Přemýšlel jsem, že koupím jiný filtr, u K&N mi bylo řečeno, že s otevřeným výfukem + filtr musím 100% na brzdu, to jsem ovšem nechtěl (v malém % případů prý nemusím). Sháněl jsem alternativu a narazil na Pipercross. Vyměnil jsem pár emailů s prodejcem, který tvrdil, že Pipercross vyrábí filtry přesně na míru určitému typu tak, aby se nemuselo nic ladit.
V servisu mi bylo řečeno, že vzhledem k tomu, že mám stříkačku, tak se nic nestane, ale ať počítám s tím, že nepoznám absolutně žádný rozdíl.
Filtr jsem objednal, přišel naimpregnovaný v krabici, uvnitř vloženo měření z brzdy, které ukazovalo nárůst výkonu o 1,6hp + lepší průběh křivky, hlavně kolem 7 a 10 tisíc.
V reálu je to tak, že motorka cca od 7tisíc vydává zvuk, jako když přistává stíhačka, což je dosti příjemné. Nárůst výkonu budu komentovat tak, že mi přijde, že opravdu maliličko líp táhne, což je ovšem lehce sporné, ale přijde mi to tak. Co mi ale opravdu přijde 100% je spotřeba, která klesla snad o litr na 100km, to jsem opravdu nečekal. Už jsem vyjel 4 nádrže s tímto filtrem a mám změřeno, že najedu o 30km víc než předtím, skoro neuvěřitelné. Co se týká motoru, tak zatím neříká vůbec nic, jako by se nic nezměnilo, žádné avizované kolísání otáček a podobné předsudky od lidí, který jen čtou časopisy, ale nic nevyzkoušej.
Tak kdyby někdo sháněl alternativní filtr, tento můžu opravdu doporučit.
1 reakcí na tento příspěvek Filtr Pipercross zkušenosti
No je pěkný že to vyrábějí na míru, ale na míru čemu? vybrakované koncovce?Nebo kompletní konfiguraci?
1 reakcí na tento příspěvek Filtr Pipercross zkušenosti
Hygienik píše: Myslím, že jsi nalítnul na pitomý plky prodejce,zeptej se někoho kdo už nějakou motorku naladil, jak je to s otevřeným laufem a k tomu propustným filtrem a schválně si vyšroubuj svíčky jak vypadají...
no taky bych to tak viděl....začal sem KN filtrem a potom už víceméně ze zvědavosti pokračoval novou řídící jednotkou a koncovkou a ještě do toho upravoval délku svodů,neb koncovka měla jinde uchycení A potom se ještě muselo odladit. Ono to už dělalo psí kusy jen s tím KN
je tedy ale asi jedno, jakou značku filtru tam dáš. výsledek bude bude +- stejný. taky si nemyslím, že by bylo pravidlem, aby se motorka musela ladit, když tam dáš nějaký takový filtr.
já mám v Dukárně taky Pipercross a jsem spokojenej. spotřebu mám taky nízkou, ale bude to spíš koncepcí motoru - nemůžu porovnat spotřebu před filtrem a s ním, ale 1000SS s PPC filtrem mi žere míň než 900SS s KN filtrem a na 1000SS mám ještě laděné svody.
1 reakcí na tento příspěvek Filtr Pipercross zkušenosti
Bylo to ale spíš myšleno pro lidi, kteří nad tím přemýšlí. Motory se mění a ty témata na tento filtr byly už starý. Dále mi bylo jasný, že když se na to zeptám, tak mi nějakej jouda napíše ať použiju vyhledávač i když v tom najdu tak leda 3 roky starý příspěvky, který navíc nesedí na CB. Nejhezčí jsou kydy lidí, kteří o tom jen čtou a pak rozdávají moudra.
S tím litrem jsem to pravděpodobně přehnal, nicméně najedu podstatně víc. Na spotřebu fakt nejezdím, nic nezkoumám, ale když to ujede víc, tak proč ne.
Jinak jsem ujel další kilometry a na tom co jsem napsal nic měnit nebudu, je to přesně tak..... To s tou křivkou je spíš takový bonus, když jsem to kupoval, ani jsem nevděděl, že to tam bude a je mi u zadní částit těla, že to tam bylo. Jen jsem na to upozornil.
Takže asi tak borci .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Filtr Pipercross zkušenosti
takze otevrenej vyfuk a otevrenej filtr bez odladeni snizi spotrebu a jede lip.....hm
proc to teda na tech rally a formulich mechanici tak resej?????
Kdyz se tohle dela, tak se musi nahrat jina mapa, a odladit, protoze si clovek hraje se vzduchem, cili ochudi smes a protitlaky ve vyfukovem systemu. Ale proc ne, ti vyrobci to vedi hur, nez obycejny cechacek....
Takze to spis hur pojede, ale bude to vic rvat, takze je to cool a zaznamenavam nepatrne SUBJEKTIVNI zvyseni vykonu......
PS: osobne mam v obou autech filtry HPS z USA, vyfuky Remus a je to super, ale snizeni spotreby a zvyseni vykonu od toho fakt cekat nemuzu....
Naposledy editováno 03.06.2012 17:37:35
Namork1 píše: NecMaster> Kašli na teoretiky, hlavně že jsi spokojenej.
Já mu jeho přesvědčení neberu,ale opravdu bych neřekl že sem teoretik. Hrál sem si s tím dost dlouho,než to k něčemu bylo. A napřed sem jen dal filtr a zkusil to. Malá změna tam byla, spodek šel líp ale vršek stál najednou za hovno. Tak sem to vyhodil a postupně šetřil abych si to mohl pořídit všechno zaráz. Měl sem to ulehčený že dodavatelé dílů na enfieldy nahrávají mapy na konfiguraci,kterou si objednáš z jejich katalogu. A ty si to potom už jen lehce necháš doladit.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet | Radysek79 | 8 | 27.4.2024 v 15:23 lenkochal |
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet | Paťas96 | 5 | 23.4.2024 v 20:43 holl75 |
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet | vodnikw | 6 | 17.4.2024 v 19:08 Anti |
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet | Vaclav_74 | 3 | 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V |