globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 125ccm na výlety a občas delší trasy
20.4.2012 v 18:28
Ahoj lidi, vím, že těchto témat je tu mraky, ale každý má trošku jiný nároky a i když jsem se v kategorii "125ccm" hrabal několik dnů (možná i týdnů) nenašel jsem nároky který by padly přesně na mojí míru.Takže proto si dovoluji založit nové téma doufám, že mě za to neukamenujete .
Toť na začátek a teď k věci. 7.května budu mít závěrečně zkoušky a už bych chtěl pořídit co nejdřív nějakou motorku.Takže chtěl bych motorku na delší trasy nemyslím tím, že bych chtěl jet mimo stát, ale aspoň 200-300 km denně v klídku aby dala, občasné ježdění do školy upozorňuji, že nechci Silnici ani 2takt!!.Takže 4T je pro mě jasná volba ikdyž 4t 125 je docela líná jak jsem tak četl .Nejsem žádný závodník (i když máme doma Dinli Centhor 700 na které se svezu docela agresivně do 100 km/h , ale to jsem nepatří je to čtyřkolka).Rád bych nějaký cestovní motocykl popř. motard enduro max naháče.Cenový strop je někde u 27000 125ccm je přestupní stanice max. na dva roky.Nemám nic proti číně (měly jsme 250ccm čtyřkolku lyda 250 eagle nebo tak :D ta značka snad ani neexistuje :D a má najeto něco přes 7000 a stále bez závady) Jinak japonské stroje můžete taky postovat proti těm už vůbec nic nemám .Kdyžtak prosím aby jste sem daly rovnou odkaz na motorku toť asi vše.Díky

Uzavřeno 29.01.2013 v 18:50 uživatelem _Žaky_

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 125ccm na výlety a občas delší trasy

20.4.2012 v 22:46 | Nahoru | #1
Beny.> To se sice nevyrovná, ale pokud má strop 27 000kč, tak pojistka, evidenčka, přepis cca 2000. Zbude mu 25 000Kč. U každý bazarový motorky je dobrý vyměnit olej a brzdovou kapalinu. Případně i destičky, řetěz a gumy(pokud budou opotřebený). To máš další 3 až 4 tisíce. Takže se vlastně bavíme o motorce s cenou do 23 000kč.
Jasně, můžeš za to koupit japonce, ale v jakým stavu? Většinou to budou už dost jetý motorky, na kterejch se každej předchozí majitel zaučil. To už mi příjde mnohem lepší, koupit si pár let starou čínu, která bude za stejnou cenu po prvním majiteli a bude mít vychytaný mouchy.

A zrovna výkon a jízdní vlastnosti nemá u osminky moc cenu řešit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 125ccm na výlety a občas delší trasy

21.4.2012 v 10:31 | Nahoru | #2
Hippieguy> Ojetej japonec se 30 000km bude mnohem lepší než ojetá čína s 10 000km... to mi věř, a že nemá cenu řešit jízdní vlastnosti u osminky? I ve 100km/h se dá lehce zabít, měl jsem Yuki SMko, koupil jsem MZ SM a při prvním zmáčknutí brzdy u MZty jsem si malem dal hubou o chodník, jak to suprově brzdilo... byl jsme zvyklej na Yukču, tam abys zabrzdil tak jsi musel tu páčku stisknout 3ma prstama aby byl brzdnej učinek dostačující nebo i rám,Yuki se kroutila při rychlosti nad 80km/h jak vnadná tanečnice nočního klubu u tyče, kdežto MZ drží svoji 'pevnost' až do konce... Takže já radím... za mě YBRko... za ty prachy seženeš dost dobrou a spolehlivou...
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaký a kolik dolít oleje do předníc... Yuki CSR 125 sst_moto 2 10.3.2023 v 17:19 Rexiik
Jak sundat rotor magneta na yuki csr Yuki CSR 125 Seymo 9 8.6.2022 v 22:18 Hayakuk
Yuki CSR 125 nastavení plováků karb... Yuki CSR 125 sst_moto 0 23.4.2021 v 18:12 sst_moto
Problém se spojkou Yuki CSR 125 Standaa365 2 13.3.2020 v 20:07 Standaa365
Yuki csr nejde nastartovat Yuki CSR 125 tonda2134 7 21.1.2020 v 18:37 tonda2134


TOPlist