byl jsem vcera na predvadecce zkusit noveho V-Stroma. Asi bych si dal rict (svadim moralni souboj mezi nim a TA a jeste nevim, jestli novou nebo starsi masinu), ale trochu me "vydesily" dve veci:
- ze tri predvadecich kusu uz jezdi jen jeden: Je na tom model 2012 tak bidne se spolehlivosti nebo jsou dodrbane ze zkouseni "co to da"?
- nekde mezi 4800 a 4900 (cca 60 na trojku) neco celkem osklive vibrovalo, pod ani nad nic. Je to vlastnost nebo zase nejaky problem jednoho kusu? Pokud ano, dela to i starsi model?
Predem dik
Já se rozhoduju nad Strmem a ER-6f, příští týden jdu na tu kawu, tak uvidím...
co se vybrací týče má svoje pásmo i můj ročník 04, taky to bylo kolem tech 5 tisíc, po namontování padáku kuboj se posunuly přesně na 6000 ot./min. a trochu zesílily...ale furt to není jawka takže to fakt neřeším
vibrace od motoru taky můžu bejt způsobený čímkoliv povoleným.
2 reakcí na tento příspěvek V-Strom 2012 vibrace, spolehlivost
Tak mě tu za to nekamenujte, mně se ta motorka vzhledově líbí, ale nikdy jsem na tom nejel. Naopak toho novýho TransAlpa se stříkačkou hodně chválí. Tak hodně štěstí při koupi, ať už koupíš jedno nebo druhý
Jon5 píše: Jestli ti to nějak pomůže... mluvil jsem minulý týden s opravářem motorek a řekl mi, že V-Strom je hrozná motorka, že je vyloženě nasranej, když mu tohle někdo přiveze.
Tak mě tu za to nekamenujte, mně se ta motorka vzhledově líbí, ale nikdy jsem na tom nejel. Naopak toho novýho TransAlpa se stříkačkou hodně chválí. Tak hodně štěstí při koupi, ať už koupíš jedno nebo druhý
Tak to fakt nechapu v cem je hrozna, vzdyt je to lety proverena spolehliva motorka? Novej TransAlp je pro me vzhledove humus, a to na vzhled moc nedam. A vsechny testy s V-Stromem prohral.
1 reakcí na tento příspěvek V-Strom 2012 vibrace, spolehlivost
Ano...pokud si někdo koupí 5ti letej "voňavoučkej" dovoz s 17000km (ta nádrž je po laku protože to spadlo ze spojánku a tu řetezovku před prodejem jsme vyměnili preventivně), tak věřím, že někdo může bejt nespokojenej. A jestli je pro nějakýho servisáka tohle hrozná motorka na servisování (nádrž sundaná do 10 minut, všechno dostupný), tak to nevim, co tenhle člověk dělá když mu někdo přiveze na servis třeba GoldWinga.
Abych nebyl OT. I starej Strom vibruje.....je to fakt smrt....jenom nastartuju a už vibruje....kupte si elektrický kolobežky...ty nevibrujou.
foky píše: Neznám člověka, kterej by si jí koupil novou a byl takhle vysloveně nepokojenej, že je to hrozná motorka atd.
Ano...pokud si někdo koupí 5ti letej "voňavoučkej" dovoz s 17000km (ta nádrž je po laku protože to spadlo ze spojánku a tu řetezovku před prodejem jsme vyměnili preventivně), tak věřím, že někdo může bejt nespokojenej. A jestli je pro nějakýho servisáka tohle hrozná motorka na servisování (nádrž sundaná do 10 minut, všechno dostupný), tak to nevim, co tenhle člověk dělá když mu někdo přiveze na servis třeba GoldWinga.
Abych nebyl OT. I starej Strom vibruje.....je to fakt smrt....jenom nastartuju a už vibruje....kupte si elektrický kolobežky...ty nevibrujou.
Starej Strom vibruje jen trosku mezi 5000-6000 otackami, pokud si dobre pamatuju?
Ale u niceho jineho, co jsem zatim zkousel, jsem si tech vibraci nevsiml, tak se ptam. A pred bezmala dvaceti lety pionyr, j250 (nic jineho na vsi nebylo) - no ty vibrovaly vicemene porad, takze tam si taky zadne takhle ostre ohranicene pasmo nepamatuju ;))
Za sebe můžu říct že ty vibrace co dělá V-strom v uvedených otáčkách jsou naprosto marginální. Pokud tohle fakt někomu vadí, ať si koupí čtyřhrnek
- co se týká spolehlivosti, nový model vychází z předchozího modelu DL650, což je logické. Motorizace se v základu moc nezměnila a jelikož starší model je hodně dobrý držák - což se píše téměř ve všech hodnocení např. zde , tak by spíš otázka měla být jaký je důvod, proč jede jen jeden :) jestli elektronika nebo něco jiného...
- vibrace jsem taky řešil a můžu říct, že zdárně vyřešil... celý problém byl v originálním padacím rámu, který vibrace způsoboval. Po sundání vibrace žádné, tak jsem vypodložil gumou a je klid. Takže, pokud jsi testoval stromka s padákama, tak si myslím, že problém vibrací byl ten samý. Jinak je průběh chodu motoru velmi kultivovaný s porovnáním se starším modelem 2005. Akcelerace je opravdu lepší než u staršího modelu, pěkně od spoda lineárně.
Ve srovnání s TA i dalších vyšel celkem jednoznačně jako vítěz... já bych se i možná pozastavil nad výkonem. Na rozdíl od TA má pár koníků navíc, což se občas hodí a myslím si, že by molo být i u nového stromku.
Možná by ještě pomohl odkaz tento , kde jsou různé další reakce na nového stromka.
Takže dobře vyber.. :)
1 reakcí na tento příspěvek V-Strom 2012 vibrace, spolehlivost
Origo padak tam byl, takze to by mohlo byt vysvetleni.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 2012 vibrace, spolehlivost
E-Ryc píše: Duvod, proc jezdi jen jeden nevim, neptal jsem se (resp. jsem ani neocekaval, ze prodejce, co ten den predvadi, to bude vedet, proste ma, co mu privezou).
Origo padak tam byl, takze to by mohlo byt vysvetleni.
Tak to bych spíš viděl problém někde jinde... resp. jak jsi se dostal k informaci, že ostatní nejedou? :) spíš se v době krize šetří na předváděčkách
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) V-Strom 2012 vibrace, spolehlivost
Ad krize, nevim, na stroma jsem tam byl treti a po me nikdo. A kdyz jsem chtel po te jizde dotankovat, tak nebylo kam, nadrz byla porad plna ;)
Naposledy editováno 10.06.2012 16:05:17
1 reakcí na tento příspěvek V-Strom 2012 vibrace, spolehlivost
foky píše: O to právě jde....tady nejde o pravdu, ale o něčí neopodstatněnej názor bez nějakej faktů a věcnejch argumentů (tím pádem nepodstatnej a nic neříkající názor).
Pro mě je to podstatnej názor. Povidal mi zkušenosti jak to pořád opravuje. Pořád něco, nevim co, bylo toho dost, nadával na to. A pokud ti nestačí, že tam jezdí tahle motorka na opravy a třeba do TransAlpa jen mění olej a filtr, tak nevim co tu mam víc psát. Jsem to napsal jak to prostě je a ty si ho doma pohlaď v garáži a řikej si, že máš stejně to nejlepší. Mně je jedno co máš a co je pro tebe podstatnej názor
Navíc když malej strom se obecně považuje za fakt mimořádně spolehlivou motorku.
1 reakcí na tento příspěvek V-Strom 2012 vibrace, spolehlivost
Umi v-stromy pipat na blinkry/da se to zapnout/musi se koupit krabicka?
Dik
E-Ryc píše: Jeste zrecykluju tohle vlakno doplnkovou otazkou:
Umi v-stromy pipat na blinkry/da se to zapnout/musi se koupit krabicka?
Dik
ahoj, v-strom, starý ani nový, nemá akustické varování zapnutí blinkrů, pouze induje blikáním na palubce. Dá se využít toto , ale je otázka, jeslti to uslyšíš :)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom | lukkyn29 | 3 | 30.4.2024 v 07:21 lukkyn29 |
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom | pepíno4 | 8 | 22.4.2024 v 21:27 škvára18 |
Motovýlet Suzuki DL 650 V-Strom | BTerier | 10 | 14.3.2024 v 15:44 biosák |
Znáte kurt linder - motocentrum - L... Suzuki DL 650 V-Strom | Stromowner | 23 | 16.2.2024 v 20:26 Edyk |
Osadenie Air-boxu Dl-650 Vstrom 2014 Suzuki DL 650 V-Strom | Bocik13 | 4 | 13.2.2024 v 16:49 Bocik13 |