Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Ahoj kluci, holky ...
CHtěla bych se zeptat, zda máte zkušenosti s Kawasaki ER 5 a Suzuki GS 500...Jaká je lepší? Zejména pro jízdu ve 2,spíše motovýlety,apod... Chápu, že každej má jinej názor,ale třeba mě to konečně donutí si vybrat...
gugo> Jo jo,lepší než nic.Ale jsem s tím spokojenej.Aspoň poznám,kdy je motor ještě studenej a kdy ho už můžu začít víc točit.Na GS právě není ani žádná kontrolka,která by se rozsvítila a která by tu rezervu signalizovala.Má jenom palivový kohout a když dojde benzin.Tak se musí zastavit (nebo ještě včas za jízdy)přepnout na rezervu a koukat po benzince.Zkrátka musím na to myslet a vědět-kolik beru benzínu a na kolik km mi asi vyjde.A včas natankovat. Protože jednou se mi to vymstilo.Měl jsem přepnuto na hlavní přívod a zrovna když jsem předjížděl kolonu.Tak mi začal docházet benzin.Neměl jsem to přepínání za jízdy ještě zmáknutý.Takže krizovka.Naštěstí se nic nestalo.Od té doby si dávám pozor.
Hafuša> Palivoměr sice mám a funguje docela dobře, ale orientuju se stejně i podle ujetých kilometrů.
Tankuju vždycky plnou a vynuluju počítadlo km. Vím, že do rezervy najedu ca 250-280km, takže kolem 250 se začínám poohlížet po benzínce. Nic složitého mi na tom nepřijde.