Diky
třístovky jsem měl dvě, jednu tři roky, druhou dvaapůl roku, chovaly se podobně - takže píst cca 2 roky, ojnici 3 - 4 roky (měnil jsem jen na té starší a to spíše preventivně, úplně zralá ještě taky nebyla)
a to je asi všechno ?
ostatní věci - spojka, převodovka atd byly po celou dobu bez problémů, stejně tak rám, tlumiče netekly ani přední ani zadní
jednou za rok čočku v PDS
1x - 2x ročně řetězovou sadu
na jedné motoce mi zarezavělo jedno ložisko uložení kyvky (po 2,5 roku bez jakékoliv údržby) ostatní o.k.
dokonce se mi neohly ani jedny řidítka ! :) *yes*
4 reakcí na tento příspěvek KTM 300, pist, ojnice, klika atd.
v podstate o KTM 300 plati stejne intervaly jako pro TM (Petr TM). myslim ze 90 hodin navrcis jak nic,ale po tecch 60 bych shodil valec a premeril pist.Je take dobre ocistit nanos karbonu na pistu (pokud ti olej karbonuje??????zalezi na znacce a typu),max sjety pist bych menil urcite na 1 desetine.....pak muze prasknout prepazka u privery...... na ojce das s klidem sezonu (jestli nejezdis zavodne) pak ji skouknes jesi je ok a dalsi sezonu by mela vydrzet......zase zalezi na oleji a na cistem filtru.
Dulezita vec je abys po umyti jel moto projet a vyhazel vodu (kondenzovana) z motoru....to casto prispeje k rychle znicene ojnici a loziskum. :thmubup:
1 reakcí na tento příspěvek KTM 300, pist, ojnice, klika atd.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 300, pist, ojnice, klika atd.
ale tak to asi děláš taky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 300, pist, ojnice, klika atd.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 300, pist, ojnice, klika atd.
i kdyz se neprasi nni dobre ho tam nechavat 10 motohodin.....
jak ti skrz filtr proudi hodne vzduchu prestava olej "lepit" a pohlcovat castecky prachu a vodu....
kazdipadne nis neskazis kdyz to udelas pred kazdym jezdenim,delam to uz takle 3 roky a motorka si nikdy nestezovala..... predevsim ojka a pist ne :thmubup:
1 reakcí na tento příspěvek KTM 300, pist, ojnice, klika atd.
2 reakcí na tento příspěvek KTM 300, pist, ojnice, klika atd.
Ale taky se mi zdá že nejsou nic moc
Třeba originály mi na nové motorce vydržely přes 1600 km, z toho velký podíl závody ve sračkách, ale jsou taky tuším aspoň dvakrát dražší
EDIT: koukal jsem se ještě na tacho, těch 1600 km dělá přes 50 hodin !
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 300, pist, ojnice, klika atd.
Delty nejsou spatny.....
Delaj dve smesy - mekka (oranzovy obal) a tvrde ( cerveny obal) ,musis to menit pokud sou sracky nebo pokud je prach a vedro jinak to de dopr..... a je to sjety treba za jeden zavod,taky se mi to povedlo.....pak zalezi jak kvalitny mas brzdove kotouce,to taky dela hodne,hlavne na brzdovem ucinku
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 300, pist, ojnice, klika atd.
já ty originály měnit nemusel, nechal jsem je i v prachu i na bláto, brzdily celou dobu dobře a vydržely
teď ale zrovna jedny delty mám nasazené tak uvidím, myslím jsou měkké
tvrdé delty jsem nezkoušel, ale třeba tvrdé goldfreny mi na dvoutaktu vůbec nesedí, nebrzdí měkce, snadno se blokují. Na čtyřtaktu fungujou jakžtakž, asi na to není tak háklivý
ale dopředu dávám zásadně bremba příp. origo KTM (tuším dělá je taky brembo) i když jsou citelně dražší. Mají jednoznačně větší účinnost - tření a nemusím tolik tahat za páčku
Vzadu je to fuk, noha má síly dost ale vpředu to je poznat hodně
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 300, pist, ojnice, klika atd.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 300, pist, ojnice, klika atd.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 300, pist, ojnice, klika atd.
1 reakcí na tento příspěvek KTM 300, pist, ojnice, klika atd.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 300, pist, ojnice, klika atd.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 300, pist, ojnice, klika atd.
60 dolaru v usa.... coz je nakych 1000,- kc ale v USA maj tyhle veci skoro o 50% levnejsi....pocitej s cenou cca za zadni par desticek kolem 1500,-KC