Téma: špatná zkušenost s obchodem parts depot
 
20.4.2012 v 11:07
Chtěl bych se podělit o zkušenosti s firmou PARTS DEPOT prodávající náhradní díly takže v rámci zachování objektivnosti jen holá fakta:
Pracuji v autoservisu kam občas zákazník přiveze i motorku, a je třeba někde objednat díly:
1. objednávka - spojkové lamely - dodací lhůta týden
Zákazník byl pěkně naštvaný a už k nám nepřijede když spojka přišla za 14 dní, firma se omluvila.
2. objednávka - opravná sada přední brzdy
Zboží dorazilo třetí den, ale na brzdu zadní, takže znovu na poštu, výměna a dny plynou, firma se omluvila..
3. objednávka - gufera do vidlic
Na danou motorku a rok výroby jsem objednal gufera do vidlic, zboží přišlo za 4 dny, ovšem zákazník přijel s podvozkem ohlins, proto jsem chtěl nerozbalená gufera vyměnit za gufera jiného rozměru -všude jinde absolutně běžná věc, ale firma PARTS DEPOT tohle živnostníkům neumožňuje!!! Takže vyhozené peníze..

A jaké máte zkušenosti vy s e-shopy, případně na co si dát pozor?

1 reakcí na tento příspěvek špatná zkušenost s obchodem parts depot

20.4.2012 v 11:43 | Nahoru | #1
Tak já se musím Parts Depot zastat,a můžu s klidným svědomím prohlásit že je to jedna z nejspolehlivějších firem na našem trhu,které já znám.Vždy vše co jsem objednal,přišlo v pořádku a včas.Vůbec se nedivím,že by se mohlo při velkém objemu objednávek stát nějáká chyba.Tu chybu občas udělá každý z nás,(o servisech se tu bavit nemusíme).Jejich jednání bylo vždy slušné a vstřícné,alespon ke mně.

(reakce na) špatná zkušenost s obchodem parts depot

20.4.2012 v 11:58 | Nahoru | #2
Prcek_kv> slušní jsou, spletou se oni nebo já -nevadí, ale neumožnit výměnu nerozbaleného dílu za díl jiného rozměru??
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist