1 reakcí na tento příspěvek bohatost směsi?
Naposledy editováno 02.05.2012 19:46:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) bohatost směsi?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) bohatost směsi?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) bohatost směsi?
want píše: ZED750> Bohatost směsi ovlivňuje i hladina paliva v karburátorech. Máš ji v pořádku? U 750ky má být 1,5-2,5 mm.
a i tryska, poloha jehly, zda je čistej filtr, laďák apod.
1 reakcí na tento příspěvek bohatost směsi?
Výfuky jsem vyčistil Bluejobem a další 3 sezóny ani známky žloutnutí. A Savažka byla rok 98, Tak jestli Virago ročník 94 štelovací jehlu nemá - nevím a divím a nechápu princip, jak se to může štelovat jen šroubky. Doufám, že to měl Jardaviro rozebraný a nečerpá info jen z doslechu. Jinak když jsem to dělal, karbec jsem venku neměl. Rozdělat ho (sundat víko) a vidět vše na vlastní oči je otázka 5 minut.
Jěště něco. Na starších motorkách se v 99% šteluje šroubkem VZDUCH kolem volnoběžné trysky - povoluješ-pouštíš víc vzduchu-ochuzuješ směs. Není to tedy tak, že povolováním pouštíš víc benzínu!!! Škrcením vzduchu totiž dosáhneš mnohem citlivějšího nastavení, než kdybys škrtil benzín při konstantním vzduchu.
1 reakcí na tento příspěvek bohatost směsi?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) bohatost směsi?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) bohatost směsi?
Přesto ovšem tazateli nelze odpovědět nic jiného než překontrolovat těsnost sání a výfuku.
Pakliže to začlo střílet z ničeho nic. Každopádně bych je vytáhl,vyčistil,přenastavil bylo li by to nutné.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) bohatost směsi?
1 reakcí na tento příspěvek bohatost směsi?
Skus prvně utěsnit všechny sací cesty, filtr, udělat synchro karburátorů. Je to nejsnažší cesta.
1 reakcí na tento příspěvek bohatost směsi?
A koukám, že je to z novějšího ročníku, který už nemá ty zátky přes hlavní trysku na spodku plovákovek.
edit: Jinak plíšek měly spíše Hitachi, ne? Na Mikunkách jsem většinou viděl gumové špunty.
Naposledy editováno 06.05.2012 22:46:33
Viragomann píše: No já nevím, jestli mu tu radíte dobře. ale karburátory Mikuni mají šroubky bohatosti směsi zakryté mosaznou krytkou a tu jen tak nesundá, karbce MUSÍ ven a jde to dost špatně. (Já je tam mám. mám r.v.92).
Skus prvně utěsnit všechny sací cesty, filtr, udělat synchro karburátorů. Je to nejsnažší cesta.
Chlapi bacha, né vše, co na karbu najdete a má to zářez pro šroubovák, je určeno ke štelování. Zvlášť, pokud je to zapečetěné mosazí
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Yamaha XV 750 Virago problém při st... Yamaha XV 750 Virago | Carlos-NK | 6 | 31.3.2024 v 14:06 badyXV |
Yamaha XV 750 Virago 94 přiškrcená ... Yamaha XV 750 Virago | Mojzisak | 3 | 14.3.2024 v 10:48 Pexeso |
XIV Velká Virago Vyjížďka 2024 se ... [1 ... 346, 347] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... | rancher | 10401 | 24.2.2024 v 11:46 rancher |
Progresivní tlumiče na Virago XV 750 Yamaha XV 750 Virago | Lardyn | 12 | 10.2.2024 v 21:17 Ivos |
yamaha virago xv 750 US verze Yamaha XV 750 Virago | pajaskoda | 6 | 3.1.2024 v 21:13 Vítězslav_Máří |