Pořídil jsem starší laďák a po namontování jsem zjistil že je nejspíš totálně vykuchaný.Pod hliníkovým krytem je vidět že byl řezaný.Nedělá mi problém ho říznout a nějakým způsobem vycpat vatou apod.Zatím jsem ho neřezal tak netuším jak uvnitř vypadá,ale po zastrčení trubky o průměru 2 cm do tlumiče se zarazila až v cca polovině tlumiče o nějakou přepážku,ale i tou uprostřed prošla dál do výfuku,takže tam toho nejspíš moc nezbylo.Poradí někdo jak by měl výfuk vevnitř vypadat,popřípadě jak ho krapet ztlumit aby nezněl jak kastrol položenej za svodama.Ale nerad bych zase motor přidusil aby se netlakoval,to se na to radši vykašlu.
Díky.
Naposledy editováno 26.05.2012 10:40:18
1 reakcí na tento příspěvek Vykuchaný laďák.
Po rozříznutí je ve špičce krátká uhnutá tyčka.( nevím jestli originál) :
Ve zbytku je děrovaná roura,zřejmě uřízlá a středová díra je zvětšená pokud tam vůbec nějaká byla.Uprostřed výfuku je dělící příčka která mi nepovolí nacpat vatu hloub do výfuku :
Poradí někdo jak to mělo vypadat aspoň zhruba před zásahem předchozího majitele? Stačí nacpat vata jen k té přepážce do poloviny nebo to říznout ještě z druhé strany a vycpat celý?Má tam být ta díra uprostřed a ta uhlá roura ve špičce?
Bohuzel mastic pred tebou aby mel RVAC ho takto zprasil a proto to tak hnusne rve pac tam neni nijaka vata jak u otevreneho vyfuku kde je obalena aspon kolem te trubky.
Na webu jsou fotky jak ty vnitrky vypadaji.
Tvuj vyfuk: marving
foto
Naposledy editováno 26.05.2012 15:39:06