Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Stále přemýšlím,jestli je to dobře.Po nastartování cca po pěti sekundách stáhnu sytič a motorka v pohodě drží volnoběh.To platí i v chladnějším počasí.
Myslím si,že je to prostě zbytečně bohatá směs,že by se to mělo ochudit,mám pravdu?Neměla by motorka držet pravidelný volnoběh až když se trochu ohřeje?
Anti> víš co se říká, co neni rozbitý neopravuj jak do toho šáhneš, tak se ocitneš ve světě nekonečného laborování a vztekání se, a jestli si myslíš, že pomůže návrat k původním hodnotám a všecko bude zas tak jak dřív, tak jsi na omylu, ono už to nepojede ani pak zeptej se mě jak to vim to mám jen blbou stříkačku, vůbec jsem do toho neměl šahat
Mám taky KLR , nastartuji studený motor, a jak říkáš, za 5 sekund vypnu sytič, a motor drží. Otec u Suzuki XF650 Freewind to má stejný jak já. Takže bych to fakt neřešil.