globalmoto_kveten





Téma: Výměna kol pouze na okruh
28.6.2012 v 09:41
Ahoj... Mam takovej dotaz na zkusenejsi bikery. Obcas mam chut si trosku zablbnout, ale jelikoz jsem trosku jedinec se svedomim, tak nechci blbnout na silnicich a rad bych vyrazil na okruh. Zasadni problem je, ze nechci "huntovat" klasicke gumy a tak me napadlo poridit druhou sadu rafku a a na to obout okruhove gumy. Po prijezdu na okruh po ose na klasickych pneu prehodit rafky obkrouzit si svoje a pred navratem zase prehodit sadu na klasiku. V tu chvili me ale napadly zasadni problemy a to s řetezovkou a brzdama.

Proto bych se rad zeptal, jestli to nekdo obdobnym zpusobem realizuje, nebo proste poridil druhou masinu jen na okruh. Popripade jaky "pojiste" atd tak nejak vsechno okolo.

Diky za info
Předchozí
1 2
Následující

Výměna kol pouze na okruh

28.6.2012 v 09:46 | Nahoru | #1
Dneska máš spoustu homologovanejch gum, co snesou jak okruhový tak silniční jezdění... Namátkou Racetec K3, Dunlop D211 apod...

1 reakcí na tento příspěvek Výměna kol pouze na okruh

28.6.2012 v 09:49 | Nahoru | #2
kup ráfky i s brzdovými kotouči a je s brzdama po problému

ale nejlevnější varianta je ta co píše Fizzer

Výměna kol pouze na okruh

28.6.2012 v 09:55 | Nahoru | #3
to chceš na motorce táhnout kola + vercajk na přehození? radši bych pořídil vlek/dodávku a na druhé kola mokré pneu. ale záleží kolik toho na těch okruhách nalítáš, jinak nejlepší varianta jak už bylo řečeno koupit pořádný pneu.

edit: a s moto kterou máš v profilu bych tohle vůbec neřešil to ti musí sada vydržet celej rok

Naposledy editováno 28.06.2012 09:58:15

1 reakcí na tento příspěvek Výměna kol pouze na okruh

28.6.2012 v 10:08 | Nahoru | #4
a to si ty ráfky povezeš v batohu nebo jak?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna kol pouze na okruh

28.6.2012 v 10:10 | Nahoru | #5

Jindrej píše: a to si ty ráfky povezeš v batohu nebo jak?



Normálně na mišelína

Výměna kol pouze na okruh

28.6.2012 v 10:12 | Nahoru | #6
Kup si sportovní gumy, třeba sportsmarty, nebo Diablo Rosso, a ty v klidu huntuj na okruhu a jezdi s nima na silnici. Opotřebení je na okruhu jiný, takže najedeš skoro to samý jako kdybys jezdil jen na silnici.

(reakce na) Výměna kol pouze na okruh

28.6.2012 v 10:17 | Nahoru | #7

FiZzeR píše: Normálně na mišelína

jako že se protáhne těma loukotěma ?
anebo teda bude mít doprovodný vůz, do kerýho se mu nevejde bike, jinak to moc nechápu

1 reakcí na tento příspěvek Výměna kol pouze na okruh

28.6.2012 v 10:22 | Nahoru | #8
Přijedu na okruh 220km po ose, odkroužím si na stejných gumách to svý hovno a jedu zase 220km zpět. Na okruhu prostředek gumy nepotřebuji, na silnici nepotřebuji boky. Guma umře stejně, jen vypadá hustokrutě sjetá na benzíně. Jestli nejsi okruhový střelec, tak běžné sportovní gumy to málo, co běžně někdo nalítá na okruhu vydrží a na silnici slouží. Případně i na cestovní gumě jde dát koleno. Nevím, jak jezdíš, ale okruhový střelec asi nejsi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna kol pouze na okruh

28.6.2012 v 10:24 | Nahoru | #9

gorkin píše: kup ráfky i s brzdovými kotouči a je s brzdama po problému

ale nejlevnější varianta je ta co píše Fizzer



JJ tak jsem to myslel, ale prece jen chvilku trva, nez se do sebe obloze a kotouc zabrousi a brzdny ucinek tak nemusi byt 100%

Jak jste psali s tim doprovodnym vozidlem, tak jsem to prave presne myslel (ne nutne dodavku). Navic, myslel jsem to tak, ze bych koupil treba 3-4 sady jetych okruhovych gum a ty bych tam za sezonu nechal...

Ale rad si necham poradit, ono popravde nejlepsi by bylo poridit druhou masinu, nebo ne?

(reakce na) Výměna kol pouze na okruh

28.6.2012 v 10:26 | Nahoru | #10

Roubi_R1 píše: Přijedu na okruh 220km po ose, odkroužím si na stejných gumách to svý hovno a jedu zase 220km zpět. Na okruhu prostředek gumy nepotřebuji, na silnici nepotřebuji boky. Guma umře stejně, jen vypadá hustokrutě sjetá na benzíně. Jestli nejsi okruhový střelec, tak běžné sportovní gumy to málo, co běžně někdo nalítá na okruhu vydrží a na silnici slouží. Případně i na cestovní gumě jde dát koleno. Nevím, jak jezdíš, ale okruhový střelec asi nejsi.



nene, momentalne je tam pirelli diablo strada, coz nejsou uplne super truper okruhovky, ale asi by teda na tu hodinu na okruhu jendou za 14 dni meli stacit, nebo se pletu?

Výměna kol pouze na okruh

28.6.2012 v 10:26 | Nahoru | #11
Udělej to tak jak to píše fizzer

(reakce na) Výměna kol pouze na okruh

28.6.2012 v 10:30 | Nahoru | #12

reddick píše: JJ tak jsem to myslel, ale prece jen chvilku trva, nez se do sebe obloze a kotouc zabrousi a brzdny ucinek tak nemusi byt 100%

Jak jste psali s tim doprovodnym vozidlem, tak jsem to prave presne myslel (ne nutne dodavku). Navic, myslel jsem to tak, ze bych koupil treba 3-4 sady jetych okruhovych gum a ty bych tam za sezonu nechal...

Ale rad si necham poradit, ono popravde nejlepsi by bylo poridit druhou masinu, nebo ne?


2 zatáčky a brzdy jsou cajk stejně mslím že ten brzdný rozdíl nepoznáš

2 reakcí na tento příspěvek Výměna kol pouze na okruh

28.6.2012 v 10:31 | Nahoru | #13
no a co ty diabla teda? da se?

(reakce na) Výměna kol pouze na okruh

28.6.2012 v 10:32 | Nahoru | #14

reddick píše: no a co ty diabla teda? da se?



dá v pohodě, to jsou dobrý gumy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna kol pouze na okruh

28.6.2012 v 10:34 | Nahoru | #15
reddick> Se sportovně cestovníma gumama tam ani nelez. Ty diabla ted jezdim taky, ale na okruhu bych jim nevěřil, je to guma do provozu né na okruh, jezdil jsem v Mostě s roadsmartama a neudrželi mě.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna kol pouze na okruh

28.6.2012 v 10:39 | Nahoru | #16

GuliR6 píše: reddick> Se sportovně cestovníma gumama tam ani nelez. Ty diabla ted jezdim taky, ale na okruhu bych jim nevěřil, je to guma do provozu né na okruh, jezdil jsem v Mostě s roadsmartama a neudrželi mě.


diabla a roadsmart snad ani nejdou srovnat diabla jsou uplně někde jinde

Výměna kol pouze na okruh

28.6.2012 v 10:45 | Nahoru | #17
1/ z brna na okruh nedojedes ??
2/ jak psal Roubi_R1 +1 mimo to pocitam ze on ty sprcky na R1 zvalchuje vic, nez ty na svestkovy fazoli

1 reakcí na tento příspěvek Výměna kol pouze na okruh

28.6.2012 v 10:45 | Nahoru | #18
Pirelli Diablo Rosso Corsa nebo Metzeler Racetec K3 INT.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna kol pouze na okruh

28.6.2012 v 10:46 | Nahoru | #19
gorkin> Ale on má diablo strada né rosso.

(reakce na) Výměna kol pouze na okruh

28.6.2012 v 10:48 | Nahoru | #20
GuliR6> aha tak to jooo

(reakce na) Výměna kol pouze na okruh

28.6.2012 v 11:01 | Nahoru | #21

disk píše: Pirelli Diablo Rosso Corsa nebo Metzeler Racetec K3 INT.



Souhlas! a ufouknout a vrrrn vrrrrn

1 reakcí na tento příspěvek Výměna kol pouze na okruh

28.6.2012 v 11:15 | Nahoru | #22
No jako nechce se mi kupovat funglace Corso, kdyz jsem koupil masinu s funglovkama Strada

Výměna kol pouze na okruh

28.6.2012 v 11:19 | Nahoru | #23
aha no tak už jsme doma
za lepší gumy vice investovat nechceš
ale nad náhradníma ráfkama uvažuješ

to je tvuj boj .hodně štěstí

(reakce na) Výměna kol pouze na okruh

Skvělá odpověď, děkuji! 28.6.2012 v 11:26 | Nahoru | #24

reddick píše: No jako nechce se mi kupovat funglace Corso, kdyz jsem koupil masinu s funglovkama Strada



ty strady jsou dobrý gumy, navíc když jsi na okruhu nikdy nebyl. Stejně se tam napoprvý budeš plácat. A jestli spadneš, tak to chyba gum nebude, lidi padaj i na lepivkách. V Mostu daly v pohodě 2:03, což není tak špatný, napoprvý to těžko zajedeš.
Ale záleží jak jezdíš, někdo přijede na okruh, rve to co to dá aniž by pořádně věděl co dělá, a pak je možný že by ho lepivý gumy podržely víc.
Důležitý je mít správnej tlak, obecně bych řekl že bys určitě neměl na okruhu přesáhnout za tepla tlak předepsanej výrobcem za studena. To znamená ufouknout třeba na 2.4/2.5 před první jízdou, a pak zkontrolovat jestli nemaj víc než 2.5 a 2.9. Tohle je obecná zásada, konkrétní tlak už záleží na gumách, strady neznám a nevím jak jsou na to citlivý, ale motá se to kolem 2.4-2.5 za tepla předek a 2.3-2.7 zadek.

3 reakcí na tento příspěvek Výměna kol pouze na okruh

28.6.2012 v 11:26 | Nahoru | #25
no nevim, mozna jsem spatne pocital, ale rekl bych, ze me novy rafky, vcetne jetych okruhovych gum prijdou na lepsi penize, nez novy corsa, ale pokud se pletu, tak sry

Výměna kol pouze na okruh

28.6.2012 v 11:41 | Nahoru | #26
Podle mě se pleteš, a to rovnou velmi! Já jsem řešil to samý na své bývalé okruhovce, kdy jsem chtěl koupit sadu ráfků (dalších), pro mokré slicky. Tuším, že na GSX-R 1000 K2 ojetý vycházely minimálně na 11 kolíků a to ještě byly nějaký rovnaný! A bez kotoučů! Jak píšou ostatní, zatím je nejlepší alternativa koupit nějaké dobré lepivky anebo jak píšeš ty, tak možná i druhá motorka jako okruhovka (jde o to, jak často bys na okruh jezdil).

(reakce na) Výměna kol pouze na okruh

28.6.2012 v 11:45 | Nahoru | #27

reddick píše: no nevim, mozna jsem spatne pocital, ale rekl bych, ze me novy rafky, vcetne jetych okruhovych gum prijdou na lepsi penize, nez novy corsa, ale pokud se pletu, tak sry



To ses asi fakt spletl, to určitě nebude levnější....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna kol pouze na okruh

28.6.2012 v 11:52 | Nahoru | #28

reddick píše: no nevim, mozna jsem spatne pocital, ale rekl bych, ze me novy rafky, vcetne jetych okruhovych gum prijdou na lepsi penize, nez novy corsa, ale pokud se pletu, tak sry

Čéče nejsem odborník, ale jeté okruhové gumy jsou proto, že na okruhu už se nedají jezdit a dojíždí se v provozu
Nevymejšlej blbosti, kup si sportovní pneu. Jak tu bylo řečeno, na okruhu se ojíždí boky a střed zůstává, kdežto v provozu naopak vyhazuješ pneu s drátama na středu a na bokách je stále dost masa

(reakce na) Výměna kol pouze na okruh

28.6.2012 v 11:58 | Nahoru | #29
ptaak> OK, tak jste me vsichni presvedcili, takze diky za pomoc... kazdopadne zkusim ty strady, jak to bude tancovat a az je sjedu tak corsy a bude. Takze jeste jednou dikec kluci

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výměna kol pouze na okruh

28.6.2012 v 12:00 | Nahoru | #30
reddick> rafky s gumama levněji než pořádný gumy? nesmysl. Pořid si na "okuhovou" sezonu pořádný gumy a budeš nadšenej i na silnici. Na okruhu ojedeš kraje a střed můžeš dojet na silnici.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist