globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Navigace
 
17.5.2012 v 21:42
Zdar.

Vzhledem k tomu, že se za poslední rok pár věcí změnilo a povedlo se mi nasyslit nějaký peníze, rozhodl sjem se pro pořízení navi na moto. Dříve jsem uvažoval o navi pro auto a vozit to v tankvaku, ale nejsem tak bohatý, abych si kupoval levné věci :)

Ale k tématu.
1. Chci jenom Garmina, nic jiného.
2. Největší favorit je asi zümo 220. JAký je rozdíl mezi ním a zümo 550 a zümo 660?
A je vůbec dobrý mít v navi ještě různý serepetičky typu přehrávač MP3? Chtěl ybch si dokoupit i interphone (nejspíš F5). Často jezdím i se spolujezdcem. A i když jezdím sám, rád bych si při jízdě pustil nějakej sonng a tak. Jistě namítnete, že při jízdě není nic slyšet, ale když jezdím dálky, jedu na spotřebu, takže mezi 100-120 km/h v helmě ještě není žádnej extra bordel, takže se muzika poslouchat dá. Čili takový poddotasz je zda je lepší mít přes bluetooth navi a hudbu v jednom přístroji a nebo mít intercomem spárovaný dvě zařízení navi a mp3 přehrávač/ mobilní telefon.

Díky za odpovědi a případně i osobní zkušenosti

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Navigace

18.5.2012 v 08:44 | Nahoru | #1
Tom-K> Co se logiky výpočtu trasy s tebou musím souhlasit. Je pravda ,že občas Tě Garmin zavede do míst kam by si se nikdy dobrovolně nepodíval. Ale dá se tomu poměrně snadno předejít, trochu si oddálit zobrazení a navigaci při doporučování "zkratky" prostě neposlechnou a držet se na hlavní cestě. Je to trochu nepříjemnost, ale dá se s tím docela dobře cestovat. Alespoň máš neustále přehled kde se pohybuješ ,oproti "tupému" uposlechnutí šipek.
Plánování tras v PC a doživotní aktualizace za pár peněz je jasné plus (4x ročně nové mapy).
Taky možnost si změnit mapy - region (sever evropy,střed,východ.....)kdykoliv potřebuješ je výhoda.

(reakce na) Navigace

18.5.2012 v 10:30 | Nahoru | #2
Stromowner> Pokud to bereš jako test bdělosti, tak ano. Naposledy se mě snažil přesvědčit, že najet na dálnici v protisměru je super nápad a tam jsem byl bdělý dost. Jen jsem si asi deset kiláků zajel. Pár dní před tím mě zase tak zamotal do Rýmařovských jednosměrek v centru, že jsem ho nakonec vypnul. To oddálení je prostě hezká věc, ale vše tím nevychytáš a hlavně se mi nechce neustále hledět do dispeje, co že na mne ten filuta zase chystá. Důležitější věci se mi dějí před předním kolem. Víc teď hledím po směrovkách, jenže na dlouhé trasy si prostě nepamatuji, přes co mám jet, tak abych si dělal ještě itinerář. Jenže to už bych zase nepotřeboval navigaci.
Plánovat trasy v pc můžete na jakoukoliv navigaci. Sám používám raději Tyre (umí import do čehokoliv), než hrozný MapSource.
Takže z výhod nám zbývá zpracování (výborné, až na pitomě schovaný usb konektor) a aktualizace.
Vypadá to, že na něj plivu a chtěl bych ho zašlapat. No, jsou takové chvilky, ale nechám si ho. Bývá s ním i sranda a ještě jsem do něj vrazil tolik peněz, že se mi je nechce vyhodit z okna. A hlavně jsem nezdolný optimista a stále věřím, že se nějakými updaty umravní. Třeba tehdy, až se Garmin bude věnovat výrobě navigací, což jim jde výborně, a vývoj sw do nich svěří někomu, kdo to umí.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist