globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Měřák bohatosti směsy
2.5.2012 v 09:09
Zdravím, nedávno jsem na netu viděl jakou - si lambda sondu pro měření teploty výfukových plynů a podle toho se i prý seřizuje směs následně, bylo to na stránkách pro nějaké skůtry (tudíž tomu moc naděje moc nedávám), ale chci se zeptat, pro řádné doladění karbců mi postačí jen budíky na podtlaky ? bo se dá sehnat ještě nějaké takové podobné zařízení pro nastavování ????

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měřák bohatosti směsy

3.5.2012 v 14:55 | Nahoru | #1
Jurawood> jen tak pro zajímavost, dá se říct jak se projevuje změna nastavení hladin?

Jinak ladění podle ucha mi přijde taky jako blbost, my jsme s assassinem ladili až podle poznatků z jízdy, jinak to snad ani nejde.

(reakce na) Měřák bohatosti směsy

3.5.2012 v 15:19 | Nahoru | #2

Stev píše: Jurawood> jen tak pro zajímavost, dá se říct jak se projevuje změna nastavení hladin?

Jinak ladění podle ucha mi přijde taky jako blbost, my jsme s assassinem ladili až podle poznatků z jízdy, jinak to snad ani nejde.


jo to sem zapomněl dopsat....podle testování

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měřák bohatosti směsy

6.5.2012 v 07:52 | Nahoru | #3

Stev píše: Jurawood> jen tak pro zajímavost, dá se říct jak se projevuje změna nastavení hladin?.



Zcela jednoduše a hodně lidí si to neuvědomuje a zaměňuje s bohatostí. hladinou ovlivňuješ kvalitu rozprašování. To, zda vůbec aerosol vzniká (nízká hl. -vzduch nestrhává benzín), jak je jemný (optimální rozmezí). Při vysoké hází do válce větší kapky (někdy přímo na svíci) a v extrému, kdy je hladina výš než hl. tryska, už nerozprašuje, benzín teče do válce (nebo ven z karbce) proudem. vše to má velký vliv na spotřebu a výkon motoru ale nemá to nic dělat s bohatostí. Poměr vzduchu a benzínu je stále dán vzájemnou polohou jehly a vzduch. přívěry, při plném plynu tryskou. Co se týká podtlaků, těmi se šteluje zpoždění reakce otvírání přívodu benzínu za otvíráním vzduchu. na bohatost má tedy vliv poze v okamžiku akce a deakcelerace. po vyrovnání tlaků (kdy už plynem nekroutíš) už ne. Důležitost nastavení podtlaků pro vícevál je aby měly všechny stejný průběh výkonu, když za to vemeš.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Technicka Suzuki GSX 600 F Suzuki Suzuki KadlecJo 14 26.4.2024 v 07:54 zmulin
Správná poloho palivového ventilu S... Suzuki GSX 600 F robb99 9 15.7.2023 v 20:32 dewwil
Motorka nestartuje Suzuki GSX 600 F Suzuki GSX 600 F Vojtas0034 8 10.9.2022 v 08:50 Vojtas0034
Olej gsx600f Suzuki GSX 600 F ZdenyRider 17 25.5.2022 v 10:51 Ozzy_
Klouže spojka - Suzuki GSX 600 F 1991 Suzuki GSX 600 F 125Marek 17 31.5.2021 v 07:15 125Marek


TOPlist