Ono u každé agentury jezdí několik velmi rychlých pilotů, ale dohromady se nepotkají, nebo málokdy a ještě jen někdo s někým.
A tak mi napadlo, že by bylo zajímavé, kdyby se dohodly známé agentury / A USPOŘÁDALY MISTROVSVÍ 2013.
Systém by byl jednoduchý - každá z agentur by v rámci svých dnů upravila program jednoho-dvou dnů za sezonu pro toto MISTROVSTVÍ.
Nyní poměrně roztříštění střelci (bez ohĺedu na registrace a jiné hlouposti) by se tak mohli opakovaně postavil na jeden rošt.
A nejen střelci, ale každý, kdo by se kvalifikoval = nakonec, nikdo se nestane střelcem přes noc!
JE TO TAKOVÝ NÁPAD/POKUS JAK NAPLNIT DEPO I TRAŤ / POTKAT SE S LIDMI, KTEŘÍ JELI PRVNĚ TŘEBA CEC 2006 / NEBO SEDÍ NA TOM OD VČERA. ALE RYCHLE SE UČÍ.
Z mého pohledu bych se moc rád zúčastil takového seriálu už také proto narvané depo lidmi se stejnou krevní skupinou.
Ale třeba je to pro Vás ostatní nápad nesmyslný...??!
Jinak k CECu - obávám se, že je to letos poslední ročník, kdy jsou v poli ještě nějaký týmy , je to škoda a IV přeju aby se z toho nějak "vymotala"... Otázka je jaká cesta je pro CEC nejlepší...
1 reakcí na tento příspěvek Jak shromáždit v roce 2013 "rychlíky" proti sobě
1 reakcí na tento příspěvek Jak shromáždit v roce 2013 "rychlíky" proti sobě
To, co chceš mít, je oficiální MČR na úrovni. Nikdo by neměl problém jet oficiální mistrák, pokud by ty závody byly zajímavý (=byly kvalitně obsazený), dobře zorganizovaný a nebyl tam žádnej politickej problém typu (nemám rád Autoklub / nemám rád Abraháma).
Na okruhy jsem se dostal de-fakto letos a zatím se spíš snažím zorientovat (a zrychlit). Ale přijde mi, že CEC tady měl toto postavení.
Problém s nekvalitně obsazeným mistrákem - ať už z jakýhokoli důvodu - je hlavně v tom, že i když bys náhodou vyhrál a dostal titul - byť pod hlavičkou FIM - tak ten titul nemá žádnou cenu, protože budeš vědět o lidech, kteří by tě bývali mohli porazit, ale prostě nezávodili.
Jediná varianta je aktuálně Alpe Adria. Jenomže to je trochu jiná liga než MČR. 2:15 v Brně je sotva na prolezení přes kvaldu.
Osobně nevěřím, že příští rok nějaký MČR bude. Protože pokud by chtěl někdo uspořádat to, co jsi tady popsal, tak nebude mít dostatečnou autoritu, aby to zorganizoval a aby přesvědčil jezdce, že "toto je ten mistrák". ČSMS určitě něco uspořádá, ale tu autoritu taky de-fakto nemá (i kdyby ji nakonec dostal od FIM). Autoklub těžko říct, ale asi by na tom byl hůř než ČSMS - s licencí nebo bez licence.
Co by možná mohlo fungovat, tak IVRacing pod záštitou ČSMS s licencí od FIM a hlavně s podporou médií - ale i tak to asi bude chtít nějakej čas, aby "si to sedlo".
Moje myšlenka je právě nehledat žádnou oficiální autoritu = ABYCHOM ZÁVODILY POTŘEBUJEME JEDEN DRUHÉHO, TRAŤ A MOTORKU.
Trať by dodaly agentury = respektive ty agentury, které by souhlasili se zařazením jednoho podniku v roce v rámci svojí činnosti pro tento záměr.
Že by jim přijelo o 20-40 lidí více by asi i uvítaly !
Žádné zákazníky by si nepředávaly = nakonec, kdo z nás už nevystřídal CEC, Bandit Racing/Racetrack, MotoTravel, DA-R, BP, AA, Amboseli......
Samozřejmě by to byl pro ně jednak kšeft, jednak vyšší propagace a samozřejmě prezentace jak jsou schopní organizátoři!
A samozřejmě = pokud by agentury nabídly dle vlastního uvážení pravidelným účastníkům nějaká zvýhodnění = o to lépe, ale nebylo by to rozhodující.
Nepotřebujeme přeci žádné autority = POTŘEBUJEME JEN SEBE NAVZÁJEM. (Řekl bych..?!!)
Naposledy editováno 20.07.2012 11:53:29
jinak pro to co tu psal franky je tu mmčr případně pohár čsms (i když upřímně jedno brno a dva slovače si myslim neni úplně vhodná varianta včetně toho co za stroje se na těhle akcích objevuje), to že nefunguje pořádně mmčr je věc druhá stran endurance můj názor je, že je to disciplína tak časově a finančně náročná, že teď v době "krize" prostě nemá šanci na udržení, nelze to srovnávat s rokama okolo 2008 kdy měl každej na závodění dost času, peněz, kámošů atd...