globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Xmoto XB31
 
11.5.2012 v 20:44
Zdravim mam takovy problem s XB31 nechce se ji chytnout jiskru dava karbec vycistenej svička je mokra ale proste nic i když prsknu do vlace trochu benzinu tak nic svičku sem koupil novou a porad nejede.Svička občas delala problemy že když sem ji uchlastal task sem svičku vyndal celou poradne okartačoval ocelovym kartačem dal do technickeho benzinu nasadil a chytla.No ale jeste nez mi to zaclo delat tak sem normalne jezdil pak sem ji chcipl no a asi za 3hodinky co sem se chtel projet tak starter tocila naprazdno nemnela ani snahu blafnout kopačka to samy jiskru dava pořad a svička je mokra furt uz nechapu čim by to mohlo byt.

Uzavřeno 01.06.2012 v 15:11 uživatelem zdeno7311

1 reakcí na tento příspěvek Xmoto XB31

11.5.2012 v 21:36 | Nahoru | #1
Nezůstává viset plovák a motor se nehltí? Co komprese?

(reakce na) Xmoto XB31

12.5.2012 v 09:02 | Nahoru | #2
No to prave nevim mneli sme celej karbec rozdelanej a nejsem si jeistej jestli sem ho dal dobre ale myslim že jo a komprese suprova fakt by mne zajimalo co se tam mohlo stat :(

Xmoto XB31

12.5.2012 v 10:51 | Nahoru | #3
Jestli si nejsi jistý, zda je karbec správně složen, tak se v první řadě zaměř na tohle. Otázkou také je, zda svíčka dává jiskru uvnitř, pod tlakem směsi. Docela mě ale zaráží to "koupání" svíčky v technickém benzinu. Některé se tím mohou právě zničit a pak stále probíjejí, kor pokud je nenecháš vyschnout. Já jsem ulité svíčky vždycky okartáčoval, nahřál nad plynovým hořákem, tím vysušil a fungovaly dále. Ale některé ani to nemusí zachránit. Můžeš také zkusit svíčku nahřát, za tepla namontovat a hned zkusit nastartovat. Uvidíš, co to udělá.

Xmoto XB31

12.5.2012 v 12:04 | Nahoru | #4
tet mam novou svičku predevcirem sem ji kupoval tok co jeste muze byt proc by nehazela jisku ve valci když je nova ?

Xmoto XB31

12.5.2012 v 12:15 | Nahoru | #5
Ještě mě napadá, zda není rozhozený předstih. Někdy se může protočit rotor na klice, tím se změní předstih a je to v háji. Ostatně podle zvuku můžeš poznat, zda motor vůbec zapaluje. Má alespoň snahu blafnout, nebo je úplně "hluchý"? Pokud ano, ukazuje to na problémy se směsí.

Xmoto XB31

12.5.2012 v 12:30 | Nahoru | #6
Typoval bych to, co ti píše J.M.K. Jo a taky na Ventily bych možná kouknul, ale to až po seštelování předstihu, tam bude vada pravděpodobnější.

Xmoto XB31

12.5.2012 v 13:04 | Nahoru | #7
ne ne je uplne hlucha nema vubec snahu mrcha.jak se k tomu dostanu k predstihu

1 reakcí na tento příspěvek Xmoto XB31

12.5.2012 v 14:24 | Nahoru | #8
Musíš oddeklovat karter (nevím, z které strany, neznám tuto motorku) a najdeš rotor s magnetem, výřezem, nebo výstupkem v jednom místě. Proti tomu je na karteru uchycen snímač, ze kterého vedou dráty - dnes je to obvykle Hallova sonda . Zjisti z manuálu, jaký má být předstih, vyndej svíčku, nasaď na fajfku a závitem polož na válec, potom při zapnutém zapalování otáčej motorem a zjisti, v které poloze klidky padne jiskra. Jde to i bez svíčky, prostým odpozorováním polohy kliky při horní úvrati, potom pootočit na polohu pro správný zážeh a zjistit, zda se v této poloze kryjí senzor a protikus na rotoru. Bude-li rotor pootočen, je třeba jej stáhnout z kliky, nasadit správně a zajistit.

(reakce na) Xmoto XB31

12.5.2012 v 22:22 | Nahoru | #9
Dik za rady problem vyresen nejspis se mi jen zdalo ze byla svička zalita po tom co sem se dnes zacal hraba v moji druhe motorce (ČZ 250) sm ji uchlastal a kouknul na svičky no a pak sem videl ze takovou ja svičku nemam tak sem otevrel karbec a jak sem to minule v rychlosti skladal tak sem dal naopak plovak a nesel tam benzin
Téma je zamknuto


TOPlist