globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Už nevím co s tím je
10.5.2012 v 20:03
Ahoj potřeboval bych radu,mam Transalpa z 96 a najednou mi ztratil vykon mezi 4.5-5.5 tisic otáček tak jsem vyčistil karburátor.koupil nové svíčky a i vyměnil indukční cívky a děla to stále.a menbrány jsou taky v poho tak prosím o pomoc kde mam hledat chybu.díky moc
Předchozí
1 2
Následující

Už nevím co s tím je

10.5.2012 v 20:14 | Nahoru | #1
tak to je zlé teda já mam taky 96 alpa a nemam žádnej problém

1 reakcí na tento příspěvek Už nevím co s tím je

10.5.2012 v 20:20 | Nahoru | #2
u transalpa šli do kopru řídící jednotky zpalování pod sedlem

(reakce na) Už nevím co s tím je

10.5.2012 v 20:22 | Nahoru | #3
Mirek12> ale jenom pro ty co neměli snímač polohy klapky na karburátoru j a do roku 95 96 a vejš maj jínej typ zapalování kterej už nezlobí já mam jednu starej transalp do roku 95 měli na každej válec jednu

Naposledy editováno 10.05.2012 20:23:16

Už nevím co s tím je

10.5.2012 v 20:33 | Nahoru | #4
nejlepší aby se to dalo do servisu osobní zkušenost budeš se něco snažit a pak pohnojíš víc věcí dej to do servisu a bude o ní postaráno

Už nevím co s tím je

11.5.2012 v 10:31 | Nahoru | #5
Nemáš tam třeba laďák...?

Ten Ti může udělat výkonovou díru...

1 reakcí na tento příspěvek Už nevím co s tím je

12.5.2012 v 02:24 | Nahoru | #6
nějakym kvalitním servisu v okolí Č.budějovic marně hledám a nevím koho svěřit svého milačka

1 reakcí na tento příspěvek Už nevím co s tím je

12.5.2012 v 12:45 | Nahoru | #7
Zkus prehodit hadicku u palivoveho kohoutu,co jde od motoru a dela podtlak ,cimz pumpuje benzin.na tom kohoutu jsou dve uplne stejny cura,na ktery jde ta hadicka nasadit.kdyz je nasazena na nespravne,muze to zlobit,presne,jak pises

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Už nevím co s tím je

12.5.2012 v 13:53 | Nahoru | #8
jarr> tak jsem zkoušel tu hadičku a je to pořád stejný. ale díky moc za radu.vůbec nevím čím když stojím na místě tak je to ok ale jak se rozjedu tak to škube v tech otáčkách jako blázen.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Už nevím co s tím je

12.5.2012 v 14:51 | Nahoru | #9
hynays> tak jeste mrkni na membranu v tom kohoutu jestli neni derava,jsou to 4sroubky a bacha je tam perko

(reakce na) Už nevím co s tím je

12.5.2012 v 15:09 | Nahoru | #10
jarr>ja měl dva kohoutky tak jsem je kopmlet vyměnil a děla to stějně takze v kohoutku a v indučnich civkách to není ty jsem vyměnil.ale zkusím se toho podivat.

2 reakcí na tento příspěvek Už nevím co s tím je

12.5.2012 v 15:39 | Nahoru | #11
Co vzduchovej filtr?Jestli ani to ne,tak CDI jednotka.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Už nevím co s tím je

12.5.2012 v 17:00 | Nahoru | #12

Finíto píše: Co vzduchovej filtr?Jestli ani to ne,tak CDI jednotka.

Já nevím, CDI mě zlobilo dlouho, furt jsem jej opravoval a nakonec koupil nový od Ignitechu, ale proč to píšu: CDI buď jede, nebo nejede, buď jedeš na jeden válec, nebo na dva, s otáčkama jako takovýma to nemá moc co do činění. Aspoň tak závadu CDI jsem vnímal já. Když jsem zacloumal konektory, jelo,otáčkoměr ukazoval, za pár chvil nejelo a ukazoval nulu. Ale že by nefungovalo jen v určitých otáčkách, to se mi nezdá. I když možné je všechno. Já bych hledal závadu v palivové cestě, nebo svíčka(ky) může být načnutá a v určitých otáčkách nedávat dobrou jiskru.

(reakce na) Už nevím co s tím je

12.5.2012 v 20:00 | Nahoru | #13
Potok01> Mam stejnej nazor,s tema CDI mam uplne stejnou zkusenost.Vidim to taky na palivo

(reakce na) Už nevím co s tím je

13.5.2012 v 13:52 | Nahoru | #14
Finíto> ten mam upne novej moto je po udžbě

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Už nevím co s tím je

13.5.2012 v 13:55 | Nahoru | #15
Potok01> takze se podivat na palivo v kohoutku je jedna menbrana a v karbeci jsou dve ne nebo je tam nejaka zavada schovana diky za kazdou pomoc uz nevim totiz kde hledat a svicky mam nove.a nejaka metoda jak zjistit funkcnost CDI neni nahodou ale diky za kazdou radu

(reakce na) Už nevím co s tím je

13.5.2012 v 17:27 | Nahoru | #16
hynays> cdi máš v pohodě zlobilo jenom do roku 95 96 má uplně jinej typ cdí se neboj tim to nebude na 100%ne

(reakce na) Už nevím co s tím je

13.5.2012 v 17:28 | Nahoru | #17
hynays> cdi máš v pohodě zlobilo jenom do roku 95 96 má uplně jinej typ cdí se neboj tim to nebude na 100%ne

1 reakcí na tento příspěvek Už nevím co s tím je

14.5.2012 v 16:19 | Nahoru | #18
ja pravě mam 96 rok

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Už nevím co s tím je

14.5.2012 v 16:44 | Nahoru | #19
hynays> no takže ti nebude zlobit a hlavně máme jenom jednu cdi jednotku stary alpy maj 2 na každej válec jednu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Už nevím co s tím je

14.5.2012 v 18:19 | Nahoru | #20
alpiniště> jestli cdi jsou krabicky pod sedackou.tak ja tam mam 2 a z boku je regulator napeti.ale ted jsem si s tim jeste chvilku hral a kdyz byl studenej tak jel v poho ale jak se zahral tak zacal blbnout.jestli to ma s tim neco spolecneho.

Už nevím co s tím je

14.5.2012 v 19:02 | Nahoru | #21
nevíte kde najdu manual na opravy ale v čestine tadyy jsou všechny v anglictine pouze priručka pro obsluhu je česka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Už nevím co s tím je

14.5.2012 v 20:24 | Nahoru | #22
hynays> no tak v tom případě nemáš 96 ale je to sprskanec já tam mam jenom jednu vetší a to je to jiní co neblbne ano regulátor topí to je normální od toho tam jsou ti žebrování

1 reakcí na tento příspěvek Už nevím co s tím je

14.5.2012 v 21:36 | Nahoru | #23
ne ja myslel moto ze jsem to zkousel projet a studeny to slo krasně.ale jak se zahral moto tak to blblo.a kdyby mi odeslo cdi tak by to jelo na jeden valec porad ne.ale ono to jede normalne i tepli ale nesmim to mi v tech otackach 4,5-5,5 v tech to proste blbne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Už nevím co s tím je

14.5.2012 v 22:12 | Nahoru | #24
hynays> možná ti svíčky špatnej typ

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Už nevím co s tím je

15.5.2012 v 17:31 | Nahoru | #25
alpiniště> Furt dumam nad tou tvou zavadou.jeste zkus profouknout vicko nadrze.jestli je ucpany,chvilku to jede,pak se udela podtlak v nadrzi,prestane tyct benzin a v otackach kolem 5tis otacek to membrana v kohoutu nemuze nasat.

Už nevím co s tím je

15.5.2012 v 18:03 | Nahoru | #26
já nevim už čim by to mohlo bejt

Už nevím co s tím je

15.5.2012 v 22:59 | Nahoru | #27
tak to už jsme dva kdo neví co s tím je

Už nevím co s tím je

16.5.2012 v 07:15 | Nahoru | #28
Zkus jet kousek bez vicka nadrze a poznas jestli je ucpany

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Už nevím co s tím je

16.5.2012 v 07:48 | Nahoru | #29

alpiniště píše: hynays> no tak v tom případě nemáš 96 ale je to sprskanec já tam mam jenom jednu vetší a to je to jiní co neblbne ano regulátor topí to je normální od toho tam jsou ti žebrování


nema sprskanec, proste ma uvedeni do provozu rok 96
zkus kontaktovat Dinga

1 reakcí na tento příspěvek Už nevím co s tím je

16.5.2012 v 10:39 | Nahoru | #30
A co tak sytič? nebude tam nějaký bordel? nedovře se úplně a studené to jede a po zahřátí..?? Nebo sekundární vzduch k membránám? Nastavil jsi výšky plováků? Jsou tam vůbec správné trysky?
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rodíl mezi typy TA600 Honda XL 600V Transalp sekáčmagor 11 22.3.2024 v 19:52 Destroyer
Ľahké enduro na ryby [1, 2] Honda XL 600V Transalp Miro1769 49 18.3.2024 v 18:09 callowsick
Transalp - limit rozvodů Honda XL 600V Transalp Kongošt 2 20.2.2024 v 09:08 Kongošt
Transalp - limit rozvodů Honda XL 600V Transalp Kongošt 1 17.2.2024 v 00:35 vilemx
Náhradní díly z Polska Honda XL 600V Transalp gryzli 12 19.1.2024 v 18:51 Pedl


TOPlist