GSXR-http://bazar.motorkari.cz/?cId=inzerat- … atu=143072
Faros- www.amoto.cz
R6,R1-www.motoinzerce.cz,www.tipmoto.cz
Díkes moc za radu popř napište někdo nějaký dobrý typ jak na motku tak na bazar nebo vyhledávač.
1 reakcí na tento příspěvek Poradte-- silniční sportovní max do 115 tis
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poradte-- silniční sportovní max do 115 tis
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poradte-- silniční sportovní max do 115 tis
Etli píše: Sháním silnici chtel bych min. od roku 2000 a cenově max do 115Tis. Nasel jsem Suzu GSXR 750 r.v. 2000 cena by byla asi 115, CBR 929 Faroš r.v.2001 cena 115 tis, R6 taky něco kolem 110 tis r.v. 2000, a R1 r.v. 99 --105 tis. Nějak se nemužu rozhodnout, když tak na to mrkněte a dejte vědět jestli nahodou o ní něco nevíte.
GSXR-http://bazar.motorkari.cz/?cId=inzerat- … atu=143072
Faros- www.amoto.cz
R6,R1-www.motoinzerce.cz www.tipmoto.cz
Díkes moc za radu popř napište někdo nějaký dobrý typ jak na motku tak na bazar nebo vyhledávač.
Etli píše: [quote=Etli]Sháním silnici chtel bych min. od roku 2000 a cenově max do 115Tis. Nasel jsem Suzu GSXR 750 r.v. 2000 cena by byla asi 115, CBR 929 Faroš r.v.2001 cena 115 tis, R6 taky něco kolem 110 tis r.v. 2000, a R1 r.v. 99 --105 tis. Nějak se nemužu rozhodnout, když tak na to mrkněte a dejte vědět jestli nahodou o ní něco nevíte.
GSXR- http://bazar.motorkari.cz/?cId=inzerat- … atu=143072
Faros- www.amoto.cz
R6,R1- www.motoinzerce.cz www.tipmoto.cz
Díkes moc za radu popř napište někdo nějaký dobrý typ jak na motku tak na bazar nebo vyhledávač.
[/quote]
1 reakcí na tento příspěvek Poradte-- silniční sportovní max do 115 tis
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poradte-- silniční sportovní max do 115 tis
Etli píše: Sháním silnici chtel bych min. od roku 2000 a cenově max do 115Tis. Nasel jsem Suzu GSXR 750 r.v. 2000 cena by byla asi 115, CBR 929 Faroš r.v.2001 cena 115 tis, R6 taky něco kolem 110 tis r.v. 2000, a R1 r.v. 99 --105 tis. Nějak se nemužu rozhodnout, když tak na to mrkněte a dejte vědět jestli nahodou o ní něco nevíte.
GSXR-http://bazar.motorkari.cz/?cId=inzerat- … atu=143072
Faros- www.amoto.cz
R6,R1-www.motoinzerce.cz,www.tipmoto.cz
Díkes moc za radu popř napište někdo nějaký dobrý typ jak na motku tak na bazar nebo vyhledávač.
Já osobně bych doporučil GSXRo, ale ne todle - viz. jedna diskuze tady na foru, kde se majitel této motorky ptá, proč mu to zatáčí v zatáčce na druhou stranu. :lol:
Jinak obecně se říká, že R6 je spíš pro začátky, R1 pro pokročilý, GSXR 750 je nejideálnější na okruh a Fujbled na obyč ježdění v serpentinách. Takže to může bejt taky jisté hledisko při výběru. Nicméně, jak už jsem tu několikrát psal, stroje o stejném objemu jsou si velice podobné a pak výběr záleží na aktuální nabídce a tom, která se ti nejvíc líbí. :thmubup:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poradte-- silniční sportovní max do 115 tis
*yes* :thmubup: diky konečně mě někdo odpověděl na co jsem se ptal. Ja koukal i na net na nabídky a GSXR zatím vede tak ještě vše promyslim a uvidím. Nevíš nějaký stránky kde bych se dozvěděl víc??
1 reakcí na tento příspěvek Poradte-- silniční sportovní max do 115 tis
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poradte-- silniční sportovní max do 115 tis
Etli píše: marabu77>
*yes* :thmubup: diky konečně mě někdo odpověděl na co jsem se ptal. Ja koukal i na net na nabídky a GSXR zatím vede tak ještě vše promyslim a uvidím. Nevíš nějaký stránky kde bych se dozvěděl víc??
Víc o čem? Statistiky ohledně výkonu, maximální rychlosti atd. jsou k ničemu. Jediný co se tak dá zjistit jsou hodnoty, který určujou jakési chování motorky. Třeba Fujbled mívá strmější řízení z čehož plyne, že jde líp do zatáček, ale ve vyšších rychlostech má horší stabilitu - orbáceně chopery na zatáčky moc nejsou, ale když už jedou rovně, tak jako tramvaj (nemyslim to hanlivě). Podle křivky výkonu poznáš, jak s tou motorkou musíš jezdit. Ono to sice vypadá hezky, že 6ky maj 120 koní, ale v jakejch otáčkách? Takže pokud nejseš sebevrah a nebo nejezdíš neustále po okruhu s otáčkama těsně pod omezovačem, tak je lepší koupit něco, co má dostatečnej výkon i ve středních otáčkách (ideální jsou dvouválce, i když to už taky neplatí stoprocentně). Všechno má výhody i nevýhody a tak jak už jsem psal, podle mě je nejlepší vybírat podle vzhledu, tak dva tři typy a pak si vybrat podle aktuální nabídky, pár jich objet a výslednou vybrat podle momentální sympatie. :P
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poradte-- silniční sportovní max do 115 tis
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poradte-- silniční sportovní max do 115 tis
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poradte-- silniční sportovní max do 115 tis
No asi nikdo ti neporadí něco všeobecnýho, každej stroj má jiný závady, to by ti musel poradit ten, kdo má přesně to, co si chceš koupit. Tak nějak nejlepší je si ssebou vzít někoho, kdo tomu rozumí a pokud možno tu danou mašinu nemá v oblibě :P protože takovej člověk ti tam tutově najde mnohem víc chyb než někdo, kdo jí sám má a bude ti jí chválit, i kdyby měla vydle za roh (to je pochopitelně přehnaný). Pak je taky důležitý se na ní projet a zkusit jestli někam netáhne, jak se chová při brždění a podobný standartní věci. Většinou se v tom poznaj takový ty drobný výchylky rámu, vydlí apod. který nejsou na první pohled vidět. Ovšem taky se podívat na gumy, ne kvůli tomu, že by jsi je musel koupit, ale jak už tu bylo Xkrát psáno, špatně sjetý gumy nebo jiná značka vepředu a vzádu udělaj i z nebouraný mašiny stroj, kterej jezdí jak had a v zatáčkách se při ubrání plynu nebo brždění okamžitě srovná.
Jinak řečeno, pokud to má dobrý gumy a řetěz a stejně to jede šejdrem, tak nebrat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poradte-- silniční sportovní max do 115 tis
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poradte-- silniční sportovní max do 115 tis
Jasný a nespěchej, v týdle cenový relaci se vyplatí objet pár strojů a nebrat hned první co se namane.
1 reakcí na tento příspěvek Poradte-- silniční sportovní max do 115 tis
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poradte-- silniční sportovní max do 115 tis
Jinak souhlasím s názorem ostatních