Téma: KTM 300, pist, ojnice, klika atd.
 
15.11.2007 v 18:23
Caues, zajimaly by me servisni intervaly (na vymenu pistu, ojky,..), tolerance pist-valec, atd. u teto konkretni motorky. Spoleham se na zkusene nazory PetraTM, Vany666, no samozrejmne, tvoje taky Autore ;) a dalsich.
Diky
Předchozí
1 2
Následující

KTM 300, pist, ojnice, klika atd.

15.11.2007 v 18:41 | Nahoru | #1
Ty woe,vzdyt se to tady vomila furt dokola,proste az je to potreba ,tak se to udela :lol:

(reakce na) KTM 300, pist, ojnice, klika atd.

15.11.2007 v 19:33 | Nahoru | #2
o.rudolf> S KTM moc zkušeností nemám...na TM je tolerance na výměnu pístu 13 setin, preventivně dávám na 10ti, a píst než se dosáhne tý desetiny najede cca 400 l benzínu....asi 80 hod. Ojku jsem dával taky víceméně preventivně v létě, mám 03 a myslím že byla ještě původní. Tam se vůle určuje poměrně blbě *no* . No a ložiska na klice až začnou hučet nebo až začne být vůle na zapalku. je to fakt hrozně individuelní :) ..podle toho jak se k tý motorce chováš,jak často děláš filtr, jestli jsou v cajku gufera na klice atd atd :) ...a taky pokud nebyla nová tak stejně nikdy nevíš co se s tím kdy dělo :shy:

(reakce na) KTM 300, pist, ojnice, klika atd.

15.11.2007 v 19:43 | Nahoru | #3
o.rudolf> no tak to ještě znova zkusím odhadnout. Samozřejmě záleží jak moc jezdíš, asi bude mít vliv i podíl ježdění v prachu a taky kolik tomu dáváš
třístovky jsem měl dvě, jednu tři roky, druhou dvaapůl roku, chovaly se podobně - takže píst cca 2 roky, ojnici 3 - 4 roky (měnil jsem jen na té starší a to spíše preventivně, úplně zralá ještě taky nebyla)
a to je asi všechno ?

ostatní věci - spojka, převodovka atd byly po celou dobu bez problémů, stejně tak rám, tlumiče netekly ani přední ani zadní
jednou za rok čočku v PDS
1x - 2x ročně řetězovou sadu
na jedné motoce mi zarezavělo jedno ložisko uložení kyvky (po 2,5 roku bez jakékoliv údržby) ostatní o.k.

dokonce se mi neohly ani jedny řidítka ! :) *yes*

4 reakcí na tento příspěvek KTM 300, pist, ojnice, klika atd.

15.11.2007 v 19:57 | Nahoru | #4
4 o.rudolf :

v podstate o KTM 300 plati stejne intervaly jako pro TM (Petr TM). myslim ze 90 hodin navrcis jak nic,ale po tecch 60 bych shodil valec a premeril pist.Je take dobre ocistit nanos karbonu na pistu (pokud ti olej karbonuje??????zalezi na znacce a typu),max sjety pist bych menil urcite na 1 desetine.....pak muze prasknout prepazka u privery...... na ojce das s klidem sezonu (jestli nejezdis zavodne) pak ji skouknes jesi je ok a dalsi sezonu by mela vydrzet......zase zalezi na oleji a na cistem filtru.
Dulezita vec je abys po umyti jel moto projet a vyhazel vodu (kondenzovana) z motoru....to casto prispeje k rychle znicene ojnici a loziskum. :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek KTM 300, pist, ojnice, klika atd.

16.11.2007 v 07:12 | Nahoru | #5
Diky za rady, olej leju REPSOL compecition, a filtr cistim tak kazdych cca 10 MTH.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 300, pist, ojnice, klika atd.

16.11.2007 v 07:29 | Nahoru | #6
o.rudolf> u filtru se neřídím pevným intervalem, ale podle potřeby a podmínek. Při výletu za deště nebo mokra vydrží třeba 30 mth úplně čistý, naopak třeba při countrycrossu v prachu jo měním už po jedné hodině nebo i dřív - např. když se jedou dvojice - tj. prakticky jen po půl hodině jízdy 1 motorky

ale tak to asi děláš taky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 300, pist, ojnice, klika atd.

16.11.2007 v 07:54 | Nahoru | #7
Vana666> jojo, kdyz se prasi, tak dle vizualni kontroly

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 300, pist, ojnice, klika atd.

16.11.2007 v 09:31 | Nahoru | #8
o.rudolf>
i kdyz se neprasi nni dobre ho tam nechavat 10 motohodin.....
jak ti skrz filtr proudi hodne vzduchu prestava olej "lepit" a pohlcovat castecky prachu a vodu....
kazdipadne nis neskazis kdyz to udelas pred kazdym jezdenim,delam to uz takle 3 roky a motorka si nikdy nestezovala..... predevsim ojka a pist ne :thmubup:

(reakce na) KTM 300, pist, ojnice, klika atd.

16.11.2007 v 09:33 | Nahoru | #9
Lenny58>>
na tom může něco být

(reakce na) KTM 300, pist, ojnice, klika atd.

16.11.2007 v 09:35 | Nahoru | #10
Lenny58> v cem a jak ho peres? pry na to neni OK benzin

1 reakcí na tento příspěvek KTM 300, pist, ojnice, klika atd.

16.11.2007 v 09:36 | Nahoru | #11
predevsim jsou dobre a sptane oleje na filtr......zalezi na dobre volbe

(reakce na) KTM 300, pist, ojnice, klika atd.

16.11.2007 v 09:40 | Nahoru | #12
Lenny58> pouzivam denicol a valvoline

2 reakcí na tento příspěvek KTM 300, pist, ojnice, klika atd.

19.11.2007 v 10:18 | Nahoru | #13
Je mozne, ze by zadni brzdove desky DELTA BRAKING vydrzeli na KTM 300 EXC 2,5 mth?? A pak bylo po nich, nebo to je nejaka vada materialu?

(reakce na) KTM 300, pist, ojnice, klika atd.

19.11.2007 v 11:37 | Nahoru | #14
o.rudolf> záleží přece hodně jestli jedou v suchu nebo ve sračkách, mokrém písku apod.
Ale taky se mi zdá že nejsou nic moc

Třeba originály mi na nové motorce vydržely přes 1600 km, z toho velký podíl závody ve sračkách, ale jsou taky tuším aspoň dvakrát dražší

EDIT: koukal jsem se ještě na tacho, těch 1600 km dělá přes 50 hodin !

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 300, pist, ojnice, klika atd.

19.11.2007 v 12:52 | Nahoru | #15
o.rudolf>

Delty nejsou spatny.....

Delaj dve smesy - mekka (oranzovy obal) a tvrde ( cerveny obal) ,musis to menit pokud sou sracky nebo pokud je prach a vedro jinak to de dopr..... a je to sjety treba za jeden zavod,taky se mi to povedlo.....pak zalezi jak kvalitny mas brzdove kotouce,to taky dela hodne,hlavne na brzdovem ucinku

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 300, pist, ojnice, klika atd.

19.11.2007 v 17:10 | Nahoru | #16
Lenny58> takže přece jen budou ty delty horší
já ty originály měnit nemusel, nechal jsem je i v prachu i na bláto, brzdily celou dobu dobře a vydržely

teď ale zrovna jedny delty mám nasazené tak uvidím, myslím jsou měkké

tvrdé delty jsem nezkoušel, ale třeba tvrdé goldfreny mi na dvoutaktu vůbec nesedí, nebrzdí měkce, snadno se blokují. Na čtyřtaktu fungujou jakžtakž, asi na to není tak háklivý

ale dopředu dávám zásadně bremba příp. origo KTM (tuším dělá je taky brembo) i když jsou citelně dražší. Mají jednoznačně větší účinnost - tření a nemusím tolik tahat za páčku
Vzadu je to fuk, noha má síly dost ale vpředu to je poznat hodně

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 300, pist, ojnice, klika atd.

19.11.2007 v 17:13 | Nahoru | #17
Jak to s těma destičkama děláte, já mám najeto 8000 km terénem a jsou tam pořád originály a mají tak 70% :/

(reakce na) KTM 300, pist, ojnice, klika atd.

19.11.2007 v 17:43 | Nahoru | #18
Vespa> nemáš tam ještě bubny ? :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 300, pist, ojnice, klika atd.

19.11.2007 v 19:34 | Nahoru | #19
Vespa> a co tam davas?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 300, pist, ojnice, klika atd.

19.11.2007 v 19:35 | Nahoru | #20
A co treba Newfren?

(reakce na) KTM 300, pist, ojnice, klika atd.

19.11.2007 v 19:36 | Nahoru | #21
Vana666> A co mekke gold freny.

1 reakcí na tento příspěvek KTM 300, pist, ojnice, klika atd.

19.11.2007 v 19:38 | Nahoru | #22
:D jak rika Vana666 nejlepsi jsou opravdu brembo(original ktm) .... ale stojej ranec :puke:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 300, pist, ojnice, klika atd.

19.11.2007 v 19:43 | Nahoru | #23
Lenny58> viefiel?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 300, pist, ojnice, klika atd.

19.11.2007 v 20:10 | Nahoru | #24
o.rudolf>

60 dolaru v usa.... coz je nakych 1000,- kc ale v USA maj tyhle veci skoro o 50% levnejsi....pocitej s cenou cca za zadni par desticek kolem 1500,-KC

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 300, pist, ojnice, klika atd.

19.11.2007 v 20:13 | Nahoru | #25
přední KTM (brembo) kupuju tuším kolem 800 Kč včetně DPH

(reakce na) KTM 300, pist, ojnice, klika atd.

19.11.2007 v 20:17 | Nahoru | #26
Vana666>

to by odpovidalo predni maj cca za 48 dolaru

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 300, pist, ojnice, klika atd.

19.11.2007 v 20:22 | Nahoru | #27
Vana666>Smim se zeptat, kde je kupujes?

1 reakcí na tento příspěvek KTM 300, pist, ojnice, klika atd.

19.11.2007 v 20:25 | Nahoru | #28
Kupuju obyč 200 -300Kč desky a drží tak zhruba jako 2/3 origo ale jedu už starší vyjetej kotouč. Jednou se mi sjely tak za 10 hod ???. Dal jsem druhý a zase mizely???. Po zkoumání jsem odjehlil kotouč (díry odlehčení) a obrousil fazetku vzniklou opotřebením - výsledek OK - zase drží.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 300, pist, ojnice, klika atd.

19.11.2007 v 20:27 | Nahoru | #29
o.rudolf> TREUTLER, v Brušperku

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 300, pist, ojnice, klika atd.

19.11.2007 v 20:29 | Nahoru | #30
MikiberG> mozna na tom odjehleni neco bude, ale ze jsem je jsel uplne cele za 2,5 mth, to je divny.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist