http://sdrv.ms/LbkspW
PS: Momentálně se nahrávají a ještě nějakou tu hoďku se nahrávat budou. Dávám to v plném rozlišení, abych pak případně jednotlivě nemusel rozesílat v lepší kvalitě... Pokud jich tam uvidíte 300, je to komplet.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati den 2012 - fotky z dopoledne
tvé obavy ohledně propojení výfuku nejsou myslím opodstatněné - byly by pakliže by se ladily rozdílné průměry potrubí, profily svodů hned za přírubou válců, ale v tomto případě nemyslím . Každopádně motor šlape jak hodinky a výkonu má dostatek... ..... i když na tom okruhu se ty koně pěkně proháněj
.....dost možná ale není starší motor z 996ky tolik náchylný ke změnám, ale i když jsem stavěl výfuk na 749ku, tak jsme víceméně postupovali podobně s tím rozdílem, že u 749ky jsem měl požadavek zachovat původní vzhled výfuků, včetně hrnce pod sedlem. Tenkrát jsme ten hrnec museli podélně otevřít, vyndat katalizátory, nahradit původní obsah dvěma průchozíma perforovanýma trubkama, ty potom obalit vatou, ty znovu oplést jemným výplete, znovu utěsnit vatou a celé to znovu vrátit do původního tvaru, zabrousit a rozleštit sváry tak, aby nebylo nic poznat. A ani tenkrát nebylo třeba upravovat mapu a vše chodilo parádně, bez jakýchkoliv výkových děr, nebo propadů - a samozřejmě s příjemnou zvukovou kulisou
Naposledy editováno 08.06.2012 11:40:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati den 2012 - fotky z dopoledne
Boblbee píše: t_freedom> ....ale vždyť i originál komplet výfukové potrubí je pro každý válec zvlášť. Z předního i zadního válce jdou svody logicky každý zvlášť, ty se pak setkávají až před zadním kolem v katalyzátoru uvnitř kterého se ale taky nepropojují,akorát ústí do katu a pak jsou zase každý solo ven...
.....dost možná ale není starší motor z 996ky tolik náchylný ke změnám,
no rozumíme si...ale právě to, že ty kolena ústěj do jednoho bachoru(s katíkem)tím se tlaky srovnávaj ... i termixy, zardy, MARVINGY maj vždycky propojku...
Pokud jí nemaj může být jinej tlak v odtoku předního a zadního válce...tedy teoretická potřeba jinýho ladění podtlaků.
Obecně, když odevřeš výfuk a dáš průchozí filtr...budeš to mít (za předpokladu stejnýho nastavení paliva) chudší(a na to bacha)...
Já to měl na docela dlouhou alchymii...koncovka ke katíku nic neudělala, ale jen jsem dal svody - začalo to tu a tam střílet(ačkoli to jelo vpohodě) ...tzn. chudý... po přemapování je všechno ok... a jede to fakt o velký poznání líp
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Moje nová mašina - supersport kdo p... Kawasaki ZX-6R Ninja, Kawasaki ZX-9R Ninja, Ducati 1... | jásumotorkář | 28 | 21.4.2023 v 21:47 Phajatos |
Snímač kvaltu Ducati 1199 Panigale | charli.1 | 1 | 29.4.2020 v 08:39 vosmen |
Typ Barvy Ducati 1199 Panigale, Ducati 1299 Panigale | suzu750 | 1 | 22.2.2020 v 15:35 Lam. |
Gumy Suzuki GSX-R 1000, Kawasaki ZX-10R Ninja, Honda CBR ... | upside | 15 | 6.5.2019 v 01:41 HAMLET |
Motorka nejde nastartovat Ducati 1199 Panigale | charli.1 | 9 | 26.7.2018 v 14:01 charli.1 |