globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: jarní seřízení
29.4.2012 v 16:04
Zdravím všechny. Poprosil bych o radu co všechno by se mělo cca po dvou letech seřídit a vyladit. A v jakém pořadí to dělat. Teď mám v plánu seřidit podtlaky a vůle ventilů. Zdá se mi, že mašina nic moc nepotřebuje až na dcl blbej volnoběh, kterej při nastartování divně zní a každou chvíli to vypadá že to zdechne. Ostatní seřízení bych spíše dělal pro dobrej pocit. Dík za rady

jarní seřízení

29.4.2012 v 17:39 | Nahoru | #1
Nejdřív ventilové vůle, potom podtlaky - ne naopak; volnoběh a vůli plynového lanka až nakonec.

Co všechno ostatní najdeš v manuálu

1 reakcí na tento příspěvek jarní seřízení

29.4.2012 v 18:15 | Nahoru | #2
Na stránkách zde máš uplně všechno,tak hledej

2 reakcí na tento příspěvek jarní seřízení

29.4.2012 v 18:18 | Nahoru | #3
Já sem teď na své ER-5 nastavil hladinu v karburátorech a nestačil jsem se divit, jaký je rozdíl 2mm hladiny benzinu od správné hodnoty-ted jde konečně krásně do otáček A podtlaky budu dělat teĎ ve čtvrtek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jarní seřízení

29.4.2012 v 21:54 | Nahoru | #4
rodrigo> jako tyhle stránky znám, ale spíš mě šlo o radu od někoho kdo si nechává seřídit motorku aby měl dobrej pocit, že to je všechno v cajku, kord když moc dobře nevím kdy to bylo od minulýho majitele děláno. Třeba ventilový vůle jsou docela důležitý mít v cajku ale seřízení karbců tak nutný není. BTW kdybych chtěl vyčistit celej karburátor, jak to udělat co nejsnadněji a před nebo po čem, když s tím nemám zkušenosti (jen z jawek)

1 reakcí na tento příspěvek jarní seřízení

29.4.2012 v 22:07 | Nahoru | #5
Lapi7

POZOR! Podtlakový karburátor Japonské mašiny není ani omylem podobným starému poctivému Jikovu z Jaw.
Výrobce jasně říká (a platí to i obecně) - pokud to není BEZPODMÍNEČNĚ nutné, tak karburátory v žádném případě nerozdělávat !!! - jediným důvodem k jejich rozebrání je pouze fatální porucha.
Jako "laik" se hlavně zaměř na věci, které dokážeš udělat doma a které funkci motoru ovlivňují 100x víc, než nějaké "zašpinění" od benzínu

1) Čistota vzduchového filtru
2) Čistota síta na palivovém kohoutu
3) Dokonalá těsnost airboxu a přírub mezi airboxem a karburátory a kraburátory a motorem
4) Výměna svíček
5) Výměna oleje a filtru
6) Kontrola, nastavení správné vůle a promazání plynového, sytičového a spojkového lanka
7) Seřízení synchronizace (podtlaků) karburátoru

Pokud uděláš tyto jednoduché úkony, tak motoru prospěješ mnohem víc, než překomplikované rozmontování karburátorů s nejistým výsledkem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jarní seřízení

29.4.2012 v 22:48 | Nahoru | #6
Lapi7> Seřízení karburátorů je ale nutné také a hlavně synchronizace, jinak to bude naprd startovat a mít naprd průběh. Ne nadarmo ty kroky výrobce předepisuje... Samotné čištění naopak není nutné, konec konců k tomu není ani důvod - není to celé osraté od oleje jak na dvoutaktu a benzín je sám o sobě dobrý čistič. Odkalit plovákovky na zimu abys vypustil i případnou rez nebo drobný písek, případně před zimou použít nějakou "rozpouštěcí" přísadu do benzínu, a raz za čas vyčistit sítko v nádrži postačí uplně bohatě.

Jestli nevíš co tam kdy a jak bylo děláno tak si také vyměň brzdovku a odvzdušni, případně jestli máš chladící kapalinu, dotáhni všechny předepsané šrouby a namaž všechna mazací místa...

(reakce na) jarní seřízení

30.4.2012 v 17:59 | Nahoru | #7
Johny_Servis> To sem si právě myslel, že to bude nebe a dudy. Všechny provozní kapaliny jsem už vyměnil, teď mně jde o seřízení. Takže jestli jsem tě pochopil, nejlepší bude když karburátor nechám bejt a nastavím u něj jen ty podtlaky?

(reakce na) jarní seřízení

18.3.2015 v 23:24 | Nahoru | #8
pliczb> Ahoj. prosim Tě mohl bys poradit? koupil jsem er5 v prosinci a potřeboval bych to také seřídit? dnes jsem zkoušel hadičku dát na vypoušťák a u levého karb. mám hladinu o proti pravému možná víc jak o 2 mm níž. kolik tam má ta hladina být? je na karbecích z venku nějaká ryska? dík Jarda.. Jo a o synchronizaci a seřízení ventilů něco nevíš?? Díky ,Jarda..

(reakce na) jarní seřízení

18.3.2015 v 23:30 | Nahoru | #9
dj_hroch> ahoj. prosim můžeš mi něco napsat jak se dělá synchronizace karbeců?-špatně to studené chytá.. mám er5..

(reakce na) jarní seřízení

28.3.2015 v 07:44 | Nahoru | #10
pliczb> Ahoj. Vím,že je to 3roky ale chci se poradit. Hladina karburátoru je 17-měří se ze v nitř,tak počítám z venku tak na 19mm? Ale proč píši : ještě mi to dělá to,že špatně klesaj otáčky. prostě po puštění plynu to má tak ke 3 tisícům a na předepsaných 1200ot. to padne za nějakých 5-10 sekund. Pži řazení na větší stupeň otáčky nepadnoupři puštění plynu..čím to může být?? Lanovod ok.. před týdnem to jelo normálně,pak asi při 160km/h to začlo jít na jeden válec(výměna svíce a dobrý),ale ty otáčky jsou nahoře jak jsem popisoval.. Předem dík za rady,vaše zkušenosti..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
kód barvy tmavě zelené Hondy Honda CB 500 PidaCZ 7 2.5.2024 v 16:27 Gahan37
CB 500 Palivový ventil daruji Honda CB 500 mta 1 9.4.2024 v 09:27 yan71
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... sasasasa 29 25.3.2024 v 17:59 mRKEF
radost Honda CB 500 Sunshine011 16 20.11.2023 v 07:08 ja1
Ukazatel zařazené rychlosti CB 500 ... Honda CB 500 Starouš1968 4 14.10.2023 v 21:40 Kokin


TOPlist