globalmoto_duben_nolan





Téma: Jak shromáždit v roce 2013 "rychlíky" proti sobě
 
14.7.2012 v 22:02
Účastnická obsazenost CEC v šestkách minulý dýden, kdy nemělo význam se účastnit, mi dala otázku = KAM SE PŘIHLÁSIT A KDE SE SCHÁZÍ POČETNÁ ZÁKLADNA PILOTŮ? A lhostejno zda registrovaných u těch našich klubo-federaco-vychcánků nebo hobíků = prostě !střelců"!

Ono u každé agentury jezdí několik velmi rychlých pilotů, ale dohromady se nepotkají, nebo málokdy a ještě jen někdo s někým.

A tak mi napadlo, že by bylo zajímavé, kdyby se dohodly známé agentury / A USPOŘÁDALY MISTROVSVÍ 2013.
Systém by byl jednoduchý - každá z agentur by v rámci svých dnů upravila program jednoho-dvou dnů za sezonu pro toto MISTROVSTVÍ.

Nyní poměrně roztříštění střelci (bez ohĺedu na registrace a jiné hlouposti) by se tak mohli opakovaně postavil na jeden rošt.
A nejen střelci, ale každý, kdo by se kvalifikoval = nakonec, nikdo se nestane střelcem přes noc!

JE TO TAKOVÝ NÁPAD/POKUS JAK NAPLNIT DEPO I TRAŤ / POTKAT SE S LIDMI, KTEŘÍ JELI PRVNĚ TŘEBA CEC 2006 / NEBO SEDÍ NA TOM OD VČERA. ALE RYCHLE SE UČÍ.

Z mého pohledu bych se moc rád zúčastil takového seriálu už také proto narvané depo lidmi se stejnou krevní skupinou.

Ale třeba je to pro Vás ostatní nápad nesmyslný...??!


Jak shromáždit v roce 2013 "rychlíky" proti sobě

14.7.2012 v 22:07 | Nahoru | #1
21.12.2012 je konec světa,tak se na to vybodni

Jak shromáždit v roce 2013 "rychlíky" proti sobě

15.7.2012 v 09:27 | Nahoru | #2
ja si myslim že jestli se na přiští sezonu u IVracing vráti CEC pod Mistrák popř Přebor tak bude vše OK
tam se to zase všechno sejde jak velký CEC tak pro hobíky CEC2
ale musi to nějak dopadnout

Jak shromáždit v roce 2013 "rychlíky" proti sobě

15.7.2012 v 09:34 | Nahoru | #3
Podle mě je to nereálné. Nedovedu si představit, že by "konkurence" spolupracovala a dobrovolně předávala své stálé zákazníky jiné agentuře.

Jak shromáždit v roce 2013 "rychlíky" proti sobě

15.7.2012 v 20:44 | Nahoru | #4
Jestli to bude Mistrák nebo přebor .. tak si stejnak myslím,že víc jak 30 teamů tam nebude

Jedině jak tu psal tušimže Honza z HKT .. udělat jen cca 4 závody do roka .. to by se mohlo zaplnit.

Jak shromáždit v roce 2013 "rychlíky" proti sobě

15.7.2012 v 20:56 | Nahoru | #5
hlavně nižší nižší cenovka CEC a CEC2 by taky lepe naplnila rošt

Jak shromáždit v roce 2013 "rychlíky" proti sobě

15.7.2012 v 22:07 | Nahoru | #6
Franky - zajimavý nápad , bohužel to asi zůstane jen u snu... Je fakt, že by se z toho stal takový "opravdový" český mistrák a věřím, že díky přístupu agentur (váženost zákazníka) by se úroveň posunula hodně vzhůru... Bohužel bys slyšel názory, že je to jen další cup byť napříč agenturama a že na "opravdový" závody je tady Alpe Adria...

Jinak k CECu - obávám se, že je to letos poslední ročník, kdy jsou v poli ještě nějaký týmy , je to škoda a IV přeju aby se z toho nějak "vymotala"... Otázka je jaká cesta je pro CEC nejlepší...

Jak shromáždit v roce 2013 "rychlíky" proti sobě

15.7.2012 v 22:22 | Nahoru | #7

1 reakcí na tento příspěvek Jak shromáždit v roce 2013 "rychlíky" proti sobě

16.7.2012 v 10:55 | Nahoru | #8
Proc poradat extra akci? Kazda agentura ma svuj styl a okruh lidi, kterym vyhovuje. Kdo chce byt v Brne se 2:13 jako ctyricaty nekde na druhe strance, at se prihlasi treba na Jura racing, kdo si chce zajezdit na pohodu, nebo treba 8 hodin vytrvalost, ten si take najde tu svoji agenturu. Kdo chce jezdit oficialneji, ten se prihlasi na mistrak nebo aspon na european R6 cup.

(reakce na) Jak shromáždit v roce 2013 "rychlíky" proti sobě

16.7.2012 v 17:08 | Nahoru | #9
afro-r1> Částečně máš pravdu, ale Frankymu jde (tuším) o to, že každý jede někde a přitom jich je všude jen hrstka a když porovnáš známé tváře z různých agentur, tak dohromady by to byly hezké a napínavé závody s vyrovnaným polem... Ono když začneš porovnávat časy, tak zjistíš, že někteří lidi z mistráku jsou pomalejší než rychlíci z agentur a těm se zase do mistráku z různých důvodů nechce. A jak jsem už někde psal, raději budu v závodě bojovat o 10 pozici s pocitem perfektního závodu, než kroužit s náskokem půl minuty před druhým.

1 reakcí na tento příspěvek Jak shromáždit v roce 2013 "rychlíky" proti sobě

17.7.2012 v 16:00 | Nahoru | #10
Asi takto.

To, co chceš mít, je oficiální MČR na úrovni. Nikdo by neměl problém jet oficiální mistrák, pokud by ty závody byly zajímavý (=byly kvalitně obsazený), dobře zorganizovaný a nebyl tam žádnej politickej problém typu (nemám rád Autoklub / nemám rád Abraháma).

Na okruhy jsem se dostal de-fakto letos a zatím se spíš snažím zorientovat (a zrychlit). Ale přijde mi, že CEC tady měl toto postavení.

Problém s nekvalitně obsazeným mistrákem - ať už z jakýhokoli důvodu - je hlavně v tom, že i když bys náhodou vyhrál a dostal titul - byť pod hlavičkou FIM - tak ten titul nemá žádnou cenu, protože budeš vědět o lidech, kteří by tě bývali mohli porazit, ale prostě nezávodili.

Jediná varianta je aktuálně Alpe Adria. Jenomže to je trochu jiná liga než MČR. 2:15 v Brně je sotva na prolezení přes kvaldu.

Osobně nevěřím, že příští rok nějaký MČR bude. Protože pokud by chtěl někdo uspořádat to, co jsi tady popsal, tak nebude mít dostatečnou autoritu, aby to zorganizoval a aby přesvědčil jezdce, že "toto je ten mistrák". ČSMS určitě něco uspořádá, ale tu autoritu taky de-fakto nemá (i kdyby ji nakonec dostal od FIM). Autoklub těžko říct, ale asi by na tom byl hůř než ČSMS - s licencí nebo bez licence.

Co by možná mohlo fungovat, tak IVRacing pod záštitou ČSMS s licencí od FIM a hlavně s podporou médií - ale i tak to asi bude chtít nějakej čas, aby "si to sedlo".

(reakce na) Jak shromáždit v roce 2013 "rychlíky" proti sobě

20.7.2012 v 11:52 | Nahoru | #11
phobos>
Moje myšlenka je právě nehledat žádnou oficiální autoritu = ABYCHOM ZÁVODILY POTŘEBUJEME JEDEN DRUHÉHO, TRAŤ A MOTORKU.

Trať by dodaly agentury = respektive ty agentury, které by souhlasili se zařazením jednoho podniku v roce v rámci svojí činnosti pro tento záměr.
Že by jim přijelo o 20-40 lidí více by asi i uvítaly !
Žádné zákazníky by si nepředávaly = nakonec, kdo z nás už nevystřídal CEC, Bandit Racing/Racetrack, MotoTravel, DA-R, BP, AA, Amboseli......
Samozřejmě by to byl pro ně jednak kšeft, jednak vyšší propagace a samozřejmě prezentace jak jsou schopní organizátoři!
A samozřejmě = pokud by agentury nabídly dle vlastního uvážení pravidelným účastníkům nějaká zvýhodnění = o to lépe, ale nebylo by to rozhodující.

Nepotřebujeme přeci žádné autority = POTŘEBUJEME JEN SEBE NAVZÁJEM. (Řekl bych..?!!)

Naposledy editováno 20.07.2012 11:53:29

Jak shromáždit v roce 2013 "rychlíky" proti sobě

20.7.2012 v 15:43 | Nahoru | #12
ten napad je dobrej konecne by se lidi trosku sesli ale je tu to ale nedokau si predstavit jak sefik jedne agentury zavola do druhe a rekne cus pujdem spolu delat zavody kdyz vidim jak jedna agentura pomlouva druhou a nevim taky jak by na to reagovali jezdci protoze jsme jednou cesi a zive si dovedu predstavit jak polovina jezdcu rekne ne s ou agenturou nepojedu protoze tam jsou takovi a makovi lidi a nakonec by se to zase rozbilo ale mohla by je nalakat snad nejaka privetiva cenovka protize alpe adria je prece jen cenove trosku jinde a jde prece o jezdeni..a kazdy chce jezdit co nejvice za co nejmene penez.. myslenka je to realna jde vse kdyz se chce ale nevim jestli v nasi zemi jsme dost vyzrali na to se prenest pres konkurencni boj a delat nejake spolecne dobre veci...

Jak shromáždit v roce 2013 "rychlíky" proti sobě

21.7.2012 v 14:34 | Nahoru | #13
tak domluva jedný a druhý agentury si myslim je to poslední. loni během sezóny sme s ondrou coufalem nad timhle tématem několikrát diskutovali a v podstatě sme se na společný (zahraniční) akci i shodli, nakonec to na letošek navyšlo, co bude příští rok uvidíme, problém je, že tenhle segment trhu se těď potýká s nedostatkem jezdců a tak plánování na rok dopředu je dost riskantní záležitost a samozřejmě nikdo si teď nemůže dovolit vyhodit spoustu peněz a tak se plánuje spíš dost na jistotu (nákupem určitýho počtu míst od jiný agentury)...

jinak pro to co tu psal franky je tu mmčr případně pohár čsms (i když upřímně jedno brno a dva slovače si myslim neni úplně vhodná varianta včetně toho co za stroje se na těhle akcích objevuje), to že nefunguje pořádně mmčr je věc druhá stran endurance můj názor je, že je to disciplína tak časově a finančně náročná, že teď v době "krize" prostě nemá šanci na udržení, nelze to srovnávat s rokama okolo 2008 kdy měl každej na závodění dost času, peněz, kámošů atd...

Jak shromáždit v roce 2013 "rychlíky" proti sobě

25.10.2012 v 20:25 | Nahoru | #14
Bylo by to dosti zajimavej závod,tak proč ne
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist