globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Starý japonec
5.5.2012 v 10:58
Tak mám dotaz. Dá se "klasický" japonec typu GS 1000 z let 70.-80. používat k normálnímu provozu? Nájezd dejme tomu 6-8tis. ročně. Jde mi o to jestli už to není jenom na dojíždění do kavárny a pak hodiny leštit, na inzerci se objevil krásnej typ ale nevím jestli by byl vhodný. Nejsem žádný závodník. Jak je to spolehlevostí, servisem a ND? Dík za info

na litra tu není kolonka a dál mě to nechtělo pustit, tak proto 850

hollas, mmart kdo to jeste tydle moto jezdí, sem

1 reakcí na tento příspěvek Starý japonec

15.6.2012 v 17:15 | Nahoru | #1
To jsou všeobecně známý věci, ale stejně se Tě zeptám :
zacasnoval jsi kývačkou do boku v rovině hřídele zad.kola (na hl.stojanu samozřejmě!) ?
A taky nahoru a dolu, kolmo na hřídel zad.kola ? Přece jen je to stará bába na jednom
zadním tlumiči a těch míst, kde se objevují vůle je tam dost.
No a s předním kolem dopředu - dozadu, když je vidlice v přímém směru (a kolo v luftě!) ?
I na Kataně mýho "synka" byly originálně KULIČKOVÝ ložiska na sloupku řízení přední
vidlice (a dělalo to taky neuvěřitelný věci!) a po výměně za kuželíky "klídek" ...
Nemusí být právě rám na vině, že by byl jak rohlík...((-:
Ale dneska už musím končit.
Ivan.

(reakce na) Starý japonec

15.6.2012 v 17:56 | Nahoru | #2

IvanDvoutakťák píše: To jsou všeobecně známý věci, ale stejně se Tě zeptám :
zacasnoval jsi kývačkou do boku v rovině hřídele zad.kola (na hl.stojanu samozřejmě!) ?
A taky nahoru a dolu, kolmo na hřídel zad.kola ? Přece jen je to stará bába na jednom
zadním tlumiči a těch míst, kde se objevují vůle je tam dost.
No a s předním kolem dopředu - dozadu, když je vidlice v přímém směru (a kolo v luftě!) ?
I na Kataně mýho "synka" byly originálně KULIČKOVÝ ložiska na sloupku řízení přední
vidlice (a dělalo to taky neuvěřitelný věci!) a po výměně za kuželíky "klídek" ...
Nemusí být právě rám na vině, že by byl jak rohlík...((-:
Ale dneska už musím končit.
Ivan.


zkoušel, zadní nic hrozneho, az na tlumič, ten mel docela "mrtvej" chod, proste vymekly
predek jsem popravde moc nezkousel (to jsem zkoumal na projizdce), ale zaslouzil by si lehce dotahnout krk (nebo vymenit loziska)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Suzuki GS 850 nestartuje Suzuki GS 850 TeeDee 4 20.4.2021 v 19:30 Branas_23
napnutí rozvodového řetězu Suzuki GS 850 jiri5532 1 16.6.2016 v 16:03 Slávek-TDM


TOPlist