stala se mi nemilá věc. Jedu si na své nové gs a dojde mi benzín, tak přepnu na rezervu. Omylem jsem ale přepnul na polohu PRI, kde jsem ji i nechal v domnění, že je to na rezervě. Druhý den už z ní tekl benzín a mám to teď strach nastartovat, protože jsem se někde dočetl že jsem ji mohl utopit. Nevím co to pro mě znamená, nerad bych si odrovnal motor, tak prosím o radu zkušenější.
Uzavřeno 26.03.2013 v 11:42 uživatelem mik3
1 reakcí na tento příspěvek PRI - utopené ?
a) netěsní ti jehlové ventily, takže budeš mít i problémy s udržením hladiny atak různě, rozdělej plovákovku pokud tam jen netěsní tak vyměnit O kroužky, jinak když bude na hovno (zteřelé rozpadené etc.) tak zainvestuj do těsnící sady asi za 7 stovek a máš tam nové ventily i těsnění plovákové komory
b) Vytoč ven svíčky a protoč na sucho startérem. Když nic nevystříkne ven tak je to v klidu
Netřeba se prostě bát, co to napáchalo za škody zjistíš během pár minut.
Olej je ok, tak zkusím ty svíčky .. Díky za rady
Edit:
Tak jsem vyndal svíčky, protočil to a levý válec vyplivl pěknou dávku benzínu, jsem rád že jsem to nestartoval .. Uf ..
Teď to ještě nechám minimálně do rána větrat bez svíček a pak myslíte že se nemusím bát to natočit ?
Naposledy editováno 06.07.2012 20:37:22
1 reakcí na tento příspěvek PRI - utopené ?
Ještě mi prosím Vás řekněte, když mi teda netěsní ty jehly, což psal dj_hroch výše, co to pro mě znamená ? V čem by mohl být problém (když už to nebudu dávat na PRI), protože žádný potíže jsem doteď neměl, když jsem coural na polohu ON.
kdyby byl špatný plovák nebo zůstával viset, tak by se dle mého válce neustále přehlcovaly benzínem a ten by při nastartovaném motoru (podtlakový pal. kohout) tekl přes přepad
pokud jsem dobře pochopil, tak zmiňovaná PRI poloha je to samé jako úplně běžný nepodtlakový palivový kohout, takže pokud jsou jehlové ventily v pořádku, neměl by snad být důvod aby se to zachcalo, když hladina benzínu v plovákovce dosáhne maxima, tak plovák zatlačí na jehlák a ten úplně zavře jeho přívod, pokud motor neběží a přtom je puštěný benzín na nepodtlakové poloze, tak je dle mého jehlák úplně uzavřen
tohle všecko jsou ale jen prosté úvahy, tento stroj jsem nikdy v životě neměl v ruce, takže se možná mýlím
1 reakcí na tento příspěvek PRI - utopené ?
Naposledy editováno 08.07.2012 23:45:26
jo a co se týče té kontroly hladin, tak s tou hadičkou je to fajn, hroší pro mě je, že soudruzi japonští u Hondy tam sice vypouštěcí šroub mají, mají tam i hadičku, avšak hadička je pouze přepad a po povolení vypoušťáku se benzín valí kolem šroubku, ale do hadičky ani kapka.. takže si všecko zalije pěkně benzínem, přitom by stačilo tak málo, propojit to kanálkem k té hadičce přepadu.. co už
Naposledy editováno 10.07.2012 12:11:53
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 25 | 13.5.2024 v 21:08 Deadman |
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
GS500 Suzuki GS 500E | -PG- | 12 | 17.4.2024 v 14:40 Krautkopf |