1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) lorenzo-bautista assen 2012
trigr: Lorenzo přišel při nehodě o motor. Čím pádem má o jeden kus na sezónu méně . A pokud mu nevystačí ty zbývající tak bude muset použít jiný, ale jeho použití se trestá v závodě startem z boxové uličky stejně jako startoval loni do závodu Rossi
AKRO má pravdu, že Ezpeleta MotoGP kurví. Další dementní nedomyšlené zbytečné pravidlo, které může průběh šampionátu podstatně ovlivnit. Prostě se nepočítalo s tím, že motor může svému soupeři zničit někdo druhý.
1100Virago píše: AKRO má pravdu, že Ezpeleta MotoGP kurví. Další dementní nedomyšlené zbytečné pravidlo, které může průběh šampionátu podstatně ovlivnit. Prostě se nepočítalo s tím, že motor může svému soupeři zničit někdo druhý.
Přitom by se dal bez problémů motor opravit nebo povolit náhradní! Kde je problém? V SBK se tady negativně hodnotilo, že se jezdí se dvouválci 1200 proti čtyřválcům 1000 a co pak říci na to, že v MGP jsou to prototypy plus satelity - 21 litrů spotřeba a 6 motorů, CRT-SPT a ART, spotřeba 24 litrů a 12 motorů? Nebylo by lepší 1000 ccm, předepsaná váha, čtyřválce a dělej si s tím co umíš?