bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Vykuchaný laďák.
26.5.2012 v 10:34
Zdravím všechny,
Pořídil jsem starší laďák a po namontování jsem zjistil že je nejspíš totálně vykuchaný.Pod hliníkovým krytem je vidět že byl řezaný.Nedělá mi problém ho říznout a nějakým způsobem vycpat vatou apod.Zatím jsem ho neřezal tak netuším jak uvnitř vypadá,ale po zastrčení trubky o průměru 2 cm do tlumiče se zarazila až v cca polovině tlumiče o nějakou přepážku,ale i tou uprostřed prošla dál do výfuku,takže tam toho nejspíš moc nezbylo.Poradí někdo jak by měl výfuk vevnitř vypadat,popřípadě jak ho krapet ztlumit aby nezněl jak kastrol položenej za svodama.Ale nerad bych zase motor přidusil aby se netlakoval,to se na to radši vykašlu.
Díky.

Naposledy editováno 26.05.2012 10:40:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vykuchaný laďák.

Skvělá odpověď, děkuji! 26.5.2012 v 12:26 | Nahoru | #1
klump> U každýho laďáku (resp. "otevřený koncovky") jde ta trubka skrz celou koncovku. Když sundáš koncovku, vidíš tou trubku skrz. Trubka je obalená vatou, která je napěchovaná v obalu. Hodně starých koncovek má tu vatu buď vypálenou nebo vylítanou (obzvláště u dvouválců). Bežný je vatu u podobných koncovek pravidleně doplňovat / vyměňovat. To, co dělá z koncovky laďák nebo jen uřvanou rouru je správně k danému typu motorku vypočítaná délka, průměr, tvar, atd. V tom je ten rozdíl u koncovek renomovaných výrobců a "Doma racing". Pokud chceš doplnit vatu, sendej dýnka a pěchuj... Rozřezávat obal je nesmysl.

(reakce na) Vykuchaný laďák.

26.5.2012 v 12:49 | Nahoru | #2
Smrči GSX-F> Díky za podrobnou odpověď.Takže to vypadá že by tam ta trubka snad mohla zůstat,jen bude vyndaná ta vata.Bohužel je to zřejmě nějaký hodně starý model kde je vše přivařený na tvrdo takže řezání mě nemine stejně jako předchozího majitele.

Edit: foto :




Naposledy editováno 26.05.2012 12:59:47
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist