globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Velké jednoválce-Drží vám volnoběh bez zahřívání?
 
5.7.2012 v 09:46
Stále přemýšlím,jestli je to dobře.Po nastartování cca po pěti sekundách stáhnu sytič a motorka v pohodě drží volnoběh.To platí i v chladnějším počasí.
Myslím si,že je to prostě zbytečně bohatá směs,že by se to mělo ochudit,mám pravdu?Neměla by motorka držet pravidelný volnoběh až když se trochu ohřeje?

Naposledy editováno 05.07.2012 09:47:26
Anketa: Měla by motorka drže volnoběh beu ohřátí?
Ano,je to normální
30%
6
Ne,měla by běžet alespoň chvíli na sytič
70%
14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Velké jednoválce-Drží vám volnoběh bez zahřívání?

5.7.2012 v 12:17 | Nahoru | #1
Janek> Na tu brzdu určitě dojde...
Změnit velikost volnoběžné trysky by se mi na spotřebě určitě promítlo,používám plynovou rukojeť většinou jen kousek nad volnoběhem.O té změně velikosti uvažuju z důvodu jiného výfuku a taky z důvodu mé speciální úpravy vyvažováků.To už je změna oproti originálu,takže se to někam pohne.
Hlavní jsem zkoušel 145/150,nakonec nechal tu druhou,protože na 145 jsem měl kolem pěti tisíc díru.Možná by to sneslo i větší.
S tím blbým benzínem máš pravdu.Před nedávnem jsem stáhl pilot screew na jednu otáčku(o čtvrtinu méně než v manuálu) a dobrý.Ale jen do okamžiku než jsem přepnul na rezervu.Motor měl na volnoběh takový těžký chod a jednou dokonce chcípnul.

(reakce na) Velké jednoválce-Drží vám volnoběh bez zahřívání?

5.7.2012 v 18:31 | Nahoru | #2

Anti píše: Janek> Na tu brzdu určitě dojde...
Změnit velikost volnoběžné trysky by se mi na spotřebě určitě promítlo,používám plynovou rukojeť většinou jen kousek nad volnoběhem.O té změně velikosti uvažuju z důvodu jiného výfuku a taky z důvodu mé speciální úpravy vyvažováků.To už je změna oproti originálu,takže se to někam pohne.
Hlavní jsem zkoušel 145/150,nakonec nechal tu druhou,protože na 145 jsem měl kolem pěti tisíc díru.Možná by to sneslo i větší....


To, že používáš plynovou rukojeť většinou jen kousek nad volnoběhem, nebude mít na volnoběžnou trysku asi vliv, protože v tomhle případě budou důležitější otáčky motoru. Šoupátko se ti otevírá podtlakem, takže pocitově si myslíš, že jsi rukojetí kousek nad volnoběhem, ale šoupátko bude jinde.
Při posledním "závodu" jsem měl spotřebu 22 litrů na 180 km , takže k tomu mám takový jiný přístup. Při pěkným rychlým offu jsem tak na 8 - 9 l, pod 7 se vlezu poslední dobou jen vyjímečně. Na silnici bych byl asi tak na 5, ale tam mě to vůůůbec nebaví, takže ujet nějak souvisle aspoň 100 km v kuse se mi povedlo tak před rokem při cestě do Opařan.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist