globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Startování
Zdravím všechny huskaře, potřeboval bych poradit ohledně startování. Za studena jí vpoho nastartuju, ale za tepla zbytečně točím startér. Zkoušel jsem vyměnit svíčku, vyčistit karbec, povolit lanko sytiče a nic. Za studena jí nastartuji bez sytiče, což není normální. Čím by to mohlo být? Mám zkusit vyměnit karbec? Předem díky za rady.

1 reakcí na tento příspěvek Startování

14.6.2012 v 20:45 | Nahoru | #1
Rozdrbanej karbec, buď příliš bohatá směs nebo se ti mohl rozpadnout sytič.

1 reakcí na tento příspěvek Startování

14.6.2012 v 20:46 | Nahoru | #2
Asi bohata smes, pokud to jde za studena bez sytice. Ale to budes mit svicku jak bota ne ?
Edit: Co zabahnenej vzduchovej filtr atd ? Ja kdyz to obcas pres leto vyndam po jezdeni na suchym poly, tak se nestacim divit co tam z toho pada.

Naposledy editováno 14.06.2012 20:47:19

(reakce na) Startování

14.6.2012 v 21:40 | Nahoru | #3
EnduristaGG> Jak poznám rozdrbanej karbec nebo sytič? když jsem to měl rozebraný, tak mi přišlo vše ok.

(reakce na) Startování

14.6.2012 v 21:41 | Nahoru | #4
gugo> jj taky si myslím, že je moc bohatá. svíčka je jak bota. filtr jsem vyčistil a znova napustil. spíš ten karburátor.

1 reakcí na tento příspěvek Startování

14.6.2012 v 21:54 | Nahoru | #5
Tim rozdrbanym karbecem mysli Endurista asi to co ja rozhozenou smes. Proste moc bohaty. Jestli si nehnul s jehlou, tak mas rozhozenou jenom volnobeznou smes. Vim kulovy co ma Huska za karburator, ale asi na nem bude nejakej sroub na omezeni prutoku pilotni tryskou nebo neco takoveho. Ev, zkontrolovat hladinu, jestli sis nehnul s plovakem.

1 reakcí na tento příspěvek Startování

14.6.2012 v 22:07 | Nahoru | #6
Nevím jak má HQ řešenej karbec ale může tam být vymačkaná nebo zteřelá nějaká gumička, o-kroužek atd. A nebo vymačkanej o-kroužek pod směsovým šroubem.... je toho spousta nebo fakt jen zajebanej vzducháč.

(reakce na) Startování

14.6.2012 v 22:11 | Nahoru | #7
gugo> to mi dělá od doby co jsem jí koupil, když jsem profoukal karbec, tak se to malinko zlepšilo, neoddělával jsem membránu se vstřikováním, tam by mohlo být něco v háji. Zkusím vše zkontrolovat a pak napíšu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování

14.6.2012 v 22:13 | Nahoru | #8
EnduristaGG> podívám se nato a když nic nezjistím, tak si odněkoho pučim karbec a uvidím.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování

14.6.2012 v 22:24 | Nahoru | #9
Pitrs_TE410E> Jak membránu se vstřikováním? Myslíš akcelerační pumpičku?

1 reakcí na tento příspěvek Startování

Skvělá odpověď, děkuji! 14.6.2012 v 22:33 | Nahoru | #10
tvoje 410 má mikuni nebo dell-orto? dell-orto je strašně náchylnej na seřízení. Mě to za studena na sytič jenom dvakrát převalí motor a pak startuju bez něho. Za studena/za tepla, je to fuk. Vždycky chytne. Ale v tvojem případě to bude spíš ta bohatost směsi. Sjeď s šoupátkem do zavřené polohy, malinko ho nadzvedni a pak můžeš laborovat se směsí. AC pumpa by na startování neměla mít vliv. Dávkuje až s přidáním plynu.
BTW: nemáš zteřelou přírubu ke karbecu? Kdy si naposled šteloval ventily, měnil filtr atd? Na mikuni s AC pumpou se musí po nějakejch motohodinách měnit jehla.

(reakce na) Startování

14.6.2012 v 23:35 | Nahoru | #11
EnduristaGG> jj to bude ono, nevěděl jsem, jak se to jmenuje. to jsem jediný neměl rozebraný, protože je to zakáplý červenou bravou. nechtěl jsem to rozebírat, aby to nečemu nevadilo pak.

(reakce na) Startování

14.6.2012 v 23:43 | Nahoru | #12
ZdeninoTE> dell-orto, se sytičem to nejde nastartovat, jde tam nejspíš moc směsi. zkusím to nastavení bohatosti a napíšu. takže tu AC pumpu nerozebírat. ventily seřízený po GO motoru v servise. přírubu myslíš mezi karbcem a válcem, ta vypadá dobře. Zkusím seštelovat tu bohatost a pak napíšu. díky zatím za všechny rady

1 reakcí na tento příspěvek Startování

15.6.2012 v 17:11 | Nahoru | #13
Příruba když je porušená to nepoznáš okem ale na tu by to bylo spíš chudy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování

15.6.2012 v 21:35 | Nahoru | #14
EnduristaGG> Poladil jsem směs dle rady od ZdeninoTE a už za tepla chytá vpohodě, akorád nemůžu startovat se sytičem a nechápu proč. Jakmile začně sát, tak hned chcípne. Za studena by měla jít normálně se sytičem ne? když ho zastudena dám do půlky, tak se to hrozně dusí a nenastartuju ani náhodou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování

17.6.2012 v 13:29 | Nahoru | #15
Pitrs_TE410E> To mi dělá taky. Hlavně že startuje ne? Na sytič to nechám jenom převalit a hned ho vypínám. Pak to podržíš chvilku na plynu než motor udrží otáčky sám a je to

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování

17.6.2012 v 21:34 | Nahoru | #16
ZdeninoTE> jj, tak to taky dělám. Mělo by to jít ale normálně, nevím kde je zrada :) Další věcí co řeším je ventilátor, ještě nikdy se mi neroztočil, asi špatné čidlo nebo termostat. Našel jsem luxusní měřák na teplotu motoru, až ho pořídím, tak budu vědět jestli je špatný termostat :)

http://www.bike-in.c.../?_actionnumber=9017

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Startování

Skvělá odpověď, děkuji! 17.6.2012 v 22:11 | Nahoru | #17
Pitrs_TE410E> No tak to budes vedet velky prd Olej se ohrejva dost dlouho a jeho teplota je rozhodne nekde jinde nez teplota vody potazmo motoru.
Jestli chces vedet jestli ti funguje termostat nebo cidlo na ventilator, tak termostat vyndej a nech ho varit v hrnci, ani nemusis merit teplotu, kdyz se zacnou odedna objevovat bubliny ses na cca 80 stupnich a termostat by se mel pomalu zacit otevirat.
Cidlo stejne akorat kontakty musis nechat nad vodou a kdyz to bude varit tak rozhodne musi byt sepnuto.

(reakce na) Startování

17.6.2012 v 22:24 | Nahoru | #18
gugo> Mě taky mohlo napadnout, když je termostat na chladicím okruhu. Stím vařením jsem to tady někde četl na foru. Vyzkouším to.

(reakce na) Startování

18.6.2012 v 20:24 | Nahoru | #19
gugo> tak termostat spíná vpohodě při 80 stupních, to znamená, že bude někde přepálený nebo přerušený kabel. hledal jsem čidlo, ale žádný tam není, jen ten termostat.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Husqvarna 410 TE Výměna oleje Husqvarna TE 410 Tomek1 15 14.4.2024 v 09:04 assassin
Husqvarna 410 TE přerušovač blinkrů Husqvarna TE 410 Tomek1 11 10.4.2024 v 12:18 Tomek1
Husqvarna TE 350 1992 Husqvarna TE 410, Husqvarna TE 610, Husqvarna TE 350 AndyEnd5 4 8.8.2023 v 21:04 Samuel738842
Enduro pro začátečníka [1, 2] Husqvarna TE 410, Honda XR 400, Suzuki DR-Z400S Fenome753 39 8.8.2023 v 14:03 400xr
Husqvarna TE 410 E Osy kolies Husqvarna TE 410 Kennylm98 6 29.6.2023 v 13:44 assassin


TOPlist