůr,kde každý koník nebo zlebšení průběhu výkonu je znát.Mechanik,ke kterému jezdím říkal,že je znát na čistotě motoru kdo jezdí jaký benzín.Krom toho mám v manuálu 91oktánů a vyšší,takže klidně i 100
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nsrko otevření a polazení Honda NSR 125R Karlusus 20 17.3.2024 v 17:20 čeplin
Honda NSR 125 R - netočí startér, r... Honda NSR 125R, Honda NSR 125 MourisonCZ 11 9.3.2024 v 20:25 Thomasr
Honda NSR 125 přední světlomet dotaz Honda NSR 125R RiderofNSR125 5 19.2.2024 v 18:53 RiderofNSR125
Nsr rozeta Honda NSR 125R, Honda NSR 125 Karlusus 12 15.9.2023 v 17:23 Karlusus
Honda NSR 125 nesvítí přední světla... Honda NSR 125R RiderofNSR125 1 14.7.2023 v 16:23 panTerek


TOPlist