globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Starý japonec
5.5.2012 v 10:58
Tak mám dotaz. Dá se "klasický" japonec typu GS 1000 z let 70.-80. používat k normálnímu provozu? Nájezd dejme tomu 6-8tis. ročně. Jde mi o to jestli už to není jenom na dojíždění do kavárny a pak hodiny leštit, na inzerci se objevil krásnej typ ale nevím jestli by byl vhodný. Nejsem žádný závodník. Jak je to spolehlevostí, servisem a ND? Dík za info

na litra tu není kolonka a dál mě to nechtělo pustit, tak proto 850

hollas, mmart kdo to jeste tydle moto jezdí, sem

1 reakcí na tento příspěvek Starý japonec

15.6.2012 v 16:02 | Nahoru | #1
V tomto stavu asi NEBRAT !! Ale já jsem to v předchozím napsal blbě... :
Do r.1982 měly na nádrži kov. emblém, později lakovaný nápis SUZUKI, či logo "S".
Většina pozdějších ročníků měla nádrž dvoubarevnou, ale červenou jsem viděl i
s jednobarevnou . ALE!! VŠECHNY ty pozdější měly vzadu na nádrži(jezdci mezi stehna)
takové černé "bandáže / řemeny"(proti odření laku?).
Ten motor nemusí být "šrot",ale seřízenej určitě není - ta motka je asi "obětí"
už několikátého neuměla ...
Pokud by se odmítala na zvýšnej volnoběh rozjet, má jen ucpaný volnoběžný trysky
a to je práce na dvě hodiny a zase bude jako znovuzrozená ! Toto jsme právě nedávno
prožili s Katanou GSX1100SD mýho staršího syna a příčinou jsou ty do benzinu přidá-
vaný "bio-sračky" ... Taky na volnoběh prskala a odmítala se rozjet - a to tyto motory
mají klikovky jako "ingot" !

(reakce na) Starý japonec

15.6.2012 v 16:10 | Nahoru | #2

IvanDvoutakťák píše: V tomto stavu asi NEBRAT !! Ale já jsem to v předchozím napsal blbě... :
Do r.1982 měly na nádrži kov. emblém, později lakovaný nápis SUZUKI, či logo "S".
Většina pozdějších ročníků měla nádrž dvoubarevnou, ale červenou jsem viděl i
s jednobarevnou . ALE!! VŠECHNY ty pozdější měly vzadu na nádrži(jezdci mezi stehna)
takové černé "bandáže / řemeny"(proti odření laku?).
Ten motor nemusí být "šrot",ale seřízenej určitě není - ta motka je asi "obětí"
už několikátého neuměla ...
Pokud by se odmítala na zvýšnej volnoběh rozjet, má jen ucpaný volnoběžný trysky
a to je práce na dvě hodiny a zase bude jako znovuzrozená ! Toto jsme právě nedávno
prožili s Katanou GSX1100SD mýho staršího syna a příčinou jsou ty do benzinu přidá-
vaný "bio-sračky" ... Taky na volnoběh prskala a odmítala se rozjet - a to tyto motory
mají klikovky jako "ingot" !


no ta červená vypada že byla napadená, koupil to prej po GO primo z nejaky prodejny, ale co bylo delane, doklady nebo tak nebylo nic, prej to zralo 10litru, tak to dal nejakymu co to seridil ze jezdi za osm, ale proste to prská, jinak motor sel az na lehky selest za studena moc pekne, kvalty lehce, proste nejspis dobrej ale ten zbytek byl v docela bidnem stavu, ten jeho mechanik rikal ze prej je to chrchlání normální coz se mi nezdá, nastartovala pekne na drc, sytic naplno, po chvilce vyletely otacky tak jsem poslouchal motor, prisel majitel a jeste ji dal na plno, proc to nevim, zacla prskat tak jsem stahnul sytic ale neprestala a ani kdyz se prohrala na projizdce

skoda, jinak posez je na tom neuveritelne pohodlnej
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Suzuki GS 850 nestartuje Suzuki GS 850 TeeDee 4 20.4.2021 v 19:30 Branas_23
napnutí rozvodového řetězu Suzuki GS 850 jiri5532 1 16.6.2016 v 16:03 Slávek-TDM


TOPlist