Co jsem zatím tak sesumíroval:
- Lamináty (origo kapoty asi poslat i s papírama do světa)
- Očesat takový ty věci jako světla, blinkry a pod.
- Double buble plexo
- Jiná řetězovka
1 reakcí na tento příspěvek ZX7R do závodního kabátu
1 reakcí na tento příspěvek ZX7R do závodního kabátu
Co budeš mít na prodej nabídni sem, nějaký zájemce se už najde.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX7R do závodního kabátu
Naposledy editováno 04.05.2012 12:27:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX7R do závodního kabátu
gorkin píše: Vůbec bych se nebál že to nepojede
No, tak je těžká jako kráva a těch 130 koní co tam je není uplná hitparáda...1 reakcí na tento příspěvek ZX7R do závodního kabátu
vzducháč
výfuk
karbece (dynojet)
stupačky
brzdy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX7R do závodního kabátu
Ke kapotam..Spesl na zx7r jsem daval laminaty a muzu ti rici motoforza jak papis drzaky zadne nic + plexi musis dat jen hnusne jejich origo tam nejde.
Za me NEDOPORUCUJI kdyz laminaty tak jedine MOTOLAMINO jak jediny lisovane z obou stran tedy s drzakama a kvalitou uplne nekde jinde.
Ale jinak si to udelej jak chces.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX7R do závodního kabátu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX7R do závodního kabátu
Napis do Motolamina..on ti je podle tvojich udela formy a vyrobi.
Spesl kdyz jich budete brat vice.
Je to na tobe soudruhu.Sebimota jsem na zx7r davala a nikdy vice..rezat sem je musel a jak papir. Pohledej resilo se to tu vice.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX7R do závodního kabátu
Rebel83 píše: Těžko říct, co na sedmě máš teď za "race" doplňky, ale pořešil bych ještě:
vzducháč
výfuk
karbece (dynojet)
stupačky
brzdy
- ze vzducháče často lidi vytahují jenom tu "síťku"
- jiný výfuk ušetří pár kil, ale zabije tvoji šrajtofli
- dynojet fajn, doporučují taky Factory Pro, že prý je to snadnější na seřízení (zároveň s tím vyhazujou ten čisticí systém pod airboxem a zadeklují hlavu)
- na stupačky si myslím stačí mezikusy a delší táhlo k řadičce
- šestipístky brzdí dost, ale lidi se o ně nestarají, tak jdou do prčic... často se dávají čtyřpístkové Nissiny ze starého Bandita
maciiik píše:
- šestipístky brzdí dost, ale lidi se o ně nestarají, tak jdou do prčic... často se dávají čtyřpístkové Nissiny ze starého Bandita
Mno v podstatě až na diametr kotoučů mám na šestce i sedmě brzdy stejné.
Starám se o ně v rámci možností, dle mě i možná dobře.
Brzdy na šestce jsou úplně někde jinde. Možná to je i pancéřovkama, ale i bez nich šestka brzdila stejně dobře.
Zajisté bude rozdíl v brzdění díky rozdílu hmotnosti obou strojů. Respektive rozdíl bude v těch 50 kg, co má sedma navíc