Naposledy editováno 07.06.2012 20:56:14
Obecně jde o to, že musíš dorazem nastavit takové otáčky, aby motor běžel pravidelně a pak šroubkem bohatosti nastavit takovou, kdy dostaneš nejvyšší otáčky (předtím můžeš dle barvy svíček poznat, zda musíš ubrat nebo přidat), potom dorazem snížíš otáčky na předepsanou hodnotu, laboraci se šroubkem pak můžeš zopakovat, zda se otáčky ještě nezvýší (ve správné poloze motor má nejvyšší otáčky a běží pravidelně), pak je opět upravíš dorazem a důležité je, aby motor na přidání plynu reagoval plynule, bez váhání, dušení, prskání a jako by "vyskákání" do otáček.
V manuálu by to mělo být popsané, včetně základní polohy nastavení šroubku bohatosti, které má být správné a kolem něj děláš jen drobné korekce.
Hlavně ale před seřizováním měj čistý vzduchový filtr.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Yamava Virago 125 - seřízení volnob... Yamaha XV 125 Virago | Zachovalj | 3 | 14.4.2024 v 19:38 Slávek-TDM |
Problém s naštartovaním motorky Yamaha XV 125 Virago | Tenjebonamotorke | 1 | 21.3.2024 v 16:48 Rick_James |
XIV Velká Virago Vyjížďka 2024 se ... [1 ... 346, 347] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... | rancher | 10401 | 24.2.2024 v 11:46 rancher |
Chpper není pro dědka!!! [1 ... 10, 11] Suzuki VS 1400 Intruder, Suzuki VS 800 Intruder, Hon... | Slezy28 | 326 | 29.9.2023 v 00:19 kudla009 |
Choppery 125ccm Yamaha XV 125 Virago, Yamaha XVS 125 DragStar, Suzuk... | Danda01 | 4 | 13.9.2023 v 12:39 Romansan |