globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kawasaki ER5
Ahoj chtěl bych se zeptat jakej je rozdil mezi Kawasaki ER 5 a Kawasaki ER5 Twister, díky za odpověd. Na foru sem hledal, ale nenašel :)

Kawasaki ER5

10.6.2012 v 17:49 | Nahoru | #1
jen obchodní označení

Kawasaki ER5

Skvělá odpověď, děkuji! 10.6.2012 v 17:51 | Nahoru | #2
Twister je starší označení ER5, je to prostě jen takovej přídomek, žádný podstatný změny v motorce nejsou, u nejnovější 2005-6 jsou nerezový svody výfuku, myslím 03-konec je malinko jiná přední brzda - kotouč, a potom tvar plastů. a twistery byly s palivoměrem,ale i bez...

Kawasaki ER5

10.6.2012 v 17:52 | Nahoru | #3


Naposledy editováno 15.04.2024 10:58:35

Kawasaki ER5

10.6.2012 v 18:04 | Nahoru | #4
Twisterem se někdy nazývá i tornádo v usa, takže to asi bude větší raketa..

Kawasaki ER5

10.6.2012 v 20:35 | Nahoru | #5
Aha díky za info, byl sem se dneska na jednu podívat a právě že tam nebyl palivoměr a budíky neměli ty kovový objímky a podle toho co sem tu prolez na webu tak to skoro všude je, Tak mě napadlo jestli nebyla bourana atd. ale jinak byla v pořádku. Budíky v chromu mít nemusim, stačí plexi :)

Kawasaki ER5

Skvělá odpověď, děkuji! 11.6.2012 v 00:20 | Nahoru | #6
twister je starej model a ma hranaty vicko nadrze, novejsi mel kulaty jinak je to uplne stejny , budiky nemaj u zadny kovove objimky je to plastove a nektery jsou cerny nebo chrom ale na to bych tak nekoukal ! hlavne si poslechni motor jestli moc nechrasti, jinak je to dobrej stroj.

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ER5

Skvělá odpověď, děkuji! 11.6.2012 v 06:30 | Nahoru | #7
V místě mezi budíky má být palivoměr, v případě, že tam není, tak tam je taková oranžová placička s logem ER5, budíky by měly mít (z fabriky to měly 100% všechny) plastový chromovaný kryty - spodek je jeden kus a vršky - kroužky kolem budíků je taktéž plast v chromu... při bouračce jdou budíky většinou do kopru jako první a shánějí se strašně blbě

(reakce na) Kawasaki ER5

Skvělá odpověď, děkuji! 15.6.2012 v 19:39 | Nahoru | #8
rozdíly mezi ER-5 různých ročníků je ještě o trochu víc. palivoměry už byly vysvětleny, budíky taky. správně byl zmíněn facelift v 2001, ale krom víčka nádrže mají novější o 20mm větší průměr předního kotouče a je jinak děrovaný, na přední vidlici mají faceliftované ER-5ky takové plastové objímky ("chrániče"), jsou rozdílné podsedadlové plasty a jejich polepy. jinak je umístěný zámek sedla (starší za sedlem, novější na levé straně). (možná jsem ještě na něco zapomněl)
od 2003 mají ER-5ky černá kola
od 2005 mají nerezové svody

Kawasaki ER5

Skvělá odpověď, děkuji! 15.6.2012 v 22:20 | Nahoru | #9
Ještě jiný tvar zadních tlumičů, novější mají krytku.

Kawasaki ER5

17.11.2014 v 11:57 | Nahoru | #10
Nevíte někdo jestli ty nádrže jsou stejný? Prej ta hranatá má větší objem asi o 2L ale spíš by mě zajímalo jestli jsou stejný díry na šrouby a uchycení. Mam kulatou, spadnul jsem promáčknul a ted schánim jinou..bohužel sehna tse dá skoro jen ta s hranatym uzávěrem :-/

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ER5

24.11.2014 v 14:40 | Nahoru | #11
Hoj sice reaguju na stary téma, ale twister edice byla primárně označovaná jako edice splňující normu pro A2 řidičáky, měla už ze seriovy vyroby naladěny vykon na 25kW, neměla stavitelny páčky a neměla ani palivoměr.

Co se týče všech ostatních dílů tak maj stejný normovaný rozměry tak, aby šli použít na starší/novější model (tzn, že ta nádrž z novyho modelu by měla sedět na starší). Rozdíl byl co se týče vzhledu jen v plastech a krytkách.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ER5

25.11.2014 v 11:45 | Nahoru | #12
StrejdaMortymer> hele s rim twisterem to asi nebude,tak uplne pravda,jestli byly vsechny skrceny,to nevim,ta ma jo. Ale stavitelny packy mely snad vsechny ER5, potazmo snad kazda vetsi Kawasaki,na tom kawa proste asi ujizdi, a dokonce i jsem mel s palivomerem podotykam mel jsem Twistera.

(reakce na) Kawasaki ER5

25.11.2014 v 21:03 | Nahoru | #13

Hygienik píše: StrejdaMortymer> hele s rim twisterem to asi nebude,tak uplne pravda,jestli byly vsechny skrceny,to nevim,ta ma jo. Ale stavitelny packy mely snad vsechny ER5, potazmo snad kazda vetsi Kawasaki,na tom kawa proste asi ujizdi, a dokonce i jsem mel s palivomerem podotykam mel jsem Twistera.


Tak to jsi měl nějakej ročník co prošel faceliftem. První twistry co byly, měli normu pro A2, stavitelný páčky a palivoměr neměly. Šlo to na nich i poznat, že podsedlova kapotáž a boční byly spojený v jeden kus + víčko nádržte hranatý (aspoň takhle jsem to měl já a byl to origo stav 96).
Ono to mělo i nějaky označení podle faceliftu v techničáku, bylo to tušim abecedně A1,B1,C1 atd.
A1 verzi jsem měl já a ta byla "chudá"
Jo jinak twister označení se normálně zapisovalo i do TP jako obchodní model

Naposledy editováno 25.11.2014 21:05:04

Kawasaki ER5

26.11.2014 v 09:38 | Nahoru | #14
jj je to mozny ze to tak bylo,docela pekne je to vysvetleny na DE wiki http://de.m.wikiped...g/wiki/Kawasaki_ER-5
ja mel model 99 a byl to A rada,je mozny ze 1.model co jsi mel ty byl uplne holej, ja mel 99, jak jsem psal s palivomerem,hranatym vickem,a bez krytek kluzaku vidlice.

Kawasaki ER5

11.3.2015 v 17:32 | Nahoru | #15
Dobrý den. Chtěl sem se zeptat zda-li byl nějaký rozdíl v motorech? mám ročník 2003 a a motor KO. Tak jestli mám shánět stejný ročník nebo je to jedno. děkuji.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 Pavel500 13 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... sasasasa 29 25.3.2024 v 17:59 mRKEF
Karbce Kawasaki ER 5 ostrava 1 10.3.2024 v 16:53 ja1
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 kastanbabeťťák 4 8.2.2024 v 12:45 Pedl
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 XkovixCZ 3 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_


TOPlist