paolo_novy Přidat reklamu

Téma: z Horneta 600 na 900
7.5.2012 v 20:17
ahoj, čím dál víc jsem přesvědčen o nutnosti výměny mé šestky za silnější devítku
našel jsem si 3 inzeráty, chtěl bych se zaptat, jestli někdo nevíte o nabízených strojích něco víc než je psáno.
brno
vyškov
třebíč
vybral jsem je kvůli nižší ceně a dostupnosti z Brna
Z Vyškova je prý padlá, ani jedna prý nemá najeto za 10 let ani 30.000... .
Myslíte že by stálo za to se o některou začít vážněji zajímat?
je mi 40, mám dvě děti a 185/94, tak myslím že devítka by mi slušela víc, šestka je super na blbnutí, ale to bych asi už přenechal nějakýmu nevybouřenýmu drakovi
dík za názory

edit: nebo CB1300 ?

Naposledy editováno 07.05.2012 20:28:49

z Horneta 600 na 900

7.5.2012 v 20:41 | Nahoru | #1
Na tvym místě bych zkusil to CBčko 1300. Je to nádherná mašina na cestování. Ale je to tíha. Jel jsem na ní, úžasně táhne na každou rychlost. Řek bych, že je i o dost hezčí. Ale zase na 900 jsem nejel, jen jsem slyšel, že nehorázně chlastá. Snad ti poradí někdo kdo zná obě

1 reakcí na tento příspěvek z Horneta 600 na 900

7.5.2012 v 20:46 | Nahoru | #2
Není ten tvůj Hornet náhodou z Jihlavy ?

1 reakcí na tento příspěvek z Horneta 600 na 900

7.5.2012 v 20:50 | Nahoru | #3
A co třeba X11?

z Horneta 600 na 900

7.5.2012 v 20:51 | Nahoru | #4
CB 1300

z Horneta 600 na 900

7.5.2012 v 20:55 | Nahoru | #5
serna devitku neni to onco vem neco ostrejsiho fz1 z1000 ......

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) z Horneta 600 na 900

7.5.2012 v 21:04 | Nahoru | #6
xdaso_ml.> ahoj, jasně že jo, bral jsem ho loni od tvýho táty. Říkal že je super, ale že by chtěl litra, aby se mohl držet party. A já jsem mu tehdy tvrdil, že mi vydrží aspoň 5 let no a vidíš... Jinak ho pozdravuj a vyřiď, že sršeň šlape jak hodinky
Na čem taťka jezdí? a tys měl myslím v garáži 125 Varadero, ne ?

(reakce na) z Horneta 600 na 900

7.5.2012 v 21:09 | Nahoru | #7
Eze> X11 taky pěkná, ale cenou už je jinde

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) z Horneta 600 na 900

7.5.2012 v 21:23 | Nahoru | #8

CZepelin píše: xdaso_ml.> ahoj, jasně že jo, bral jsem ho loni od tvýho táty. Říkal že je super, ale že by chtěl litra, aby se mohl držet party. A já jsem mu tehdy tvrdil, že mi vydrží aspoň 5 let no a vidíš... Jinak ho pozdravuj a vyřiď, že sršeň šlape jak hodinky
Na čem taťka jezdí? a tys měl myslím v garáži 125 Varadero, ne ?



Ahoj Hned jak jsem viděl tu fotku, tak jsem si myslel, že ho odněkud znám! Táta udělal jak říkal. Koupil si FZS 1000 Fazer a je strašně spokojenej .
A vidíš to, taky si pamatuju, že jsme stáli v garáži, ty jsi tátovi říkal, jak ho budeš mít dlouho, že ti to bude úplně stačit a on se začal smát s tím, že přesně to samý si říkal taky .
Ano, ano Mě stál v garáži malej Varan. A teď tam stojí CBR 600F .
Jsem rád, že ti Sršeň slouží, protože my jsme s ním neměli snad jedinej problém
Tak ať máš šťastnou ruku při výběru a hodně km v sedle

1 reakcí na tento příspěvek z Horneta 600 na 900

7.5.2012 v 21:48 | Nahoru | #9
Ta z Brna je podle fotek taky padla nebo bourana. A kilometrum radeji never ani u jedny.

(reakce na) z Horneta 600 na 900

7.5.2012 v 22:18 | Nahoru | #10
xdaso_ml.> krasavci

z Horneta 600 na 900

7.5.2012 v 22:21 | Nahoru | #11
Inzerát z Brna se mi podle fotek jeví, jako nejlepší.
Vše je v plném origo stavu, tak to má být

Minulý týden jsem byl na STK a vytkli mi neorigo zpět. zrcátka + neorigo laufy a homologované blinkry od fy. Kellerman v řídítkách- že prý nemají co dělat v koncích říditek.
Takže jsem dostal opakovačku a musím STK absolvovat znovu
Proč to zde píšu
Připadá mi, že dnes koupit nějakou starou x-krát překopanou vránu alá CZ-tuzink se prostě nevyplatí a uvedení motky do odpovídajícího stavu stojí ve finále další háky a to se nevyplatí.
Toď moje zkušenost a názor..
Čus S

z Horneta 600 na 900

7.5.2012 v 23:33 | Nahoru | #12
Zkusil bych to CB1300.

1 reakcí na tento příspěvek z Horneta 600 na 900

8.5.2012 v 07:44 | Nahoru | #13
Já bych taky volil CB1300, motor je prostě úžasný. Ale ne tu výše uvedenou, protože z těch 4 vypadá nejhůře.. Dokonce více než na uvedených 48tis km.. Ale může být. Zašlé svody, odřené světlo a budíky.. Z uvedených je jednoznačně na pohled nejzachovalejší první z Brna..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) z Horneta 600 na 900

8.5.2012 v 08:42 | Nahoru | #14

SirIndy píše: Ta z Brna je podle fotek taky padla nebo bourana. A kilometrum radeji never ani u jedny.


proč myslíš že je bouraná ?
s kilometrama je mi to jasný

(reakce na) z Horneta 600 na 900

8.5.2012 v 08:56 | Nahoru | #15

CZepelin píše: proč myslíš že je bouraná ?
s kilometrama je mi to jasný



Rikam padla nebo bourana, nejak se to viko odrit muselo - a ja mam presne takhle viko odrene jenom trosku dole a nejspis to je bouracka - kdyby se nekde klouzala po boku delsi dobu tak bude vypadat jako ta z Vyskova - ale jsou to jen moje spekulace

z Horneta 600 na 900

8.5.2012 v 10:27 | Nahoru | #16
Rozhodni se podle toho co s tou Motkou zamýšlíš... Já bych vzhledem k Tvé postavě, věku a možná cestovnějšímu založení volil tu CB1300. Vydrží na věky, je pohodlná i pro 2, dá se dobře okufrovat. Předejdeš situaci, kdy to budeš chtít zase za čas měnit.... Hornet je dobrá motorka ale tak někde na půl cesty, na cesty nic moc, na kravení jen pokud to s ní umíš. Rám ,šavle a brzdy jsou poplatné době, kroutí se to, vlní a spotřeba při větším záběru k 10L... Teď sem ale jel po delší době delší streku na pohodu a vlezl sem se okolo 5-6L. Pokud Hornet na cesty, rozhodně vyměň řetězovku a změň poměr zubů na max. co to de na delší převod. Mám to od loňského podzimu co sem si to přepočítal a maximální spokojenost. Sice na 2-3 už se tomu nechce na záda ale zase se ten motor při svižnější jízdě tolik nepřetáčí a zmizela výkonová díra mezi 3-4kou.
Ještě jedna menší poznámka...6-10t.km najedu jen tak okolo baráku a do kostela, to to asi při těch 30. nebo kolika ticících km za 8-10 let asi převážně tlačili... nevím sice co jsou to za střelci ti prodávající, ale nevyměnit odřené víka zhruba za litr, navíc při prodeji... moc to nesvědčí i o tom, že se o ty motky někdo trochu staral...

(reakce na) z Horneta 600 na 900

8.5.2012 v 12:12 | Nahoru | #17

c.j. píše: Já bych taky volil CB1300, motor je prostě úžasný. Ale ne tu výše uvedenou, protože z těch 4 vypadá nejhůře.. Dokonce více než na uvedených 48tis km.. Ale může být. Zašlé svody, odřené světlo a budíky.. Z uvedených je jednoznačně na pohled nejzachovalejší první z Brna..



Majitele CB 1300 znám osobně a motorku po něm doporučuji. Poslední 2 roky na tom opravdu skoro nejezdil.

z Horneta 600 na 900

8.5.2012 v 13:59 | Nahoru | #18
Cena té CB1300 je moc pěkná, většinou pod 100tis nejdou koupit..

z Horneta 600 na 900

8.5.2012 v 14:21 | Nahoru | #19
Několik důvodů, proč bych si nekoupil CB1300:
Váha stroje,kroutící se podvozek a hlavně zmršený Design motoru to je opravdu ostuda od japončíků
Kdyby Honda udělala u CBčka design motoru alá xjr 1200/1300 to by se snad dalo uvažovat o případné doporučení ke koupi.

Čus S

2 reakcí na tento příspěvek z Horneta 600 na 900

8.5.2012 v 14:23 | Nahoru | #20
ještě z jinýho soudku... jeden kluk od nás má TLko, říkal ať se na něm svezu a pak teprve se mám rozhodnout. Abych neměnil za rok znovu. Pěkný kousky SV1000 se dají najít, no na dvouválu jsem ještě neseděl , tak to zkusím. Motorku mám pro zábavu, jezdím sám, manželku beru akorát v neděli na zmrzlinu, když cestuju, je to s celou rodinou, takže holt autem. Trocha adrenalinu by mě určitě neuškodila, co myslíte?
Jinak mě imponuje to nakopnutí při vrknutí plynem, lítat 200+ se určitě nechystám
(na čopra se ale cítím ještě zajícem )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) z Horneta 600 na 900

8.5.2012 v 14:30 | Nahoru | #21

CZepelin píše: ještě z jinýho soudku... jeden kluk od nás má TLko, říkal ať se na něm svezu a pak teprve se mám rozhodnout. Abych neměnil za rok znovu. Pěkný kousky SV1000 se dají najít, no na dvouválu jsem ještě neseděl , tak to zkusím. Motorku mám pro zábavu, jezdím sám, manželku beru akorát v neděli na zmrzlinu, když cestuju, je to s celou rodinou, takže holt autem. Trocha adrenalinu by mě určitě neuškodila, co myslíte?
Jinak mě imponuje to nakopnutí při vrknutí plynem, lítat 200+ se určitě nechystám
(na čopra se ale cítím ještě zajícem )



Myslim ze po projeti telete na naky Hornety uplne zapomenes Mne stacilo VTR 1000 F a vedel jsem ze Fazera 1000 nechci...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) z Horneta 600 na 900

8.5.2012 v 15:09 | Nahoru | #22
SirIndy> je pravda že v tom lítám jak hadr, každých 5 minut je to jinak - H6 - H9 - CB1300 - SV1000 ???
momentálně projíždím inzeráty a diskuze a pozoruju na sobě, že to jen rychle projíždím očima a hledám v textu magický iniciály SV SV SV SV... nevíš proč ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) z Horneta 600 na 900

8.5.2012 v 15:13 | Nahoru | #23

CZepelin píše: SirIndy> je pravda že v tom lítám jak hadr, každých 5 minut je to jinak - H6 - H9 - CB1300 - SV1000 ???
momentálně projíždím inzeráty a diskuze a pozoruju na sobě, že to jen rychle projíždím očima a hledám v textu magický iniciály SV SV SV SV... nevíš proč ?



Trpel sem tim stejnym asi pul roku Pak jsem na jednu (eskovou) sedl a zjistil ze je mi vysoka, tak jsem poridil VTR

Jinak osobne vych vyloucil H9. Proti H6 si skoro vykonove nepomuzes a za rok zase budes vybirat znova...

Naposledy editováno 08.05.2012 15:15:52

(reakce na) z Horneta 600 na 900

8.5.2012 v 15:22 | Nahoru | #24
SirIndy> vyzkouším to telátko - buď budu nadšenej a pořídím SV, nebo budu zklamanej a ke svýmu H6 se vrátím s pokorou (aspoň pro letošek)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) z Horneta 600 na 900

8.5.2012 v 17:17 | Nahoru | #25

CZepelin píše: ještě z jinýho soudku... jeden kluk od nás má TLko, říkal ať se na něm svezu a pak teprve se mám rozhodnout. Abych neměnil za rok znovu. Pěkný kousky SV1000 se dají najít, no na dvouválu jsem ještě neseděl , tak to zkusím. Motorku mám pro zábavu, jezdím sám, manželku beru akorát v neděli na zmrzlinu, když cestuju, je to s celou rodinou, takže holt autem. Trocha adrenalinu by mě určitě neuškodila, co myslíte?
Jinak mě imponuje to nakopnutí při vrknutí plynem, lítat 200+ se určitě nechystám
(na čopra se ale cítím ještě zajícem )



Vidím, že máš podobnej přístup a podmínky k ježdění jako já, taky sem o SV1000 přemejšlel, ale po zvážení všeho co sem kdy o motorkách zjistil mi vychází nejlíp něco jako mám já teď (mimochodem vynikající spotřeba. podobné motorky žerou víc) nebo to CB1300 (holt vodník, co se dá dělat, ale dá se koupit i starší model olej/vzduch) a podobně.

Chtěl bych ti dát ještě jeden tip. Mrkni na ZRX1200. Ideálně Lawson repliku. Ta mi občas taky vrtá hlavou.

Přeju štěstí při výběru.

Naposledy editováno 08.05.2012 17:20:41

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) z Horneta 600 na 900

8.5.2012 v 17:46 | Nahoru | #26
PetrL3> jo jo, Suziny jsou stejnýho typu jako CB1300, ta GSX co máš ty se mi líbí víc než ZRX. Ale přece jen čtvrt tuny je tíha... SVéčko je proti tomu pírko. Jezdím taky hodně po Brně, tak by mi asi vyhovovala nějaká mrštnější motka - když o tom přemýšlím hlavou, tak ten Hornet 600 je vlastně úplně ideální jenže rozhodnutí jít do 2V se asi nedělá hlavou... ještě bych to mohl vyřešit tak, že si nechám 600 na cestu do práce, 1400 na odpoledne a SV když mě to chytne ale kdo by to živil, že?
Takže ještě popřemýšlím, ale jak říkám, esvéčko mě prostě padlo do oka už agresívnějším vzhledem a na první dojem docela dám (tak jsem koupil Horneta a v pohodě - pozdrav do Jihlavy ), jsem taky zvědavej, až se na zkoušku svezu na telátku.
Každopádně to nekoupím hned dneska, nikam nespěchám, i když od rozhodnutí sršně vyměnit nespím
ale to jsou krásný starosti
jinak dík

(reakce na) z Horneta 600 na 900

8.5.2012 v 17:53 | Nahoru | #27

CZepelin píše: PetrL3> jo jo, Suziny jsou stejnýho typu jako CB1300, ta GSX co máš ty se mi líbí víc než ZRX. Ale přece jen čtvrt tuny je tíha... SVéčko je proti tomu pírko. Jezdím taky hodně po Brně, tak by mi asi vyhovovala nějaká mrštnější motka - když o tom přemýšlím hlavou, tak ten Hornet 600 je vlastně úplně ideální jenže rozhodnutí jít do 2V se asi nedělá hlavou... ještě bych to mohl vyřešit tak, že si nechám 600 na cestu do práce, 1400 na odpoledne a SV když mě to chytne ale kdo by to živil, že?
Takže ještě popřemýšlím, ale jak říkám, esvéčko mě prostě padlo do oka už agresívnějším vzhledem a na první dojem docela dám (tak jsem koupil Horneta a v pohodě - pozdrav do Jihlavy ), jsem taky zvědavej, až se na zkoušku svezu na telátku.
Každopádně to nekoupím hned dneska, nikam nespěchám, i když od rozhodnutí sršně vyměnit nespím
ale to jsou krásný starosti
jinak dík



Zase abys nebyl po zkusenostech z TL SVckem zklamanej Ja kvuli tomu radsi ani TL nezkousel

1 reakcí na tento příspěvek z Horneta 600 na 900

8.5.2012 v 18:57 | Nahoru | #28
Loni jsem vybíral stejně jako ty. Jestli ti nevadí polokapota, tak Fazer 1000. Motor a brzdy z R1, 105 kW, pohodlné cestování. Stavitelný předek a zadek. Jezdím za cca 5,5 l/ 100 km.
Každému však vyhovuje jiný styl jízdy a na co motorku používá. Chce to prostě ty různý motorky projet a uvidíš co ti sedne.

(reakce na) z Horneta 600 na 900

9.5.2012 v 16:47 | Nahoru | #29
xdaso> ahoj, brácha co byl se mnou pro Horneta má Fazera 600, je s ním hrozně spokojenej, nedá na Yamahu dopustit. Taky jsem se svezl, nevím jak litr, ale šestka přede jak kočka. Já jsem ale na nahatý. Jsem zvědavej na ten dvouvál

z Horneta 600 na 900

9.5.2012 v 18:49 | Nahoru | #30
Fazer 1000 jede ve dvou lépe než Fazer 600 sám, ale jak jsem psal, záleží co od motorky očekáváš a jak budeš cestovat a co ti prostě sedne.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Součásti systému vstřikování paliva... Honda CB 600F Hornet, Yamaha SR 400, Yamaha FZ6 Faze... Mufiozo 6 Dnes v 14:27 Krautkopf
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet Radysek79 8 27.4.2024 v 15:23 lenkochal
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet Paťas96 5 23.4.2024 v 20:43 holl75
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet vodnikw 6 17.4.2024 v 19:08 Anti


TOPlist