Téma: špatná zkušenost s obchodem parts depot
 
20.4.2012 v 11:07
Chtěl bych se podělit o zkušenosti s firmou PARTS DEPOT prodávající náhradní díly takže v rámci zachování objektivnosti jen holá fakta:
Pracuji v autoservisu kam občas zákazník přiveze i motorku, a je třeba někde objednat díly:
1. objednávka - spojkové lamely - dodací lhůta týden
Zákazník byl pěkně naštvaný a už k nám nepřijede když spojka přišla za 14 dní, firma se omluvila.
2. objednávka - opravná sada přední brzdy
Zboží dorazilo třetí den, ale na brzdu zadní, takže znovu na poštu, výměna a dny plynou, firma se omluvila..
3. objednávka - gufera do vidlic
Na danou motorku a rok výroby jsem objednal gufera do vidlic, zboží přišlo za 4 dny, ovšem zákazník přijel s podvozkem ohlins, proto jsem chtěl nerozbalená gufera vyměnit za gufera jiného rozměru -všude jinde absolutně běžná věc, ale firma PARTS DEPOT tohle živnostníkům neumožňuje!!! Takže vyhozené peníze..

A jaké máte zkušenosti vy s e-shopy, případně na co si dát pozor?

1 reakcí na tento příspěvek špatná zkušenost s obchodem parts depot

20.4.2012 v 12:09 | Nahoru | #1
pokud si to kupoval pres internet tak ze zakona mas dva tydny na vraceni zbozi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) špatná zkušenost s obchodem parts depot

20.4.2012 v 12:11 | Nahoru | #2

WHTRDR píše: pokud si to kupoval pres internet tak ze zakona mas dva tydny na vraceni zbozi.


podle občasnkýho zákoníku ano. podle obchodního nevim nevim
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist