XR125l má nějakej divnej fundament v řazení. Pokud nedostane brzdnej kopanec od řetězu, tak nejde občas podřazovat. Stává se to jen když se musí prudce zabrzdit a vymáčne se spojka ještě v zátahu motoru. Když už se zadní kolo netočí, tak to cvakne jen o jeden dolů a dál prdlačky. Jinak jak jsem tak koukal kdysi na You Tube na pokusy mladíku na jízdy po zadním kole na XR125l, tak je mi jasný, že i téměř nezničitelná motorka, se vykurvit dá. Ono je to poměrně těžký. Má to 12koní a do otáček pomalejc jdoucí motor. Na zadní to sice dostane každej, koho to kdy bavilo, ale jak už sem předeslal. MÁ TO VÍC CESTOVNÍ PROJEV MOTORU A JEHO ZPŘEVODOVÁNÍ. Pokud se netrefí to místečko, kdy se při zvedacích pokusech na jedničku má jakž takž našinec udržet chvíli na jednom kole a přežene se to, tak po ubrání, nebo přibrždění, na to ten motor nemá, aby to opět přizvedl. Když to pak nějakej dobrák vezme do stoupáku, aby to šlo na zadní líp a tam se pokouší ještě řadit pod plynem na dvojku, tak ta řadící mechanika asi dostává co proto. Pak si takovou motorku koupíš a máš vystaráno. To je jen takovej nápad, neb ten 10W-40, ať už ho vyrábí kdokoli, nedokáže až tak bránit v podřazování, jako vydřená vidlička, při neubírání plynu v zátahu převodovky