globalmoto_kveten





Téma: Itala - ano nebo ne?
21.5.2012 v 23:39
Sedlala jsem Kawu, jezdím Suzu, ale srdcem mě to táhne k Ducatkám. Odevšad ale slyším "do toho se vysypeš" nebo "kup si italskou motorku a budeš znát opraváře z širokého dalekého okolí" atd. atd.
Takže otázka je jednoduchá: opravdu se italové, potažmo Ducatky "serou" častěji než ne-italský motorky nebo je to jen přežitý mýtus? Budu ráda hlavně za názory lidí, kteří vlastní nebo někdy vlastnili itala... )

Uzavřeno 27.05.2012 v 21:33 uživatelem Winn
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující

Itala - ano nebo ne?

21.5.2012 v 23:44 | Nahoru | #1
si jí kup a uvidíš co máš kolem sebe za chytrolíny

Itala - ano nebo ne?

21.5.2012 v 23:44 | Nahoru | #2
já si teda nakonec přitáhnul domů Fireblada...ale ted si sypu popel na hlavu, že jsem si raději nepřivezl nějakou 998, 999 ...

Itala - ano nebo ne?

22.5.2012 v 00:50 | Nahoru | #3
Neboj nic

Itala - ano nebo ne?

22.5.2012 v 01:39 | Nahoru | #4
Jestli chceš mít motorku na to "sednout a jezdit" špagetu nekupuj. To jsou motorky pro lidi co nic jinýho nechtějí a jsou ochotni za to něco obětovat...
To je prostě fakt, to není žádnej mýtus.

1 reakcí na tento příspěvek Itala - ano nebo ne?

22.5.2012 v 05:36 | Nahoru | #5
Máme doma dvě italky, jedna 5 let, jedna 4 roky a dohromady jedna závada. Až ji budeš mít, zjistíš, že už nikdy nechceš žádnou jinou

1 reakcí na tento příspěvek Itala - ano nebo ne?

22.5.2012 v 08:35 | Nahoru | #6
Čoveče,tak já asi nemám špagetu.Sednu a jezdím...

Itala - ano nebo ne?

22.5.2012 v 08:36 | Nahoru | #7
co přesně chceš za Ducati kupovat?

(reakce na) Itala - ano nebo ne?

22.5.2012 v 08:40 | Nahoru | #8

zmulin píše: Čoveče,tak já asi nemám špagetu.Sednu a jezdím...


Jo ..teda, občas jsem musel vyměnit utřepaný blinkr nebo tak něco, ale jinak bez problémů ...no, a taky jsem dodržoval servisní intervaly, ale nevím, jestli by se něco stalo, kdyby ne...

1 reakcí na tento příspěvek Itala - ano nebo ne?

22.5.2012 v 08:43 | Nahoru | #9
Spíš bych si tipl že Ducárny mají drahý servis a tak se většině do něj nechce investovat, ano a pokud motorce nedáš co potřebuje, bude se srát. Ale i tak si myslím že italky obecně ti dají hlubší prožitek z jízdu, ale rejže jsou víc na ježdění.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Itala - ano nebo ne?

22.5.2012 v 08:44 | Nahoru | #10

Akai píše: Spíš bych si tipl že Ducárny mají drahý servis a tak se většině do něj nechce investovat, ano a pokud motorce nedáš co potřebuje, bude se srát. Ale i tak si myslím že italky obecně ti dají hlubší prožitek z jízdu, ale rejže jsou víc na ježdění.



Akai, meleš nesmysle.
7000kč za řemeny, ventile, půlkroužky, olej, podtlaky mi opravdu nepřijde mnoho...

Kéž by si všichni co mají potřebu se vyjadřovat napřed zjistili alespoň základní fakta...

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Itala - ano nebo ne?

22.5.2012 v 08:49 | Nahoru | #11

VlastíkPlamínek píše: Akai, meleš nesmysle.
7000kč za řemeny, ventile, půlkroužky, olej, podtlaky mi opravdu nepřijde mnoho...

Kéž by si všichni co mají potřebu se vyjadřovat napřed zjistili alespoň základní fakta...


No nevím, 13000 za olej a seřízení ventilů ve 40 000 km mi přijde hodně Ale asi melu nesmysly
Edit : Jednalo se o S2R.

Naposledy editováno 22.05.2012 08:49:50

(reakce na) Itala - ano nebo ne?

22.5.2012 v 08:52 | Nahoru | #12

Akai píše: No nevím, 13000 za olej a seřízení ventilů ve 40 000 km mi přijde hodně Ale asi melu nesmysly
Edit : Jednalo se o S2R.



Na stránkách Ducati Praha je ceník. Pokud je/bylo Dmoto dražší tak to je záležitost předraženýho dealera.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Itala - ano nebo ne?

22.5.2012 v 08:53 | Nahoru | #13

Akai píše: No nevím, 13000 za olej a seřízení ventilů ve 40 000 km mi přijde hodně Ale asi melu nesmysly
Edit : Jednalo se o S2R.


Na S2R se toho asi za rok moc nenajede. Ať nežeru, tak 5 tisíc. Takže jednou za 8 let vysolit 13000 za servis...?
btw: řekl bych, že na gumách, kotoučích, řetězové sadě a oleji s filtrem utratí víc než za ty ventily

Naposledy editováno 22.05.2012 08:53:52

(reakce na) Itala - ano nebo ne?

22.5.2012 v 08:53 | Nahoru | #14

Akai píše: No nevím, 13000 za olej a seřízení ventilů ve 40 000 km mi přijde hodně Ale asi melu nesmysly
Edit : Jednalo se o S2R.


No, nakonec to bylo 9..dělá se to po 20 tisících v případě té mojí S2R, takže něco mezi. Novější S2R už má ten interval 24 tisíc. Nejnovější jsou zase dál...peklo jsou staré 4 ventily, kde je to ještě víc peněz a interval je 10 tisíc..
Obecně je ale spíše problém v tom, že japonské motorky mají prostě lepší tendenci snášet to, že se ty pravidelné servisní intervaly kašle....

(reakce na) Itala - ano nebo ne?

22.5.2012 v 08:58 | Nahoru | #15

karf píše: Na S2R se toho asi za rok moc nenajede. Ať nežeru, tak 5 tisíc. Takže jednou za 8 let vysolit 13000 za servis...?
btw: řekl bych, že na gumách, kotoučích, řetězové sadě a oleji s filtrem utratí víc než za ty ventily


No, právě že ty vzducháče 2 ventily i málo žerou jsou celkově poměrně úsporné...pilot power guma tam vydržela 7 tisíc, benzínu kolem 5,5 litrů...v ničem žádná hrůza...

Itala - ano nebo ne?

22.5.2012 v 09:06 | Nahoru | #16
Libiseti chcesji kupsiji nedelej kompromisy.... ja taky jezdim na ne zrovna super stroji ,ale mam co jsem chtel a ducatisti se zdravi v servisu to vis ne nebat se teho

Naposledy editováno 22.05.2012 09:07:38

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Itala - ano nebo ne?

22.5.2012 v 09:25 | Nahoru | #17

v4o píše: Máme doma dvě italky, jedna 5 let, jedna 4 roky a dohromady jedna závada. Až ji budeš mít, zjistíš, že už nikdy nechceš žádnou jinou


To jo, ale taky jsou tu lidi co jím třeba na nové Guzzi upadlo za jízdy zadní kolo že. To se ti jako na japku fakt nestane... Nebo hořící Agusty apod...
Prostě pokud se to má obecně paušalizovat, motorka na větší kilometrový nájezdy ročně a spolehlivý bezproblémový provoz, bez nutnosti trávit měsíce v servisu špageta není. Mají zas jiný výhody ale o ty tady jistě v tomhle vlákně nejde že.

Naposledy editováno 22.05.2012 09:29:38

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Itala - ano nebo ne?

22.5.2012 v 09:26 | Nahoru | #18

Danny350 píše: To jo, ale taky jsou tu lidi co jím třeba na nové Guzzi upadlo za jízdy zadní kolo že. To se ti jako na japku fakt nestane...



a kolikrát se to stalo vztaženo na počet vyrobených kusů?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Itala - ano nebo ne?

22.5.2012 v 09:31 | Nahoru | #19
VlastíkPlamínek> jako fakt nevím proč se v tomhle chceš přít. Pokud se budeme bavit obecně a ne o konkrétních případech, chceš mi snad tvrdit že špagety jsou spolehlivější stroje jak japka? Doufám že stojíš aspoň trošku nohama na zemi...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Itala - ano nebo ne?

22.5.2012 v 09:35 | Nahoru | #20

Danny350 píše: VlastíkPlamínek> jako fakt nevím proč se v tomhle chceš přít. Pokud se budeme bavit obecně a ne o konkrétních případech, chceš mi snad tvrdit že špagety jsou spolehlivější stroje jak japka? Doufám že stojíš aspoň trošku nohama na zemi...



ne, jen tvrdím že to nejsou takový srajdy jak se o nich vyjadřují místní odborníci aniž by na nějakém kdy seděli nedej bože ho vlastnili a jejich zkušenosti se tam omezují na "JPP, kámošův kámoš a taky to psali v časáku".

takže asi tak a co se týče nových Ducin tak si klidně troufnu říct že jsou naprosto stejné jako motocykly z Nipponu.

edit: nemám potřebu se hádat, jen uvádím věci na pravou míru. Tazatelka se ptá na spolehlivost Mosterů a zase to tu řeší lidi co Monstera viděli na obrázku když četli na záchodě ČMN

Naposledy editováno 22.05.2012 09:36:13

Itala - ano nebo ne?

22.5.2012 v 09:37 | Nahoru | #21
Bilance jednoho víkendu s nejmenovanou talošskou značkou: z cca patnácti zůčastněných tři nenastartovaly a jedné odešlo komplet dobíjení. K

(reakce na) Itala - ano nebo ne?

22.5.2012 v 09:40 | Nahoru | #22
VlastíkPlamínek> já jsem jednak nikde nepsal že jsou to srajdy. Druhak píšu že mají i své opodstatněné výhody. Nicméně jak říkám o ty tu asi nejde, to už by měla špagetu v garáži a na nic se neptala. Taky nekonkretizuju jestli Guzzi, Ducati nebo co. Prostě pokud vezmu japonskej čtyřlístek v jednom pytli a ve druhým Ducny, Guzzi, Aprilie, Agusty a já nevím co tam všechno dělaj tak si stojím za výše napsaným a nemyslím si že by to byl zaujatej názor...

1 reakcí na tento příspěvek Itala - ano nebo ne?

22.5.2012 v 09:41 | Nahoru | #23
Danny> na italskejch motorkách se serou jen japonský komponenty monster 620 22tkm bez poruchy servis ve 20tkm stál kolem 6tis., ještě 696 a hyproš, ale na těch jsem moc nenalítal.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Itala - ano nebo ne?

22.5.2012 v 09:49 | Nahoru | #24

neznamyScooterD píše: Danny> monster 62022 km bez poruchy servis ve 20tkm stál kolem 6tis.,


A když to bylo bez poruchy do čeho si nalil 6tis v servisu? Předpokládám že se tu nebavíme o výměnách oleje a gum. Já jsem krom spotřebáku dal za 4 sezóny provozu 12 let starýho CéBRa akorát 1000 za výměnu palivovýho sítka který se zaneslo a to jsem to tam v pondělí dovezl a v úterý odpoledne už odvážel. Když jsem chtěl jakoukoviv servisní prohlídku vždycky mi bylo akorát řečeno "všechno jsem prošel, všechno změřil, nic není potřeba"

(reakce na) Itala - ano nebo ne?

22.5.2012 v 10:30 | Nahoru | #25

Danny350 píše: To jo, ale taky jsou tu lidi co jím třeba na nové Guzzi upadlo za jízdy zadní kolo že. To se ti jako na japku fakt nestane... Nebo hořící Agusty apod...
Prostě pokud se to má obecně paušalizovat, motorka na větší kilometrový nájezdy ročně a spolehlivý bezproblémový provoz, bez nutnosti trávit měsíce v servisu špageta není. Mají zas jiný výhody ale o ty tady jistě v tomhle vlákně nejde že.

viděl jsem už tady na foru, že někomu upadlo zadní kolo i na BMW

(reakce na) Itala - ano nebo ne?

22.5.2012 v 10:54 | Nahoru | #26
VlastíkPlamínek> Tak... že Ducati nejezdí za deště, to se asi shodnem
Každopádně vzpomínám na našeho kamaráda Standu... "Proč nepřijel, řikal, že dorazí" - "Nenastartoval" (několikrát do sezony)
Každopádně já Ducati chtít, tak si jí stejně koupim, ať si kdo chce říká co chce
Ostatatně ta moje červená mrTka měla každý tři hodiny vybitou baterku a to o něčem svědčí!!!

1 reakcí na tento příspěvek Itala - ano nebo ne?

22.5.2012 v 11:00 | Nahoru | #27
Rozhodně nedoporučuji kupovat motorku jen podle rozumu, protože co je mi platný, že sedím na vymazlené motorce za dobrý peníz, která jezdí nádherně, když se mi srdce zastaví jakmile míjím Ducatky (
Přiznávám, že jsem rozmazlená z Kawy, do které jsem za dva roky nasypala jen nové pneu, oleje, filtry a alternátor, což byl pakatel... a jinak nic. Děsím se, že si koupím finančního upíra.
Objedu pár servisáků, abych se jich zeptala na jejich zkušenosti, prohlédnu bazary a inzerci... a uvidím. Litrová bílá multistrada, co je tady v inzerci vypadá více než dobře

1 reakcí na tento příspěvek Itala - ano nebo ne?

22.5.2012 v 11:15 | Nahoru | #28
ANO ANO ANO

(reakce na) Itala - ano nebo ne?

22.5.2012 v 11:18 | Nahoru | #29

Danny350 píše: A když to bylo bez poruchy do čeho si nalil 6tis v servisu? Předpokládám že se tu nebavíme o výměnách oleje a gum. Já jsem krom spotřebáku dal za 4 sezóny provozu 12 let starýho CéBRa akorát 1000 za výměnu palivovýho sítka který se zaneslo a to jsem to tam v pondělí dovezl a v úterý odpoledne už odvážel. Když jsem chtěl jakoukoviv servisní prohlídku vždycky mi bylo akorát řečeno "všechno jsem prošel, všechno změřil, nic není potřeba"



Opravdu ti za litr prosel vule? Dal nova tesneni kdyz sundaval hlavu? Vymenil oleje a kapalinu? Bavim se i trznich cenach a ne o kamaradcovu. Kolik si za 4 sezony najel? Vecer se podivam do servisniho manualu co vsechno se meni :)

2 reakcí na tento příspěvek Itala - ano nebo ne?

Skvělá odpověď, děkuji! 22.5.2012 v 11:19 | Nahoru | #30
zajimave je, ze negativni zkusenosti maji jen ti, co stroje nevlastni a je to same jedna babka povidala... Nerikam ze se neco nebojevi, ale je to jen o udrzbe a o tom jakej ma clovek cit pro tu danou vec...

mam najeto 30tkm svych 24tkm na jedne italce a zadny problem nenastal. Mel jsem i japonce a fungovalo to uplne stejne. Takze za me rikam ANO, kup si co je tvemu srdci blizke... Italky se neserou o moc vice nez japonci...

Jen hold, kdyz clovek odbejva udrzbu a prdi na ni, tak se z toho pak posere. A odtud pochazi ty baje a povesti o nespolehlivosti. Nekdo tu vyzdvihoval problemovost elektriky u Italek. Tak je divne, ze 90% Italek ma japonskou elektriku. Ze by ti sikmooci neumeli vse?
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující
Téma je zamknuto


TOPlist