globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Gs 500 problém s otáčkoměrem
6.5.2012 v 22:17
Zdravim, jsem tu nový a před 4 dny jsem si koupil moji první silnější motorku, ale nefunguje u ní otáčkoměr. To by normálně nebyl až zas tak velký problém. Ale údajně na ní byl měněn motor a to je ten kámen úrazu, na motoru není výstup na náhon otáčkoměru. A dle prodávajícího motor je z nějakého tipu který měl elektronický otáčkoměr a já mam budík normálně na lanko. Nevíte někdo jak by to šlo vyřešit? Zda by stačilo vyměnit budík a natáhnout nějaký kabel od motoru nebo co s tím?

1 reakcí na tento příspěvek Gs 500 problém s otáčkoměrem

6.5.2012 v 23:20 | Nahoru | #1
Jasně, máš holt trochu bastl a motor zjevně z novějšího Fka, mají elektronický otáčkoměr. Ty díry na olejový chladič normálně zaslep, ničemu to vadit nebude. Co se otáčkoměru týče tak idiotská možnost by byla vyměnit hlavu za starší model, přidělat toho šneka, přírubu a bowden a máš tacho. To bych dělal pouze pokud by k tomu byl nějaký rozumný důvod tam lézt.

Jinak nejlepší bude si sehnat budíky z bouračky už s elektronickým otáčkoměrem a vyměnit je oba, jestli ovšem seženeš. Většinou se prodává vše komplet palubka docela draho, ale tak furt je to lepší jak za nový jediný budík. Budeš muset holt hledat. A koneckonců palubka se hodí pro případ pádu, své původní budíky můžeš nechat jako náhradní díly nebo prodat dál.

Pouze otáčkoměr bych neměnil z toho důvodu, že podle ročníků se stále trochu mění design a vypadalo by fakt příšerně mít tacho z jednoho a otáčkoměr jiný. Čili tka nějak ve zkratce.

(reakce na) Gs 500 problém s otáčkoměrem

7.5.2012 v 09:51 | Nahoru | #2
dj_hroch> Máš recht, děkuju za upřesnění. Také mě napadlo sehnat budíky z bouračky, ale odrazuje mě jednak většinou vysoká cena celé palubky a také u havarované motorky málokdy bývají právě přístroje nepoškozené.
Také mě teď napadá ohledně toho nálitku na motoru... nevím, jak to vypadá přesně, ale nešlo by to třeba upravit? Vyvrtat díru, vyřezat závity pro uchycení bowdenu... ale musela by se vyměnit vačka, jelikož na této už není kolo pro náhon, ne? Třeba je to celé blbost, jen mně to tak blesklo hlavou.

pepino819> Motor dnes sice můžeš vyměnit, už se neeviduje v TP jeho výrobní číslo (pokud ano, můžeš jej nechat vymazat), musí však odpovídat typ motoru! Např. M501, jak se zmínil dj_hroch. Zkontroluj tohle, na motoru musí být napsán stejný typ, jako je uveden v TP. Jinak si koleduješ o problém. Nechci malovat čerty na zeď, ale nedá se vyloučit, že někdo motorku zadřel, dal tam motor, jaký mu přišel pod ruku a aby se tomuto všemu vyhnul, obratně ji prodal a Tys koupil zajíce v pytli. Ale samozřejmě držím palce, ať to tak není.

SirIndy> Tím bych si zde nebyl tak jistý. GS500 s originálním výfukem je totiž tak tichá, že kor s kvalitním kokosem na hlavě motor ani neslyšíš. Jedině si pamatovat zařazený kvalt a zhruba při které rychlosti jsou na jaký kvalt optimální otáčky. Mně dlouho nešel tachec na XV535 a dokázal jsem dle zvuku motoru poznat rychlost +- 10km/h. Ale tam je pochopitelně projev a zvuk zcela jinde.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E Dejwidos 2 Včera v 18:30 Dejwidos
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E Phabbyg 6 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E ViraxRider 16 26.5.2024 v 07:45 Rolda89
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman


TOPlist