globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vykuchaný laďák.
26.5.2012 v 10:34
Zdravím všechny,
Pořídil jsem starší laďák a po namontování jsem zjistil že je nejspíš totálně vykuchaný.Pod hliníkovým krytem je vidět že byl řezaný.Nedělá mi problém ho říznout a nějakým způsobem vycpat vatou apod.Zatím jsem ho neřezal tak netuším jak uvnitř vypadá,ale po zastrčení trubky o průměru 2 cm do tlumiče se zarazila až v cca polovině tlumiče o nějakou přepážku,ale i tou uprostřed prošla dál do výfuku,takže tam toho nejspíš moc nezbylo.Poradí někdo jak by měl výfuk vevnitř vypadat,popřípadě jak ho krapet ztlumit aby nezněl jak kastrol položenej za svodama.Ale nerad bych zase motor přidusil aby se netlakoval,to se na to radši vykašlu.
Díky.

Naposledy editováno 26.05.2012 10:40:18

1 reakcí na tento příspěvek Vykuchaný laďák.

27.5.2012 v 12:55 | Nahoru | #1
no,spíše tam nemusí být ani jeden frezovaný díl ani ty závitové tyče.
to byl pak karbonovy znackovy ladak nevazil 500g,ale 3kg.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vykuchaný laďák.

27.5.2012 v 13:16 | Nahoru | #2

Kovi píše: no,spíše tam nemusí být ani jeden frezovaný díl ani ty závitové tyče.
to byl pak karbonovy znackovy ladak nevazil 500g,ale 3kg.

To já si všechno uvědomuju, ale on se špatně svařuje dural s nerez plechem.
Na stroji co dělám lze obrábět pouze neželezné kovy. Tudíž jsem byl nucen přírubu spáchat z duralu. Vnitřní děrované trubky jsou vysekané z nerez plechu a plášť výfuku je nějakej obyčejný plech. Abych mohl tyto materiály spojit, musel jsem užít ty závitovky. Stačili by bohatě 3, já vím.
Kdyby stroj dokázal obrobit nerez udělal bych pouze přírubu, jednu děrovanou trubku a víčko. Pak by to stačilo posvařovat a bylo by to hotovové.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist